Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Este van, meló után hulla fáradtan...
Nincs csemete, me eltévedt a gólya:

http://youtu.be/YBgwzTJLpMM
Na mi van? nagyon elpuhult a hangulat.délelõtt pezsgett.
Csak a kezei... .....Nehogy magadra vedd Tami, csak poén.
Ezt hogy értsem?
nem úgy gondoltam, hogy neked lenne csemetéd baszki!
Hát csemete az nincs.
Köszi, aranyos vagy...de fent van a kepesmotoron, a hasznaltmotoron, a hasznaltauton, mindenhol... vaterára nem akartuk, mert fizetni kell, ha eladsz valamit... vaterán sak veszünk! :)
Ha van valami kis stunt rider csemete vagy gyakorloni, akkor viheti... de csak leinformálható helyre, aki gondját is viseli!
Majd felrakom én is neked q vaterámra yo?racinbazar, használtmotor stb...majd segítek.
Köszi... add el! :)
Haverom már feltette, de bagóért nem fogom adni, mert nem szar gép...
Hát elköll adni gyorsan
Amíg itt van a másik, nem lesz pénz papírosra...
Apám!Ha nem fogod megtalálni az NSR-ed, az csoda lesz!Persze ha nem akarsz ilyet, a te döntésed(vagy mondjam, hogy a te bajod? )
megint

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr-5447702
Itt még1

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr-5445158
Az igaz, hogy, csak hidegben tudtam próbálni eddig, és igen ezt a lehetőséget is számításba vettem, amit leírtál, ezért nem aggódok, majd tavasszal kiderül mit muzsikál a gép! Biztos nem tökéletes, kellenek hangolások. Az enyém 98-as ami azt jelenti, még a JC20 blokk van benne ami nem biztos, hogy fojtott, 135-öt mentem már vele, most télen, be is kapkodta a 6 l-t
Úgy tudom a JC22 a fojtott változat, jogszabály változtatás miatt kellet lefojtani őket, és ezért is kapta az új motorszámot...
ugy látszik nem olvastad azt amikor leírtam mi okozza az amikor szerintetek nem nyit a power, ezért most leírom újra
meg hidegen melegen nem változik semmi
azért van mert alapjáraton és kis fordulaton nem tudja eltüzelni az összes olajat
amikor ráhúzod a gázt nyit a power akkor gyorsabban áramlanak a gázok, hirtelen fölkapja az olajat a forgatyusházból és nem tudja eldolgozni
ezt ki lehet küszöbölni azzal ha a fordulatot lassan emeled vagy 6000-en megtartod egy kicsit és utánna húzod följebb
ekkor van ideje eltüzelni a lerakódott olajat és power nyitáskor nem fulladozik
amikor áll a motor a power zárva van
ráadod a gyújtást akkor hallani hogy működik a power motor és kinyitja a kipu. ablakot
mikor beindul alapjáraton még mindíg nyitva van a power
amikor gázt adsz a motornak akkor bezár a power ez 2000-3000 között zajlik le
aztán még tovább adod neki a kakaót 6500-7000 környékén kinyit
ez nem egyforma minden motornál
azt hogy mennyire nyisson vagy zárjon a bovdenekkel lehet egy kicsit állítani
mivel neked macskalámpás van azt már lefojtották 14le-re vagyis fele ojan volt gyárilag mint az enyém ezek 110-120-at még elérik de többet nem
biztos hogy már néhány fojtást kivettek belőle azóta
elég sok mindent össze kell hangolni ahhoz hogy jól mennyen
ojan meg nincsen hogy nyáron 40 fok melegbe is jól mennyen meg télen -10 fokba is jó legyen
majd ha tavasszal szétszeded akkor pontosan elmondom hogy hol mijennek kell lennie
az a lényeg hogy a power kinyit csak te úgy érzed hogy mégse nyit ki
majd figyeld a tükörbe a kék füstöt mikor fulladozik és utánna felpörög
Ezt figyeljétek!Ez egy makett!

http://makettinfo.hu/index.php...
Fel ne add!Nézz ide!ILyenek vannak a piacon, nehogymá digórakétát vegyél

http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Hát az agyam belezsibbadt néhányszor.Elég nehezen jött le, ezért volt, h izomból dolgoztam.Még az van, hogy több lépcsőben finomítom a felületét, aztán holnap alapozok.
na arrol nem tudok semmit azért nem ajánlottam
Hát ügyes voltál.Én is így szeretem megoldani a dolgokat, jól meg kell tervezni.Az egyébként lehet, hogy csak normális időben lesz az igazi majd a viselkedés.Nekem is mondta hozzáértő, hogy hidegben csinálhatja azt a hibát is ami az enyémmel van.Hiszen ugye a 2 ütemű, alapvetően érzékleny a levegőre, ilyen időkben meg bőven más a levegő.
egyik gumis haverom adott egy kihagyhatatlan ajánlatot egy dunlop arrowmax gt501 re ugyhogy azlesz