Még hónapokig nem fogok vele gurulni(nincs píz a jogsira).Egészen pontosan ez történik:Ha szépen, nyugodtan gyorsítok(igazából csak andalgok), akkor 5000-nél elkezt szarakodni, akadozik, amikor elhagyja, semmi kiugrás, semmiegyéb, egyszerűen megy tovább.De ha kenem neki, akkor minden gond nélkül felpörög, 7Ezernél nyit a power, lobok a haj, semmi baj. .5000-nél tartani sem lehet(hogy pl most ennyivel akarok menni), mert ugyanez.NEm különösebben ugrál.
Az is lehet, a power-szelepét még nem néztem...
Ha bejön egy kis pénz, akkor veszek még 1-2 NSR-t, bontásra, és azokból fogom a tesztalkatrész-bázist összerakni. Ha nem megy a gép, ráteszel egy másik -tip-top karbit, tilisztort, miegymást, és máris "pillanatok alatt" kiszűrhető a hibás alkatrész... ];oDDD
De még mindig kevés az info...
Írd már le légyszi, hogy pontosan mit csinál...
Láttam olyan tilisztort, ami 3000 környékén ugrálni kezdett, mint a bakkecske, aztán 3100-tól 12e-ig simán ment...
De láttam olyan karbit is ami bekopott, és egy bizonyos pozícióban "keresztbe fordult", és falsot szívott. Meg olyat is, hogy eggyel magasabban volt a suber, és a helyen már nem volt vele gond.
De mondom, az sem gond, ha 1-2 hét múlva megmutatod... ]:-)))
Erre azt mondom, hogy szívesen cserélek Veled tilisztort, egy próbakörre, szerintem az a gond, hogy az elektronika hülyén reagálja le. Majd megnézem, hogyan lehet 2 perc alatt kikapni belöle... ];oDDD
A tied viszont, félek power lesz.Mondjuk, ha meg kell kenni(mittomén, talán zsírozni), akkor nem nagy a baj.A karbi kopás, az már gáz(megint ki faragott rá?Hát én )..No ezt nem miattad, ne vedd magadra.
Nekem pl. 6-7 ezernél van, húzom a gázt, és nem megy a motor, ezen a fordulaton marad kb. 2-3 mp-ig. Nekem se mindig csinálja, de ha gyorsan ha lassan csavarom a gázt mind a két esetben előfordul, amikor hideg akkor mindig, amikor bemelegszik akkor csak néha, de akkor is előfordul!
Karbi és előgyújtás kombináció szokott ilyet adni, de főleg a karbi. Ha gurulsz majd, akkor összefutunk és megoldjuk... ]:-))) De holnap szétkapom Kisasszony (ezt a nevet kapta a kis NSR) karbiját, és a rajzzal együtt összerakom fejben, hogy hogyan viselkedik.
Vacakolás akatt bebólogatást értesz?
Nyélgázra mit reagál 5000-nél? Van egy 2mp-es befulladás, aztán (némi füsttel) kilő mint a rakéta?
Szóval több infó kéne...
Na hátha te mint hozzáértő tudsz nekünk segíteni.Sokunknak van egy olyan baja, hogy egy bizonyos fordulaton vacakol a gép.Nekem 5Ezernél, de csak akkor ha pötyögök.Ha intenzíven gyorsítok, akkor semmi.NA EZ MI?
Már furcsa volt h milyen ék lehet ott.NEm is csiszolom koppra.Egy picit sikerült egy helyen, alsó részen.De csak egy folt.A felsőn pedig gittelés lesz(ott lyukas)JÓ-JÓ azt tudom h nem csontra...de meddddíííííííííg?SZórógitt, vagy maradhat a fehér?Szerintem a fehér egyébként alapozó, mert nagyon vékony.Mondjuk alapozót azt én is fogok használni.De a fehérre nyomjam, vagy a gittre?
Most megint extrém (verseny) körülményekről van szó? ]:-DDD
De én csak a tapasztalataimat írtam le, mint gépész, szerettük a gyakorlatban is kipróbálni, amit tanultunk... ]:-)
Akkor a te motorod idomai is láttak már sokmindent ezek szerint...
Ne csiszold kopp nullára szerintem... ezt írtam tegnap is...
Az idom ékébe nem csiszoltál bele (csak mert a képen úgy látszik)?
Íme a csiszolási fázis.Hamar kiderült, hogy volt ez már piros korábban is .Ráadásul valahol lyukas is(ott csiszoltam ki jobban).A kérdésem, hogy meddig csiszoljam?Fekete spoiler+beige színű(szerintem szórógitt)+fehér(vagy alapozó, vagy festék, de szerintem inkább volt festék ez...habár elég vékony réteg )+első iros(ez biztosan megy, mert sötétebb még a mostaninál is+második piros+ez a szín lesz vissza fújva+alsó részen 3. piros(ez lett elrontva, ezt fogom visszacsiszolni).KÉRDÉS, meddig csiszoljam vissza?Szórógitt, vagy maradhat a fehér?
