Azt tudni vajon h SW-nek melyiket hívhatták?Van egy kitétel a manualban, ami SW-ről szól.Egyébként azt hiszem sikerült átlátni ezt a generátor/akku/izzó öszefüggést, h melyiket miért szerelték ezzel, meg azzal.
Ó!Nincs itt szükség bocsánatkérésre .Alap, h ilyesmin nem akadunk fent.A manual 4Amperórás akkut ír, és neked volt igazad, mert az egyik verzió 35W-os izzókkal van elöl szerelve.És ráadásul mindkettőnek csak egy féklámpa izzója van.Akkor lehet h nem a 35W-os izzón ment az agykungfu, hanem az 50W-os izzón?
Hát én is bocsi, ma sem vagyok még 100-as.Beteg lettél te is?
A manualban 3 ampreres akkut ir.de igazából az áramfejlesztő egység teljesítményéhez kell igazitani mindent.Úgy számoltam h maximális terhelés mellett is töltõdik az akku a gyári felállásban.ha neked is 1 izzó van hátul akkor meg lehet prószálni a 2X35W-ot...nem emlékszel h 1-2 hónapja pont ezen ment a filózás?
Ahham, egyébként ha jól emlékszem a manual is 35Wosat ír, de gondolom nem 3Ah-s aksival. Viszont azt nem találtam, hogy gyárilag mekkora aksit ajánlanak! Az hogy lehet, hogy az RS-ekbe 9Ah-s aksit ír a manual, a mieinkbe pedig ilyen kicsik vannak?
Persze hogy érdekel:) Nem kis távokat motroztam már le az Nsr-emmel és a Tzr-emmel egyaránt. Zalaegerszegből motroztam haza januárban az Nsr el amikor vettem két éve:) Tehát az határon belül bárhol lehet a találkozó, én megyek:)
Azóta nem vittem ki, de standar-en kipörög.Most jöttem be, feltöltöttem a rendszert, és felmelegítettem.Fejlemény van ám a lámpa ügyben Megnéztem neked vmit.
Hát én is bocsi, ma sem vagyok még 100-as.Beteg lettél te is?
No de mit találtál?
még mindig érdekelne a '93as kockalámpás NSR kormánycsapágy méretei.
Vagy esetleg valaki nem tudja hol lehet kapni hozzá ?