Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ez rosz, majd beállítjuk hogy ne induljon két hét útán.
Persze, ha üres a porlasztó :P De ha televolt, akkor éppen csak annyi párolog el, hogy ne akarjon elindulni.... Volt időm kitapasztalni :)
Két hét után is indul, kinyitod benzincsapot rögtön belefolyik a benya, és pöccre indul.
Én nem tudom mi van a motorotokkal de az enyém bármilyen körülmény közt indul szépen ( leis kopogom) lehet hogy a gyertya bevan köpve vagy az álás után a karbiban lerakodik a gané. Pasz de hála isten nekem ilyen problémám nincs!!
Hello mindenki!
Lenne egy kicsit furcsa kérdésem!
Van egy Nsr125F-em és nem tudom hogy oldjam meg az olajcső elvezetését ,mert
a tartályon nagy a lyuk a cső meg vékony!
Mit tegyek?előre is köszi és boldog uj évet!!!
Nos, nekem attól függ mennyit áll... Ha 2 hetet áll, akár nyáron, akár télen, nem szeret indulni.... Ha üres a karbija, és frissen van feltöltve, akkor bármikor pöc... Meg ha nemrég ment.

Amúgymeg köszi annak, aki elmagyarázza mi a hidegindítás... De kicsit elkésett... ezzel úgy 10 éves korom körülfoglalkoztam :P
jaja igaz. de megteszi egy sima dezodor is. csak utánna az egész utca az axe illatát fogja szagolni
Hidegben a benzin amit beszív a hengerbe azonnal lecsapódik a falon. azért indul nehezebben. nincs benzingöz ami be tudna robbanni
Haver af1-e pöcre indul hidegben is melegben is, csak télen ugye nem megy olyan jól.
Iszen akkor meddig tart a hidegindító részét kifújni levegővel? Tuti azért nem akar pöccre indulni! Vagy lassan forgat hidegbe az önindítód! Az NSr egy ilyen masina, folyton csak megy :)
ajánlom figyelmetekbe ezt a cikket:
totalbike.hu/motordoki/doki061...
Én viszont a hidegre fognám, nyáron nincs semmi gond, bármennyi állás után elindul, bár nyáron ritka hogy 1 hétnél tovább állna; és az enyémben is 47000 km van, szóval...
Szerintemmeg pucoljátok ki a karbit rendesen, állítassátok be szerelővel, és ha jó a motor, akkor egy NSR bármilyen időben indul, max ha lemerült az akku, akkor nem... Ez nem aprilia :) Az szereti elpárologtatni a karbiból a benzint, és akkor nem indul...
De egyik haver 46 e -et futott NSR-je, ami még nem lett generálozva simán indul akár fél év állás után is!
Másik haveré volt, hogy állt majdnem egy évet, akkor halott, kitolta, szivató, egyet fordult a főtengely, és pam-pam bár mikor! Szóval valami ott nem egészen klafa, ha nektek szórakozik!
oylan nagyon sokban nem térnek el, nálam is ugyanez volt a 90-es NSR-el, az a lényege hogy amennyire tudod fektesd el a jobb oldalára a motort. én a térdemmel szoktam kitámasztani, elég érdekesen néz ki, de úgy max 15-20 mp-en belül elindul a legnagyobb hidegben. De az enyémnél csak akkor indult el ha balra volt döntve, ha jobbra akkor szintén semmi. Próbáld ki nálad hogyan indul jobban
persze és mikor inditottad utoljára?
Csá kollégák.
Nekem 2002-es nsr-em van.Hidegen egy istenért sem indul be önindítóval. Én is futok vele néhány tiszteletkört mire beindul, ez kb. 0 fok környékén van.Kb. -5-7 foktól szerintem esélytelen beindítani.Dehát nem is csodálom, nem ilyen körülményekre tervezték.
Nekem a gilera mikor dugó gyűrűs volt akkor hidegen nem indult csak melegben!Próbáld meg betolni ha akkor sem akkor passz ha igen akkor már az előbb leírtam 1 tippet:D:D
nemértem mért is de ha temondod
Mivel ugye a kormányvégen van, a tehetetlenségénél fogva korlánylengéscsillapítóként funkcionál!
Bocs lehet hülye kérdés de mire jó a kormánysúly?
Ja és még egy kérdés... Az a helyzet, h egyszerüen nem indul be a gépem, ez a hidegtől lehet? A tietek beindul?
Hali! Első gumi (100 / 90 - 16) nekem is kellene, szólj ha van és majd mondj egy árat
OK!Nekem ráér
Ha az előzmény gombra kattintasz meglátod. Am kormánysúlyt...