Ahogy Enzo is írta, a versenyvépnek mennyi is az életciklusa?
Volt hogy egyszerre volt 15 motorm, és akkor egy-két olcsóbb fajtán mindig teszteltünk...
Pl. volt olyan 250-es ETZ-nk, ami gázadásra kettesben is felemelte a kereket, és simán első kerékre állt fékezéskor... ];o) De ehhez sokat kellett tesztelni, hogy javítsuk a hibákat. Ilyen volt a melegítés. Télen kitoltuk a vasat, beröffentettük, hőmérővel a hűtőbordákon, majd mikor bemelegedett, leállít, kihül, újra. Amíg szereltük a vasakat, addig ment a teszt. 1 hónap után tropa volt a henger, fúrhattuk fel... ],oDDD
Igazad van, de ha szétszedem, akkor soha nem lesz többet a régi(bár gondolom volt ez már szétszedve.Inkább az van, hogy egyszerűen nem vagyok hajlandó annyi időt bele invesztálni.Meg lehet azt oldani másképp is, és meg is fogom.Voltam gépkarbantartó, és ott megtanultam, h amíg nem muszály, addíg nem nyúlunk könyékig a gépbe.Ezt még meg lehet oldani máshogy is akkor minek kapjam szét...nem?Nem kell minnyá darabokra bontani.Ezzel a mocskos spoilerrel is így jártam, és nézd meg itt csiszolhatom 3 napig.Jó lesz az, ne félj, amíg a menet tart, addíg csak tömítés gondja van.
Na pl a helicoil egész jó találmány.De akkor már elvinném kisöreg ismerőshöz, a műhelyében bármit megcsinál.De én semmiképen nem szedem szét, amíg nem muszály.Biztos h amíg van más, addig egyben marad.A következő az lesz, h egy rendes réz alátétet rakok alá pasztával.
Ha bejön egy kis pénz, akkor veszek még 1-2 NSR-t, bontásra, és azokból fogom a tesztalkatrész-bázist összerakni. Ha nem megy a gép, ráteszel egy másik -tip-top karbit, tilisztort, miegymást, és máris "pillanatok alatt" kiszűrhető a hibás alkatrész... ];oDDD
A gittre sfújjam az alapozót, vagy maradhat a fehér?
Írd már le légyszi, hogy pontosan mit csinál...
Láttam olyan tilisztort, ami 3000 környékén ugrálni kezdett, mint a bakkecske, aztán 3100-tól 12e-ig simán ment...
De láttam olyan karbit is ami bekopott, és egy bizonyos pozícióban "keresztbe fordult", és falsot szívott. Meg olyat is, hogy eggyel magasabban volt a suber, és a helyen már nem volt vele gond.
De mondom, az sem gond, ha 1-2 hét múlva megmutatod... ]:-)))
A tied viszont, félek power lesz.Mondjuk, ha meg kell kenni(mittomén, talán zsírozni), akkor nem nagy a baj.A karbi kopás, az már gáz(megint ki faragott rá?Hát én )..No ezt nem miattad, ne vedd magadra.
Vacakolás akatt bebólogatást értesz?
Nyélgázra mit reagál 5000-nél? Van egy 2mp-es befulladás, aztán (némi füsttel) kilő mint a rakéta?
Szóval több infó kéne...
De én csak a tapasztalataimat írtam le, mint gépész, szerettük a gyakorlatban is kipróbálni, amit tanultunk... ]:-)
Ne csiszold kopp nullára szerintem... ezt írtam tegnap is...
Az idom ékébe nem csiszoltál bele (csak mert a képen úgy látszik)?
Volt hogy egyszerre volt 15 motorm, és akkor egy-két olcsóbb fajtán mindig teszteltünk...
Pl. volt olyan 250-es ETZ-nk, ami gázadásra kettesben is felemelte a kereket, és simán első kerékre állt fékezéskor... ];o) De ehhez sokat kellett tesztelni, hogy javítsuk a hibákat. Ilyen volt a melegítés. Télen kitoltuk a vasat, beröffentettük, hőmérővel a hűtőbordákon, majd mikor bemelegedett, leállít, kihül, újra. Amíg szereltük a vasakat, addig ment a teszt. 1 hónap után tropa volt a henger, fúrhattuk fel... ],oDDD
Honda Nsr-em cserélném 125-ös papíros motorra.
itt a link: http://www.kepesmotor.hu/honda...