Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cakát báttya!
Na akkor mára megint ennyi... holnap koránkelés, meló...
Jóéjt nektek!
Én egyébként 28 vagyok, csak ez a rendszer félreszámol(nem értem hogyan)
Értem.Ezexerint akartál ott írni vmit.mind1, várok majd .Csinálj te is Gmailt.
Technikailag sokkal inkább fölötte van mindennek(ezt nagyon régóta tudom), és VÉGRE NEKEM IS VAN EGY HONDÁÁÁM .Én nem Ego-ból mondom.
Jó logika Wattsson ...De nem.A Honda mindíg a technika csúcsa marad.Minden más cég legyártatja az alkatrészeket.A Honda sajátot készít mindenből(ezért drágább, mert nem tömegcikk, ráadásul ritkán kell gyártani, mert tartósabb).Nézd meg mennyi Rotax blokk van piacon, vagy minarelli.Tul képen csak a honda dolgozik saját blokkal.
Erről a balatoni táborok jutnak eszembe:

http://youtu.be/8s5D4BcCghs
Sikerült! Csak megint használhatatlan nem lehet semmit csinálni...írni, olvasni, fogadni, stb...
Ő nem fikázza at RS-t... elismeri a teljesítményét, de akkor is csak azt mondja, hogy: "...b...szd mef, ez akkor is egy HONDA...!"
Jó az RS is... igazából ha megkérdezed azokat akiknek ez van, ezt fogják dícsérni... Mi meg a Hondát dícsérjük... Tény, hogy az Aprilia RS jobban ki van hegyezve, mint az NSR... de várj csak! Nem azért útálod, amiért az előbb leírtad a Hondát?
Ide kagylózzatok

http://youtu.be/k4onJ7Z2MLI
De lejött a cucc nem?Vagy nem tudtad még letölteni?Van másik fiókod?
Örülök neki .Elég alapos a cucc, nehéz kiigazodni rajta.Én most is olyanokat találtam, amit eddig még nem.Megtaláltam pl, h mi az a power szelep, hogyan néz ki, mit csinál, mi mozgatja, hogy kell kiszedni.De zsírzásról nem találtam(még el is kell olvasni)
hivatalos oldalon talán harmincat írnak.... egy úszóház 6 pénz... vannak árak
Megint "betojt" a freemail....
És igaza van.Biztos vagyok benne, h 3X annyit kell szerelni egy olasz kávédarálót.
Jó, de nekem lehet hogy a főfúvóka járata van kikopva, ahova a tűszelep becsúszik ott.
Haverom is csak annyit mond: ..."b...szd meg, ez akkor is HONDA...!"
Cagiva Mito-n is Do 28as van, csak mondom.. annyi a dolgod, hogy átfúvókázod a karbit az nsr-hez (átrakod a fúvókákat) és kész .
Egyenlőre még nagyon az alapokat tanulmányozom, egy két dolgot fölismerek, örülök neki mint majom a farkának
Na Hölgyem!? Hogy megyen a bogarászás?
Észnél legyííí....NO! Én világ életemben utaltam(szívemből) a Hondát.Leginább a sok baseball sapkás hülyegyerek miatt.Az OPC volánja mögött vidáman zabáltam őket(még az S2000-et is meggyőztem volna, h húzza összébb magát).utáltuk a postaláda recsegést, ami kijött a seggén, utáltuk a formáikat utáltuk a műszerfalát...mindenét.És én személy szerint tudod miért utáltam legjobban?



Mert tudtam h úgysincs technikailag jobb nála, és az én Opelem már rég újra lesz hasznosítva, amire egy Integrában generáloznak.ÉS utáltam, h soha nem volt pénzem megvenni.De mindíg tudtam, hogy a HONDA a gépgyártás igazi remeke.Becsüld meg
Itt vagyok, csak kimentünk cigizni... ilyen későn már nem telefonálok!
Hova tüntél pajti?Fogadjunk most hívtad fel az RS gazdáját h egye meg a szar talicskáját
És hogy a mai klippekről sem maradjunk le, a 90-es évek legelejétől indulunk(és ott is tanyázunk picit )

http://youtu.be/a5irgWYEjOg
Nem mondta senki(amúgy is annyira tippeltem....hogy miért....mert zseni vagyok ...moist fog jönni h "igazából vicceltem ).Szóval megnéztem, elég sok helyen ír róla.Legelőbb a 34. oldalon, a 3-14-es fejezet.Elvileg be is lehet állítani rajta valamit.Azt érdemes is megnézni.Majd írjad, hogy hol tartassz, és mit mondjak tovább.