4000 km-el ezelőtt volt motorgenerálon, azt szervízben csináltatták, ha külön nem kérik, nem pucolnak powert gondolom? Mert egyébként nem említették, bár mondom a gyereket inkább csak a motorozás érdekelte, a működése nem igazán. Szervizelése, ápolgatása az apjára maradt...
Akkor megnézem a kipuffot hátha nem kell szétszedni, de akkor mitől ragadhat?
Én nem láttam még olyan szennyeződést, ami ne folyt volna szerte-széjjel a féktisztítótól.Sokkal jobb oldószerei vannak, mint bárminek.De ha más nincs, akkor WD40.Az legalább úgy oldja a szmötyit.Ennek a 2 anyagnak édes mind1, hogy mi van, és hol.SSimson könyökre elég volt ráfújni, törölni már nem kellett, mert lefolyt róla.De ha más nincs, a nitró biztosan megoldja a helyzetet
akkor jobb ha szét van kapva minden
inkább vedd le a kipufogót és nézz bele ott a lukon hogy mennyire koxos
ha nem kormos, fekete hanem azért a fény is látszik akkor inkább hagyd békén aztán dugó cserénél ha szét lessz szedve minden majd akkor ki lessz takarítva
ha az előző tulaj valóban a castrol power1-et rakta a motorba akkor nem valószínű hogy sok lerakódás van benne
azt a power tengelyt elég nehéz kivenni roncsolás nélkül
általában ráég a kox és az nem enged ojan könnyen
féktisztító semmit nem ér
le kell venni a hengert és beledobni gázolaj-benzin keverékbe
talán etanol is jó azt még nem próbáltam
had ázzon néhány napig vagy hétig
aztán ecsettel meg szoktam sikálni néha hogy jobban oldja a koxot
szobába csiszolni?
a multkor az első sárvédőt a kádba mostam le mert poros volt
aztán amikor végeztem vele a kefét meg a sárvédőt is fölraktam a radiátorra aztán már azért kiakadtt anyám
Köszönöm mindenkinek a segítséget,odáig már eljutottam,hogy a henger le van szedve,csak a tengelyt nem tudtam hogy rögzítették benne,mert nagyon el van kormolódva a power szelep és kiakarom pucolni.
leveszed a power házat, fordított menetű 10-es csavar van a tengely végén letekered van alatta egy anya majd a kis lemez amibe a bowdenek vannak beakasztva. lehúzod lejönnek a bowdenek is. leveszed a power ház másik felét 2 inbusz csavarral van a hengerhez fogatva ha lejött kiveszed a kis szimeringet majd egy fogóval kihúzod a tengelyt na ez nehezen jön ki, játszani kell vele. ha kijött a két nyelv bennt marad a kipufogó nyíláson benyúlsz és ki kell forgatni őket meg kell találni hogy jönnek ki kicsit el kell forgatni.
Ennek csak az az egy szépséghibája van hogy power szelep pucoláshoz először a blokkot kell kikapni. Mert egy csavart sem tudsz kivenni belőle míg a motorban van. A power szelephez hozzáférni így lehetetlen.
Rendesen sokoldalú vagy .Bizony kegyetlen hideg tud lenni a fém.Nekem szerencsém van, mert van kályha a garázsban..De ebben az időben édes kevés.Ezért a szobában csiszolgatok, lavorban .De még fújni is itt fogom.Nyugodtan szólj, ha odaérsz.
Saját nevelés , másfél éves kora óta ismerem, egy 90 éves bácsié, gondozásért cserébe lovagolom!
Na de visszatérve.....lenne már jobb idő, csak annyira, hogy ne fagyjon oda a kezem a fémhez, én is nekiesnék a powernek, meg a karbinak(persze segítséggel).
Akkor megnézem a kipuffot hátha nem kell szétszedni, de akkor mitől ragadhat?