Lassan itt a tavasz, mit ajánlanátok, melyik a legbiztosabb védelem lopás ellen, a riasztót leszámítva?
A munkahelyemen térfigyelő kamera van, ki tudok rá nézni bármikor, de folyamatosan nem látom...
Ez egy NS125F gyakorlatilag nem sok köze van az NSR-hez. A blokk még csak nem is hasonlít. Abban nem elektromos hanem mechnaikus röppsúlyos power van és nem is nyelvei vannak ott egy plusz kamra van teljesen más elven működik.
Nekem is leginkább talpon ment.De laginkább a disco zenére(ritka az electric nagyon).Kis drum&bass is bejátszott régen, de nem nagyon voltak szélsőségek.
Nem lesz itt nagy virgonckodás, elég keményen szigorítanak tavasztól a rendőrök, ma volt a híradóba....Hiába nézek szépen rájuk
Nem rég ha jó tudom önellátóak lettek, nem kapnak több lóvét a helyi önkormányzatoktól, így a büntetésekből kell majd fent tartani a rendszert...
Az autós korszakot is úgy tudtam túlélni, hogy sosem szálltam el magamtól(erre kínosan figyeltem), meg mindíg csak ismerős útszakaszon, lépésenként növeltem a sebességeket.Nagyon sok dolgot kell egyszerre fejben tartani, és nem hiszem hogy 3 éven belül ugyanazt meg tudnám tenni motoron.
Hogy mehetnék drága tezsvír?Hát rendszám van a motoron Persze hogy ésszel gondoltam azt a kis "bulit".Már leszoktam az őrjöngésről.Autó volánja mögött valóban bármit meg tudtam csinálni, amit aszfalton akartam, nem volt gond, ha siklik a verda, de ez 2 kerék.
inkább zárt pályán versenyezzetek... forgalomban nem biztos, hogy jó vége lenne...! Az első talin csak ésszel! Ha addig esetleg nem lesz jogsi, akkor 50-ként jössz?
Jut eszembe! ha valakinek éppen kellene, akkor van eladó komplet 2 részes profi motoros ruha, és egy Uvex sityka eladó.Tökéletes mind, szinte új(a motoros rucit simán kiraknák újnak egy kereskedésben, még illatos és recseg a bőr)
Nemrég derítettük ki, h a csacskalámpásból nem fog sikerülni a blokk kiszerelése nélkül.A manual biztosan njó lesz, ha megnézed a macskalámpás "műszerfala" van lefényképezve.
Á.Annyira azért nem nehéz dolog az.Csak marha erős hasizom kell hozzá(meg jól kell tudni feszíteni), mer a könyököd 1: elég hegyes, 2:bizony a hasad alsó részére kell essen, ami gyengébb.
És ment valami?Mi mindíg a helikoptert próbálgattuk, de a 30. porcleválás után nem folytattam.A kézenpöri viszont jól ment.A delfin is látványos volt.Meg fel tudtam ugrani a hátamról talpra
Fagyálló, olaj, bovdenek, karbi, teló, fékek... már szinte minden kész, a jövő 7en gurulni fogok vele.
No, de kezdem magam úgy érezni, mint szűz lány a nászéjszakán, mikor a vőlegénye helyett egy hatalmas néger várja... ];oDDD
Nézem a manualt, hasonlítanak egymásra, de messze nem ilyen az a motor, amit én a barátosnémnak pakolok össze. Lehet, hogy öreg a vas, a manual, meg fiatal? Csinálok képeket...
Powert ki tudom szedni a vizesblokk bontása nélkül, jól értem?
A kézenpörgéssel vigyázz majd, mert kicsit ittasan, jobban belemelegedsz, pörögsz, mint állat, aztán nehogy valami baja legyen majd a csuklóidnak...! Tudod, másnap haza kell vezetned az NSR-t!
A blokk azért nem hasonlít, mert az mbx 125 blokkja nagyjából