Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az jóóóóó!
még szerencse hogy vannak itt olyanok, akiket meg tudok kérdezni...
Persze! Ott senkit nem érdekell az ilyesmi! Mi több,a leírásba is az van, hogy nem füstölhet nagyon (ezt ők is tudják, hogy 2T, az hogy kék füst van velejár) meg hogy nem lehet nagymértékű olajfolyás a gépen!
Tehát akkor a műszaki meghosszabbításánál nem szaroznak a teljesítménnyel? Marad ami előtte volt?
Eegerszegen még fékpadjuk sincs (legalábbis nyáron még nem volt) csak menni kellett egy kört, és állóra fékezni a hátsó kereket! Mivel esett az eső, a fazon direkt mondta, hogy elsővel ne fékezzek :D Tavalyelött az volt a feladat, hogy fékezzek egyet, ez olyan jól sikerült, hogy elemelkedett a hátsó kerék a fazon meg csak legyezett, hogy jójó eléglesz :D
Hello!
Olyan nincs csak mert csak levegő beömlő van nekem!
Jahh selytettem hogy erről volt szó. Villamosság jó volt rajta, fékkel meg nem foglalkoznak milyen, csak legyen rajta és kötelező nekik leadni egy fékpadi eredményt. Tökmindegy mi az csak le kell adni, főleg egy iylen idősebb motornál. Jahh a forgalmi 6000 ft.
Hihi mert ők nem a közlekedési főfelügyelethez vitték, hanem oylan céghez, ami műszakiztatással foglalkozik :) Azaz fizetsu azért, hogy átnézik, és elviszik a vizsgára!
De egy jó állípotú gépnél ennek mi értelme? :D Énis a közlekeési főfelügyelethez viszem, igaz 50 km, de kit izgat, motorozom egyet :)
Egy baj van, nyáron betelika forgalmimba a rublika, és vehetek új forgalmit :( (asszem 6 e Ft a semmiért....)
Nem de nemsokal felyeb van egy öszetörtröl kép! De amugy az az ami lelog a tank oldaláig és körül veszi a lámpát!Mért talán lene?
NSR szervizkönyv--------http://www.geneva-racing.com/~...
ns- és nsr nem egyformák, max belefabrikálni lehet, simán nem fog belemenni.
De nincs is sok értelme.
csak annyit szeretnék kérdezni, hogy nem e tudja valaki h az nsr blokk jó e az ns 125f-be, gondolom h az ujak nem, de a régiek közül valamelyik stimmelhet bele?
Hát nemtom gyerekek az enyémen 3500 FT volt a műszaki októberben 3000 a műszaki 500 az uj matrinca. Fékpadon egy kis bohóckodás, világítás, duda azt csókolom. Dehogy mi kerül nálatok 5000 FT-ba??
De ajánlották 10 ezer körül is. S végül elvittem egy Suzuki autó kereskedéshez, mivel azt mondták hogy ők is megcsinálják 5000ért. Mondom okés a buli!

Bevittem reggel, délutánra mentek hozzájuk csinálták, másnap hozhattam...
arra gondoltam. akkor fasza
köszi!
akkor mégse olyan hülye kérdés...
Helytől függ!

Nah mot a forgalmi hosszabításra gondolsz? Azt én megoldottam 5000ből.
Ez engem is érdekelne
Sziasztok!
Még egy hülye kérdésem van:
kb mennyi műszakiztatni egy nsr-t?
hát majd eccer....talán jövőre lehet beruházok,idén már biztosan nem
De tényleg jó dolog, mert tényleg nyomatékosabb és persze fordulaton is sokkal jobban megy
Most voltam hegyen, tükörjég, felfelé nagyon faszán tudtam menni nyomatékból nem kellett pörgetni, egyébként kicsuszott volna a francba, lefelé 5el mentem és még úgyis csúszott, fölfelé meg 30al, utánna már csúszkált.
Hát figy azért a MALOSSI vagy POLINI mérnökei nem hülyék. A henger erre az űrtartalomra lett tervezve. Ami kinyiffanhat az a főtengely, ha nem erősített...
és nncs vele gond?úgyértem nem kell hamarabb cserélni?
Nekem meg 180as polini
Épp most járattam meg egy kicsit
ALul is felül is erősewbb mint egy 125ös, de inkább aluk érezni
Hmm 180as MALOSSI? Jelen! Nekem olyan van és egy szavam nem lehet
aha....hát majd meglátom ezt a tuningolást...de nem mostanában mert nekem is új gumit,gyertyát,-pipát,dugót kellett cserélni.....és még át kell huzatni az ülést,új matricák......