Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A karburátort valóban számottevõ alkatrész.és mi van a blokkal? Ha a Te általad említett politikát nyomták volna akkor vajon nem ugyanúgy minarelli blokk került volna bele ebbe is?Az tény h karbit nem volt érdemes szállítani, ha helyben is volt.Villa, stb szintén valóban pótolható.A fékek viszont szintúgy japánok nem(ezt kérdésnek úton, mert hirtelen a fajtája sem jut eszembe).Az tény hogy az olaszok tudnak motort gyártani(de nem olyan megbízhatót).Az meg hogy kitõl jön a technika oly mind1.Fogták, lenyúlták, és megcsinálták sokkal precízenbben.Ennyi erõvel az egész világ lenyúlta az otto motort.És ott az alcast váz.Egyébként én személy szerint csak örültem h az italy felirat is ott volt.
nem kell szírozni, keni a kipugázban megmaradó olaj.
Oké, nem kell nekem elhinni:)

Viszont nézd meg:
elsővilla
Hátsó rugóstag
Fékek
Kerekek
henger
Karburátor
kezelőszervek
(csak úgy kapásból)

Ezekről konkrétan lehet tudni, hogy olasz gyártmányok, ez úgy kb a motor fele:)

Az "olasz motor szar motor" kijelentés eléggé nagy tévedés.
A japánok nagyjából minden fejlesztést európából lopkodtak, hol eltemetett szisztémákat élesztettek fel, hol egyszerűen lemásolták a menő európai koncepciókat.
(kazettás váltó(eredetielg Adler) powerszelep és membrán (eredetileg DKW) satöbbi)
Ezek közül igen sok olasz eredetű.
Amikor a japánok bezsálltak a versenysportba, akkor is az olaszokkal működtek együtt.
Láttam én már 3400 fokig hőalló zsírt .De gondolom, mivel ott nincs, ezért nem kellhet.Így viszont Andi baja elektromos(azt hiszem).
Abbahagyni, mert szétültetlek!
asztal meg hogy olasz a motor is, abszolút kizárnám.Szerintem marhára nem okoznak gondot 15 kilogrammos mororok szállítása.Ha más cég megcsinálja, akkor miért pont a megbízhatóságáról híres Honda tett volna másképp.
Háj.Tudom én jól hogy az én motorom us olasz összeszerelés.De amint az előbbi mondat szólt, ott csak összeszerelik, az alkatrész gondolom attól még japán.
amikor kicsit fulladozik power nyitáson az teljesen normális, nem kell zsírozni semmit
azért van mert hirtelen fölkapja az olajat a forgatyusházból és nem tudja eldolgozni
ezt ki lehet küszöbölni azzal ha a fordulatot lannan emelitek vagy 6000-en megtartjátok egy kicsit és utánna húzzátok följebb
El van intézve kolega.
(látom kitöltötted az adatlapot, ami azért segít a tájékozódásban)
Vissza az elejére: csak hülyéskedtem, ezért is nem értettem, hogy a 63 vigyorból miért veszed komolyan... De bocs, nem kötekedni akartam Veled, és elnézésed kérem, ha megbántottalak.
Ne vedd a szívedre, nem érdemes. Ma nagyon jó napom volt, egész nap röhögtem, fel vagyok pörögve, s talán kicsit túl is pörögtem.
De ez nem jelenti azt, hogy nem tanulok szívesen bárkitől-, bármi újat.
Szép estét Neked!
Alapvetően normális nem koxoló olajjal kelelne jártani, kikormolni a kiput, és a nornmális olaj ellenére is néha ki kell bányászni a powert, kimosni a xart a házából.
Sok powermotor azért megy tönkre, mert a paraszt a legolcsóbb, legszarabb olajjal járatta, és egyben már ki sem jön a power tengelye, mert meg sme mozdul.
(persze, ki lehet áztatni, de rendszerint inkább eltörik a gazdik:)
Kenésnek nincs is értelme. Bármivel kennéd csak ráégne.Nem is nagyon van mit kenni. Pont elég olajat kap a hengerből. Szerintem nem létezik hogy megszoruljon és ne tudná mozgatni a power motor.
Köszönöm szépen a felvilágosítást
SMILE, így hívják...
Leírtál valamit kétszer egymás után tévesen, ami nem baj, emberek vagyunk.
Most meg feszíted magad ahelyett, hogy mondjuk megköszönnéd, hogy felvilágosítottalak.

Kóstolgatni te kezdtél engem amikor megpróbáltad lepattintani egy 63 d betűvel tűzdelt hsz ben a szakmai érveimet.

Ha pikírt hozzászólást írsz be, ne csodálkozz, ha oylat is kapsz vissza.
Gépésznek tanultam, de autodidakta módon sokkal több dologra rájöttem már magamtól, és tudod volt annyi motorom, szereltem is évekig az összes (nem kevés) motoros ismerősömnek, elég jó hírem volt. Most megörültem, hogy itt az NSR oldalon ilyen jó kis közösség van, itt is megteszem szívesen, csak mert megtehetem, van műhelyem és időm is. (Halkan megjegyzem, felénk az elektronikus gyújtás neve mindig is tiLisztor volt, bár igaz, mi csak használtuk, de leírva sohasem láttuk.)
Sérti ez valamilyen formában az egodat? ]:-) Veszélyeztetem a territóriumodat, ezért most körbejelölöd?
Ugye nem?
Akkor meg maradhatnánk abban, hogy amíg én nem vagyok bunkó Veled, nem fikázlak és nem kostolgatlak, addig Te sem teszed, ugye? ]
Nademostakkor tényleg ülj le a motor mellé,és néz meg, hogy hány konkrétan olasz cucc van rajta:)
(mindamellett, hogy nagy valószínűséggel olaszországban készült a komplett motor:)
ŐŐ, most akkor szépen nézzed meg, hogy hol gyártják az NSR európában forgalmazott modelljeit:)
Alkalmasint megteszem, és igyekszem, hogy a segítség szakmailag megalapozott legyen, mert csak így van értelme.
Rendben barátom, én segíteni szoktam annak, akinek csak tudok, mert ettől érzem hasznosnak magam a világban. De megteheted ezt Te is, nem tart vissza senki... ] ]
Gondolom, most jön az a rész, miszerint én csak könyvből ugatom, míg te a gyakorlatból.
Szerinted hányszor hallottam már ezt olyan emberektől, akik ezzel a gyenge szöveggel próbálják meg elterelni a figyelmet arról, hogy szakmailag nincsenek még műkedvelő szinten sem?

Nem gond az elméleti tudás hiánya, csak akkor nem kellene megpróbálni osztani az észt.
Na látod, én nem könyvből tanultam, így nem tudom, hogyan kell pontosan leírni... ];oDDDDDDDDDDDD
Olyan, hogy "tilisztor" oylan nincsen.
TiRisztor, van, az a CDI egyik alkaltrésze.
Jó éjt!
szintén
Jó Éjt!