Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól haladsz....ügyes vagy... csuklód, kezed nem áll görcsben? :)
Könnyen lejött vagy izomból dörzsölted?
RS-t még nem nézünk aníg itt a Streeter.... ha esetleg tényleg eladja a haver, akkor OK. Ha nem, akkor megyek 50-esként... :)
Ezt is letisztáztam velük, azt mondták, ne aggódjak, hidegen nem nyit a power, amit tudtam egyébként is, és ez a fordulaton megragadás, csak addig van amíg hideg a motor, ő szerintük így jó a motor, de mint említettem, más észre sem vette, lehet csak én vagyok ennyire szőrszálhasogató..
Egyébként rendesek, lelkiismeretesek, a kereskedés ahova beadták, ott már több motorjukat árulták, és sosem adtak zsákbamacskát! Szeretem rendesen körüljárni a dolgokat, leellenőriztem őket
Biza. De még önindító csapágy csere, hátsó rugós tag csere és "hangulat világítás" beszerelés vár rám.
mijen gumit veszel?
mondjuk én úgyvagyok ezzel hogy van egy szerelő aki ért hozzá és ahhoz hordom. nemazért mert nemérdekelnek a műszaki dolgok mert autószerelőnek tanulok és autókat szoktam csinálni de a motorszerelés szerintem egy külön szakma és arra bízom aki maximálisan ért hozzá még ha ez nemannyira költséghatyékony modszer is.
Ahogfy írtam, én vettem egy kályhát a garázsba, de túl hideg van ahhoz is.Kicsi a garázshopz képest.Ezért hoztam be.A csiszolás még hagyján, az majdnem kész.De nem tudom mi lesz a fújással.
Hát azzal nehéz.De ugye motorozni sem könnyebb, ezért biztosan pihi van tavaszig...Jobbulást!
Látod, akkor elképzelhető, h te is jó vételt csináltál.Van lóvé is, és ráadásul aki nyomta bele, még értett is hozzá.Itt akkor már csak az a kérdés, h hogyan vélekedtek a hibajelenségről.Mert ha nem is tudták, akkor ok.Ha azt hitték hogy "ez biztos ilyen".De ha tudták, és a fater valóban értett hozzá, akkor meg is van az eladás oka.Persze, ha elektromos, akkor könnyen lehet majd orvosolni, csak népi anyagi bázist igényel...ha mechanikus, akkor is.Sztem, akármilyen baja lehet maximum 30-ból megúszod.De reménykedünk persze, h pénz nélkül is megoldható.
én ijen hideg nem szerelek semmit
nem ér annyit
majd ha legalább lessz 10 fok
most a garázsba épphogy nincsen fagy
szezon közbe is szoktam szerelni ha valamit muszály vagy időszakos karbantartást
Törött csuklóval fájdalmas csiszolópapírt ragadni.
Nekem biztosan belecsúszik a szezonba az átváltoztatás.
Pontosan! Jól beszél a hölgy. És fõleg addig kell megcsinálni mindent, amíg a garázsban vannak kényszer szüneten.
jó vételt csináltam mert nekem eddíg nem sok mindent kellett szerelni
amikor megvettem akkor egy kicsit rendberaktam mert előz gazdájánál sokat ált
most a tavasszal lessz nagy felújítás
majd csinálok képeket a szerelésről
Ne mondd hogy neked sosem kellett szerelni a motorodat, hisz akkor nem értenél ennyire hozzá Mi most vettük, ilyenkor ez van, meg kell oldani a kezdetleges problémákat
szerintem ne fórum találkozó legyen a nyáron hanem közös nsr szervizelés
sátor helyett mindenki szerszámosládát vigyen
akinek van kicsi 20L-es kompresszor azt is hozhatja
meg satupadot
Jól látod, pont ez a helyzet, pénzük van, inkább szervízbe hordták, de az apja azért ért a motorokhoz, vele is dumáltam.
Kész van az első lépés.Még a finom polírozás hátra van.De komolyan mondom, ez nehezebb volt , mint a matek érettségi
HÁÁJ!Na öcsém, akkor ma újrakezdjük a terápiádat.Józan ész gyógymódnak fogjuk hívni...vagy tudod mit, belinkelem a tegnapi hozzászólásokat. Segítünk keresni, ha az kell.
Mi fröcsögne a falra?Nem géppel csinálom, nincs itt vizi élménypark .Már kész van.Most még átdolgozom több-egyre finomabb papírral, aztán holnap megalapozzuk a nyári vigyorgást
Nem biztos hogy ragad(vagy más mechanika).Az is erősen gyanús, h elektronika.Az előző tulaja mennyire volt pénzes?Hogy vetted észre.Mert ha tényleg olyan hanyag volt, és volt lóvé, akkor hihető, h szervizes volt.
Sziasztok!
Termékenyek voltatok ma (is)!
Végigolvastam... baszki Dj bátyám, az az akksitöltő brutálisan kemény!
Viszont, mire végigolvastam, visszajött az RS fóbia, úgyhogy nincs kizárva az sem... :)
belül a kipuff nyílás teljesen tiszta max pici olajréteg van rajta, a nyelvek pedig száraz fekete színüek vagy barnák ,mint egy gyertya, Mikor kefével nekimentem akkor lekaparja a feűletről a kormot, a legtöbb lejön a maradékot pedig egy benzines öblítés leviszi aztán teljesen tiszták a nyelvek.
elég tiszta volt az a henger
csodálkoztam is rajta hogy nem volt nagyon kormos
A jc22-es váz takar mindent, sajnos azt szét kell szedni.
Mikor levettem a régi hengert át kellett raknom a powert az újba. Komolyabb nehézség nélkül kijött a tengely egy fogó és egy csavarhúzó segítségével. Semmi macera nem volt vele. Magán a tengelyen nem nagyon lehet lerakódás csak a power nyelveken. Nem oldószereztem szépen lekaprtam majd drótkefével lecsiszoltam. Mikor megvoltam vele egy kis benzinben lemostam a kormot és ennyi.
szervízbe nem valószínű hogy foglalkoznak ijennel
na meg ottani szerelők sokszor először látnak ojant mivel inkább nagyobb 4 ütemű gépeket szerelnek
az nem feltétlenül ragad
2-3 oldallal előbb már leírtam mi a gond
és ami a falra fröcsög azzal mi van?
jobb lessz ha bevonulsz a csempézett fürdőszobába