Huhh, köszi. Sajna már ránézésre sem hasonlít egymásra a két kipuff... Szal valszeg akkor kifejezetten NS kipuffot kell lesnem. Sztem marad a bontó... esetleg ha vkinek van egy fölösben, szívesen egyezkednék rá.
Node figyu! Az egyesített jogosítványszabály az EU-ban "99-ben lépett életbe... Igaz elötte is léteztek folytott darabok, de ez biztosan "94 elötti, abba meg nincs folytás! Az NSR-t olaszországban tervezték, és gyártották! Ott pedig egyetlen korlátozás volt: 125ccm... Ezért ilyen erősek ezek a motorok, és ezért van az, hogy az újabbakon legtöbbször folytás van, mert 2* akkora teljesítményre képesek, mint az a bizonyos 15 LE... Szóval ha a tied is öregebb ("95-"96 elötti) akkor nincs benn folytás!
Eredeti nekemis van rádásul szebb állapotban van Csak tuning érdekellne mert ujjonan nem venék mert 60 ezer forint körül van annyit meg nem szeretnék rákölteni azért hogy max 10 el többel menjen . Azért kérdeztem hogy neme véletlen valaki tudná hogykell kivenni belöle a folytást.
hééééééééé SIMO90 a cicaszemes sárga gépet nem KUNHEGYESRÖL vetted??????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????
Nem tuning, full gyári! NIncs kiherélve! Ugyanis a dolog úgy esett, hogy haver gépe bekrepált, elvitte szerelőhöz, szétszedték, sokallta az árát, hazahozta darabokba kipuff ottfelejtődött.... Egy fél év múlva egy bontós ürge újította fel, és mivel nem volt kipuff, ezt is adta hozzá. (persze megfelelő fizetslégért cserébe) Nos, mivel a gyári szebb volt, miután visszahoztam neki Tapolcáróla gyárit, visszakerült az. A motort eladta, és ez megmaradt. Meg még van neki egy komplett blokk (szétszerelve) henger nélkül. Főtengelye jó, váló jó, kuplungbetétek nincsenek. (sajna a kuplung gyenge az NSR-en, hamar elkopik, és csúszik... Ez már felújításkor belekerült, aztán a második generál után kapott egy új szettet az övé.) Itt egy kép róla! Hogy mennyi, nemtudom, haveré... De szerintem meg lehet vele egyezni.
NSR 27 LE! TAlán az újabb macskalámpásak már 30.... Esetleg néhány kereklámpás....
Azonkívül tudod mit jelent a 2. túlméret? Hogy a dugattyú átmérője 0,5 mm-el nagyob, mint a gyári! Ugyanis ezeknek 0,25 mm a lépcsőjük!
Őszintén szólva fogalmam sincs hogyan tekeredik De amit tudnál szerezni az tuning vagycsak a gyári kiherélve én ha tuning akkor mipénzt gondoltál kiváncsiságból??
Ha jó rá az NSR kipuffja, én tudok neked szerzni :) Bár hiányzik róla a dob díszítő rozsdamentes acélcső. De az NSR eleje nagyon tekervényes, szóval könnyű ,egállapítani! Ha a henger után rögtön megy jobbra-balra, után tágul nagyon szét, akkor ugyan olyan! DE amennyire én ismerem, nem.
Valaki nem tudja hogy a kipufogóban hová rakhatták a folytást ??? Ahúgy egy 98-as Nsr-ről lene szó. Ésha valaki netán tudná hogy kell kivenni aztis megírhatná Köszönöm előre is!!!
Hűha ilyen kicsi a világ? Én Csanakon lakom, de Győrújbarát, Győr körzetben előfordulok általában. És én is Jedlikes voltam... És még a gurulásban is benne vagyok. De csak ha megvártok, mert a macseklámpás azért valszeg jobban gurul.
Amúgy hozzáértők: Az NS és az NSR kipuffja sokban különbözik? Mert az előző tulaj megszerelte az auspuffot és nekem így nem jön be annyira, vmi gyári megoldást tennék vissza rá. Kell-e figyelnem, h típusazonos legyen, vagy jó rá a hasonló típusoké is (speciel az NSR-é)? Ja és ez az én gépem:
Hali
Nah igen akkor az övét láttam, vissza is keresetem a nevét és megnéztem képek között szal elvileg ő volt ...
Egyébként ti egy kicsivel előttem jártok suli tájékán , én még "csak" Jedlikes vagyok , gépészmérnök szakon...
Nah sajna én legkésőbb hétfőn leszek gépközelbe szal így előre is mindenkinek Boldog új évet !
Hy
De köszi szépen a gyors segítségedet!!
Azonkívül tudod mit jelent a 2. túlméret? Hogy a dugattyú átmérője 0,5 mm-el nagyob, mint a gyári! Ugyanis ezeknek 0,25 mm a lépcsőjük!
Valaki nem tudja hogy a kipufogóban hová rakhatták a folytást ??? Ahúgy egy 98-as Nsr-ről lene szó. Ésha valaki netán tudná hogy kell kivenni aztis megírhatná Köszönöm előre is!!!
Amúgy hozzáértők: Az NS és az NSR kipuffja sokban különbözik? Mert az előző tulaj megszerelte az auspuffot és nekem így nem jön be annyira, vmi gyári megoldást tennék vissza rá. Kell-e figyelnem, h típusazonos legyen, vagy jó rá a hasonló típusoké is (speciel az NSR-é)? Ja és ez az én gépem:
2004-ben érettségiztünk
Nah igen akkor az övét láttam, vissza is keresetem a nevét és megnéztem képek között szal elvileg ő volt ...
Egyébként ti egy kicsivel előttem jártok suli tájékán , én még "csak" Jedlikes vagyok , gépészmérnök szakon...
Nah sajna én legkésőbb hétfőn leszek gépközelbe szal így előre is mindenkinek Boldog új évet !
Hy