Én nem tudom mi van a motorotokkal de az enyém bármilyen körülmény közt indul szépen ( leis kopogom) lehet hogy a gyertya bevan köpve vagy az álás után a karbiban lerakodik a gané. Pasz de hála isten nekem ilyen problémám nincs!!
Hello mindenki!
Lenne egy kicsit furcsa kérdésem!
Van egy Nsr125F-em és nem tudom hogy oldjam meg az olajcső elvezetését ,mert
a tartályon nagy a lyuk a cső meg vékony!
Mit tegyek?előre is köszi és boldog uj évet!!!
Nos, nekem attól függ mennyit áll... Ha 2 hetet áll, akár nyáron, akár télen, nem szeret indulni.... Ha üres a karbija, és frissen van feltöltve, akkor bármikor pöc... Meg ha nemrég ment.
Amúgymeg köszi annak, aki elmagyarázza mi a hidegindítás... De kicsit elkésett... ezzel úgy 10 éves korom körülfoglalkoztam :P
Iszen akkor meddig tart a hidegindító részét kifújni levegővel? Tuti azért nem akar pöccre indulni! Vagy lassan forgat hidegbe az önindítód! Az NSr egy ilyen masina, folyton csak megy :)
Én viszont a hidegre fognám, nyáron nincs semmi gond, bármennyi állás után elindul, bár nyáron ritka hogy 1 hétnél tovább állna; és az enyémben is 47000 km van, szóval...
Szerintemmeg pucoljátok ki a karbit rendesen, állítassátok be szerelővel, és ha jó a motor, akkor egy NSR bármilyen időben indul, max ha lemerült az akku, akkor nem... Ez nem aprilia :) Az szereti elpárologtatni a karbiból a benzint, és akkor nem indul...
De egyik haver 46 e -et futott NSR-je, ami még nem lett generálozva simán indul akár fél év állás után is!
Másik haveré volt, hogy állt majdnem egy évet, akkor halott, kitolta, szivató, egyet fordult a főtengely, és pam-pam bár mikor! Szóval valami ott nem egészen klafa, ha nektek szórakozik!
oylan nagyon sokban nem térnek el, nálam is ugyanez volt a 90-es NSR-el, az a lényege hogy amennyire tudod fektesd el a jobb oldalára a motort. én a térdemmel szoktam kitámasztani, elég érdekesen néz ki, de úgy max 15-20 mp-en belül elindul a legnagyobb hidegben. De az enyémnél csak akkor indult el ha balra volt döntve, ha jobbra akkor szintén semmi. Próbáld ki nálad hogyan indul jobban
Csá kollégák.
Nekem 2002-es nsr-em van.Hidegen egy istenért sem indul be önindítóval. Én is futok vele néhány tiszteletkört mire beindul, ez kb. 0 fok környékén van.Kb. -5-7 foktól szerintem esélytelen beindítani.Dehát nem is csodálom, nem ilyen körülményekre tervezték.
Nekem a gilera mikor dugó gyűrűs volt akkor hidegen nem indult csak melegben!Próbáld meg betolni ha akkor sem akkor passz ha igen akkor már az előbb leírtam 1 tippet:D:D
Lenne egy kicsit furcsa kérdésem!
Van egy Nsr125F-em és nem tudom hogy oldjam meg az olajcső elvezetését ,mert
a tartályon nagy a lyuk a cső meg vékony!
Mit tegyek?előre is köszi és boldog uj évet!!!
Amúgymeg köszi annak, aki elmagyarázza mi a hidegindítás... De kicsit elkésett... ezzel úgy 10 éves korom körülfoglalkoztam :P
totalbike.hu/motordoki/doki061...
De egyik haver 46 e -et futott NSR-je, ami még nem lett generálozva simán indul akár fél év állás után is!
Másik haveré volt, hogy állt majdnem egy évet, akkor halott, kitolta, szivató, egyet fordult a főtengely, és pam-pam bár mikor! Szóval valami ott nem egészen klafa, ha nektek szórakozik!
Nekem 2002-es nsr-em van.Hidegen egy istenért sem indul be önindítóval. Én is futok vele néhány tiszteletkört mire beindul, ez kb. 0 fok környékén van.Kb. -5-7 foktól szerintem esélytelen beindítani.Dehát nem is csodálom, nem ilyen körülményekre tervezték.