Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4000 km-el ezelőtt volt motorgenerálon, azt szervízben csináltatták, ha külön nem kérik, nem pucolnak powert gondolom? Mert egyébként nem említették, bár mondom a gyereket inkább csak a motorozás érdekelte, a működése nem igazán. Szervizelése, ápolgatása az apjára maradt...
Akkor megnézem a kipuffot hátha nem kell szétszedni, de akkor mitől ragadhat?
Én nem láttam még olyan szennyeződést, ami ne folyt volna szerte-széjjel a féktisztítótól.Sokkal jobb oldószerei vannak, mint bárminek.De ha más nincs, akkor WD40.Az legalább úgy oldja a szmötyit.Ennek a 2 anyagnak édes mind1, hogy mi van, és hol.SSimson könyökre elég volt ráfújni, törölni már nem kellett, mert lefolyt róla.De ha más nincs, a nitró biztosan megoldja a helyzetet
JAJA!Nem is gondoltam volna, h ilyen egyszerűen meg lehet oldani.Miután vizes csiszolás, elég egy pléd, meg egy lavor.
akkor jobb ha szét van kapva minden
inkább vedd le a kipufogót és nézz bele ott a lukon hogy mennyire koxos
ha nem kormos, fekete hanem azért a fény is látszik akkor inkább hagyd békén aztán dugó cserénél ha szét lessz szedve minden majd akkor ki lessz takarítva
ha az előző tulaj valóban a castrol power1-et rakta a motorba akkor nem valószínű hogy sok lerakódás van benne
azt a power tengelyt elég nehéz kivenni roncsolás nélkül
általában ráég a kox és az nem enged ojan könnyen
féktisztító semmit nem ér
le kell venni a hengert és beledobni gázolaj-benzin keverékbe
talán etanol is jó azt még nem próbáltam
had ázzon néhány napig vagy hétig
aztán ecsettel meg szoktam sikálni néha hogy jobban oldja a koxot
És ha a blokk JC20 és a váz JC22?
jc20-nál nem kell kivenni a blokkot
hozzá lehet férni a powerhez
szobába csiszolni?
a multkor az első sárvédőt a kádba mostam le mert poros volt
aztán amikor végeztem vele a kefét meg a sárvédőt is fölraktam a radiátorra aztán már azért kiakadtt anyám
A képen az áll, h belül nincs semmivel rögzítve.Kívülről fogja egy zéger.
De!Sajnos úgy néz ki.Ezért írtam a féktisztító spray-t.
Köszönöm mindenkinek a segítséget,odáig már eljutottam,hogy a henger le van szedve,csak a tengelyt nem tudtam hogy rögzítették benne,mert nagyon el van kormolódva a power szelep és kiakarom pucolni.
Most komoly, ne már
Hát igen.Elég macerás.Ha tisztításra kerülne a sor, nekem biztosan megérne egy flakon féktisztítót, hogy ne kelljen szétkapni.
leveszed a power házat, fordított menetű 10-es csavar van a tengely végén letekered van alatta egy anya majd a kis lemez amibe a bowdenek vannak beakasztva. lehúzod lejönnek a bowdenek is. leveszed a power ház másik felét 2 inbusz csavarral van a hengerhez fogatva ha lejött kiveszed a kis szimeringet majd egy fogóval kihúzod a tengelyt na ez nehezen jön ki, játszani kell vele. ha kijött a két nyelv bennt marad a kipufogó nyíláson benyúlsz és ki kell forgatni őket meg kell találni hogy jönnek ki kicsit el kell forgatni.
Ennek csak az az egy szépséghibája van hogy power szelep pucoláshoz először a blokkot kell kikapni. Mert egy csavart sem tudsz kivenni belőle míg a motorban van. A power szelephez hozzáférni így lehetetlen.
Andi!Ez a kép neked is jó lesz, mert azt olvastam, hogy azért időnként ki kell kapni az rc szelepet, és megpuculni(persze rám is vonatkozik)
Kép lemaradt.Intézem!
Ennyit tudok segíteni, vagy ha kell többi oldalt is
Rendesen sokoldalú vagy .Bizony kegyetlen hideg tud lenni a fém.Nekem szerencsém van, mert van kályha a garázsban..De ebben az időben édes kevés.Ezért a szobában csiszolgatok, lavorban .De még fújni is itt fogom.Nyugodtan szólj, ha odaérsz.
Köszi.
Saját nevelés , másfél éves kora óta ismerem, egy 90 éves bácsié, gondozásért cserébe lovagolom!
Na de visszatérve.....lenne már jobb idő, csak annyira, hogy ne fagyjon oda a kezem a fémhez, én is nekiesnék a powernek, meg a karbinak(persze segítséggel).
Küldök egy linket, mert ezt nem lehet így "távgyógyításban".

http://www.manualedereparatie....
A henger már le van szedve, a szimmeringet kiszedtem
Hát pajtás ez hosszú.Kelleni fog neked egy manual ehhez.Van?