Ez így is van, de megkérdezem ilyenkor, hogy vajon szerinte melyik a jobb, ha használom, vagy ha megölnek? Erre mit mondhatna? ];oDDD
1ébként meg tényleg szigorúan csak kocsisoron használom, volt már ilyenem, nem szóltak érte... ];oD
Kompletten vettem, csak be kellett kötni, meg körbetekerni szigszallaggal, mert nem vízálló eredeti formájában. Majd az első nagyobb eső után mesélek róla, de 3'440Ft-ot hülyének is... Úgy raktam fel, hogy 2 db csavar kitekerésével az egész 1 perc alatt lekapható, pl. a műszaki vizsgára... ]:-)))
Jól van... te leszel a tesztalanyom...
Majd megmutatod amit kapsz? Szerintem a meglévő jogsit emiatt nem cserélik le... valami igazolást fogsz kapni, nem?
Enzo, ne hagyd, hogy megdumáljanak... verd szájon és gyere le ide!
A Fejlesztési Minisztérium erre vonatkozó teljes törvénymódosítása hozzáférhető, és abban le van írva minden!
A sorrend tudom hogy nem helyes, de nekem most ez lenne a jó... azért, mert az amerikainak májusban lejár a műszaki, azt is meg kell csináltatni... meg a jogsit is... ha lenne motor, azt meg átíratni...
Lenne kiadás... haveromból kiindulva meg... nagymotort vezet 17 éve, jogsi meg sehol... egyszer sem állították meg.... mázlista állat! :)
Fehér!Készülj, mert ha te is nyomni fogod a jogsit, akkor a vezetésre átmegyek.Ha neked van igazad, akkor ezek lehúzni akarnak(volt ilyen sejtésem, mert rengeteget dumál az iskola vezető.Talán azt is Ők találták ki, h lesz rutin.Azért én sem vagyok hülye, utánna fogok nézni.).De ha ezek nem tudnak jogsit dugni a tárcámba Áprilisra(tehát Áprilisban nem tudok levizsgázni), akkor kész leszek Vácig elmenni vizsgáért.
Mivel elakadásjelző nincs az NS-en, ezért vettem az Auc...ban 3440Ft-ért egy 2x6 ledes stroboszkópot. Kocsisorozni tökéletes, bár agyon kellett tekerni szigszallaggal, hogy vízhatlan legyen. A telefonommal sajnos nem sikerült jól a felvétel, de ugyanúgy vibrál felváltva a két oldal, mint a rendőr motoroké... Elég feltünő, remélem így észrevesznek, és ebben a szezonban senki nem vált rajtam keresztül sávot... ]:-)))
Először áramot mérnék az akkunál, amikor a vázolt jelenség fennáll.
HA a mért érték jóval több mint amit a két fogyasztó teljesítmnye(+indexvillogtató) indokolna, akkor ez után az indexrelé után mérnék feszt és áramot.
HA az akkunál nagy érték mérhető, de az indexekenél nem, akkor értelem szerűen az indexrelé hibás.
Pesze, ehhez csúcsérték rögzítős műszer kell, ennek hiányában csak az indexrelé cseréjéjével tudod lepróbálni a dolgot.
Igen, de gondolom Te sem fogsz Neki 4 oldalt írni arról, hogy mi a kapcsolat a kenyér, a szalámi vastagsága, és a vaj állagának vonatkozásában... ];oDDD Meg hogy mi köze a légszűrőhöz a fúvókának... ];oD
Karbi beállításal kapcsolatban tudnátok segíteni?
A Derbi GPR motor 70-s henger, 17,5 PHVA karbi, és van 78, 90, 120 főfúvóka. Sajnos abszolutt nem értm a karbi működését, de ha valaki el tudná magyarázni azt megköszönném.
Bocs, de biztos jó a sorrend? Rendszám nélkülit vezethetsz A1-el is, de rendszámosat nem vezethetsz B-vel. Akkor majd megint megállsz? Szerintem nyomd már le, ha megteheted... ]:-)))
1ébként meg tényleg szigorúan csak kocsisoron használom, volt már ilyenem, nem szóltak érte... ];oD
Kompletten vettem, csak be kellett kötni, meg körbetekerni szigszallaggal, mert nem vízálló eredeti formájában. Majd az első nagyobb eső után mesélek róla, de 3'440Ft-ot hülyének is... Úgy raktam fel, hogy 2 db csavar kitekerésével az egész 1 perc alatt lekapható, pl. a műszaki vizsgára... ]:-)))
Majd megmutatod amit kapsz? Szerintem a meglévő jogsit emiatt nem cserélik le... valami igazolást fogsz kapni, nem?
A Fejlesztési Minisztérium erre vonatkozó teljes törvénymódosítása hozzáférhető, és abban le van írva minden!
Lenne kiadás... haveromból kiindulva meg... nagymotort vezet 17 éve, jogsi meg sehol... egyszer sem állították meg.... mázlista állat! :)
Fehér!Készülj, mert ha te is nyomni fogod a jogsit, akkor a vezetésre átmegyek.Ha neked van igazad, akkor ezek lehúzni akarnak(volt ilyen sejtésem, mert rengeteget dumál az iskola vezető.Talán azt is Ők találták ki, h lesz rutin.Azért én sem vagyok hülye, utánna fogok nézni.).De ha ezek nem tudnak jogsit dugni a tárcámba Áprilisra(tehát Áprilisban nem tudok levizsgázni), akkor kész leszek Vácig elmenni vizsgáért.
http://youtu.be/KNrVFvqMYP8
HA a mért érték jóval több mint amit a két fogyasztó teljesítmnye(+indexvillogtató) indokolna, akkor ez után az indexrelé után mérnék feszt és áramot.
HA az akkunál nagy érték mérhető, de az indexekenél nem, akkor értelem szerűen az indexrelé hibás.
Pesze, ehhez csúcsérték rögzítős műszer kell, ennek hiányában csak az indexrelé cseréjéjével tudod lepróbálni a dolgot.
#44173-ra írj valamit ha tudsz!
http://youtu.be/xrY19dRb3UM
Karbi beállításal kapcsolatban tudnátok segíteni?
A Derbi GPR motor 70-s henger, 17,5 PHVA karbi, és van 78, 90, 120 főfúvóka. Sajnos abszolutt nem értm a karbi működését, de ha valaki el tudná magyarázni azt megköszönném.
Zsolt