De rendes vagy, hogy féltesz! De azt gondolom mindannyian bátran kijelentjük, hogy nem kell a nagyobb gépet kajakra húzni! Azzal is lehet ésszel... Gondolom te is tudtál az Astra-ddal ésszel nyomulni.... Én egy 1.4-es autóból ültem át egy 4.0-be... gond nélkül... megtanultam mennyin áll meg és hogyan megy ha padlót kap... azóta is csak nagy ccm autó van... remélem nem is lesz más...
A motor meg, elhiszem, hogy ki kell motorozni, mindig ezt mondjátok... de nem lesz annyi pénzem erre a "hobby"-ra sosem, hogy az NSR után vegyek egy 250 ccm gépet, utána egy 400 ccm-t, azután egy 600-ast... ennyi pénzt nekem nem érnek az "ugródeszkák"... de van eszem nekem is, ne félj, csak tetszik és kíváncsi lennék... nem arra, hogy mennyi a vége... én a hangjába vagyok szerelmes, meg a külsejébe, nem a végsebességébe...
De azért titkon jól esik, hogy féltesz...
Szerintem igaza van enzonak. akkor kell nagyobbat venni hamár játszva mész az nsrel, hamár nemcsak egyenesbe hanem kanyarokba is nyelezed a gépet mert kimotoroztad.
Ja!Ráadásul én úgyí tudom, h a Kawa az egyik legkegyetlenebb gép.Mind kényelemre, mind kezelhetőségre, az egyik legnehezebb gép.Nem kezdő-haladóknak készítik.A japánok nem viccelnek sosem.Ezzel a géppel vigyázni kell.
Tudod nagyon jól, hogy nem tennék ilyet veled(félek h lecsapsz ).De ez nem vicc.Lehet h van érzéked, mésem tudnál űrhajót vezetni egyből.Apám mondott nekem egy találót nemrég.Amikor mondtam, h teljesen ügyetlennek érzem magam ezen a motoron, azt mondta, h a nagymotorozás teljesen más, ne is lepődjek meg.Hozzá kell szokni.Te ugye már nyomtad 25-össel.De ha most egy 600-as gépre ülsz(ami ráadásul az egyik leg kihegyezettebb), akkor kb 4 lépcsőfokot ugrassz át.Ekkora lépést nagyon kis esélyed van lábon kihordani!VIGYÁZZ MAGADRA, MERT FOGSZ MÉG EMBEREKNEK HIÁNYOZNI!
Haver is a nulláról kezd egy 500-as géppel.Megígértem neki a taslit.Féltem azt is, mert legutóbb, mikor kölcsön adtam egy körre a motorom, úgy hozta vissza 15 perc múlva, hogy abból másfél percet motorozott, és 10-et feküdt eszméletlenül az út szélén.Azt hitte minden motor egyforma...most meg 500-asra ül.Szép mondhatom!
És ha azt érzed, h bármilyen helyzetben ura tudsz lenni(bár ez teljesen nem lehet igaz sosem, mert a hoppákat nem mi irányítjuk), akkor tudsz csak nyugodtan továbblépni.
Ez így ahogy van együtt!De kihagytál egy lényeges dolgot, a legfontosabbat.Nem te mondtad, h szinte nincs motoros múltad?Pláne nem ekkora gépekkel?Édes bátyám!Nem lehet ilyen géppel kezdeni!Nem akarsz a 8 órási hírekben szerepelni ugye?Ha mondhatom ezt akkor térj észhez, mert csúnya vége lesz!Tessék szépen kilovagolni a 125-ös gépedet!
Ez még az orrodat is tisztíccssa!Meg a vízbő is kiveszi a zoxigént ...ja!És minden ilyen cucc arősen rákkeltő(bár ez talán annyira nem, mert ez ecetsavas)
A motor meg, elhiszem, hogy ki kell motorozni, mindig ezt mondjátok... de nem lesz annyi pénzem erre a "hobby"-ra sosem, hogy az NSR után vegyek egy 250 ccm gépet, utána egy 400 ccm-t, azután egy 600-ast... ennyi pénzt nekem nem érnek az "ugródeszkák"... de van eszem nekem is, ne félj, csak tetszik és kíváncsi lennék... nem arra, hogy mennyi a vége... én a hangjába vagyok szerelmes, meg a külsejébe, nem a végsebességébe...
De azért titkon jól esik, hogy féltesz...
Szerintem minden csak érzék kérdése, mindent így kezd el az ember, de ezt már megtárgyaltuk... na majd meglátjuk! :)
Ja, a 600-ason nincs...
Neked van rá jogsid?