Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Ha 160-as hengert dobok a crm-re akkor még valamit ki kell benne cserélni vagy bírni fogja úgy is?
Na átvittem az NSR-t a szerelőmhöz... ide nyúlt, oda nyúlt, aztán szólt, hogy nézzem meg... Nem a hengerfejtömítéssel van a baj, hanem egyel fölötte szivárog a avíz. Azt a tömítést kicseréli, utána megnézi, ha kell akkor a HFT-t is, ha meg nem akkor ennyi. Hétvégére készen is lesz...
Mennyi energiát megspórolok ezzel... :)
Klingerittel óvatosan, mert nem idomul úgy mint az eredeti.
akkor hajráá
Ejjjjj, szinte sejtettem, hogy ezt valaki bedobja.....férfiak, hogy ti mindig azt látjátok amit nem kéne, amit meg kéne azt nem..... (megint megjegyezném, tisztelet a kivételnek)
NSR-hez egész más izmokat kell munkára fogni....
joonézni ezt a lovagló mozgást nsr el is ilyen jolmegy?
Megérkezett az üzemanyagtartály-javító gyurma is (feleségem hozta a postáról), meg is csináltam gyorsan a tankot az autón. Holnap megy bele a benzin és próba! Yeah! Szerintetek átvigyem így a szerelőhöz a "maszek"-tömített kupakkal vagy várjam meg amíg megjön az új?
Amúgy nem vagy gyáva, csak nem vonz annyira, hogy kockáztass....egyébként meg van ennek is a fortélya, mármint az esésnek, és tényleg, van köze ahhoz, ha az ember tanult valamiféle küzdősportot, meg kell tanulni esni....
Azért nem akarok vasgyúró lenni , de érdekes, hogy balos vagyok, viszont a jobb kezem az erősebb...na de nem sokáig....készülök rendesen...
Lerohadhat, meg menetközben defekt, meg beáll(a két utóbbi biztos is h életveszélyes), meg ilyesmi, de a lovon akkor is 3 méterről esel le(sziklamászó mondás:" másfél méter fölött bármilyen esés halálos lehet").A gumigyűrűn meg gyakorolj, mert küldöm a második fokozatot .Diótörőt faragunk a kezedből
"nem kockáztatok" ez jó .Nehogy szétrúgd ...De bölcs is Így is kell.Ami nem megy ,azt csinálja más...én is ezt fogom tenni, ha túl nagy falat jön.
A gép meg egyszer csak lerohadhat alattad, az is bizonytalan....bár kisebb veszéllyel jár az igaz....
Legutóbb lehajíntott a mezőn, én meg futhattam utána a 1,5 km-re lévő tanyához, mert ott is lovak voltak, és féltem, hogy összeveszik velük....jó kis edzés ez....
De hát formában kell lenni egy NSR-hez! Itt 30 lovat kell kordában tartani... Ezért is jó a gumigyűrű, az biztos, hogy nem lesz problémám a kuplunggal....
Na megint lépek egy kicsit, mert hazajött a feleségem és meghívom egy kávéra... meg ugye megmutatom neki a rendberakott, kitakarított kisházat is, hadd legyen rám büszke... később leszek!
Nem-nem... oda már nem nyúlok... tudod, elég véges a türelmem... nem kockáztatok... Jani haveromhoz átviszem valamelyik nap és ő majd megcsinálja! Így legalább jövő hétre meg is lesz a motorom! :)
Na látod!Meg is van oldva.Ennyi erővel te is kicserélheted.Kérdezt meg majd előtte a tapasztaltakat, mire kell figyelni.
Hát baszod... minden más tömítésem itt van a készletből, de a vízpumpaházé az a helyén beépítve... tedd rá, vágd körbe, aztán rajzold fel a belsejét... nem egy bonyolult dolog szerintem...
Hey, a gyári NSR hengerfejtömítés jó lesz nekem? A tömítés szettben volt, tavaly vettem és még megvan... legalább nem kell vennem!
Klingerit lapot vettem.Kéne 1 kinyomtatott sablon
HÁt sorry haver, sajnáljuk, de legalább az nem akkora nagy baj, ha időben észrevetted.Ügyes voltál, jöhetnél ide is,mert nekem meg a vízpumpa alá kéne vágnom(az meg ugye nem teljesen kör alakú, ezért már most tartok tőle)
Köszi, de írtam, hogy találtam gumilapot, abból vágtam próbára és fasza lett... most már mindegy, lesz egy új kupak... :)
Kimondottan NSR-hez kaptál tömítést vagy klingelit lapot kaptál?
Na ezért nem ülök ilyen magasra.Alattam ugyan ne játtszon ilyeneket semmi.Ha Dyno lenne ekkora, arra rámerném bízni az életem, mert ezt a kutyát sztem teljesen ismerem(12 éves).De tudom róla h ilyet nem csinálna....lehet hogy gyáva lennék? .Mondjuk ha tehetném azért szépen lassan kitanulnám ezt is, mégiscsak szép dolog.
Na csak még ezt az offot:A vadászkutyám ott deglik a kép alján, előtte meg a szomszéd csirkéje Ezt a lusta disznót
Sziasztok!
Nem bírtam magammal, úgyhogy csináltam tömítést arra a qrva kupakra. A jó hír az, hogy már nem folyik, de mégcsak nem is csöpög, sőt a hőfokmérő szerint nem is forr a víz!
Viszont 15 perc járatás után a hengertől gőz jött fel... úgyhogy HFT...
Á, semmi különös, ezt játszotta, ha már unta a banánt...kanca, tehát szeszélyes, és kiszámíthatatlan...
A zenékre: a Jastamba egyébként az egyik kedvencem AAmikor új hangrendszert telepítettem a kocsiba, mindíg teszteltem.Ez is rajtra volt a teszt cd-n.Tetszik, ahogy peng a gitár benne

Na de lovak ugye!Fehér kollega!Az ótós bótban tudtam szerezni tömítést.Köll neked is?
Na ez szerelem Látszik h szereted.De nem is mondtad, h ilyen jól lovagolsz!Ugratáshoz azért már biztos nem alapfokon kell tudni.

2perc 48-nál mi történt?Megijedt?
Ő az öreg hölgy, Felhő! Most 19 éves, nyugdíjaztam már, mert tropák a futóművei, de sok örömet szerzett! Annyira imádom őket, na de hagyjuk a lovakat, beszéljünk inkább lóerőkről!
http://youtu.be/muGBqFpJZnM