A szakszerű megoldás például a heli coilozás lenne.
Pár ezerért megcsinálja akinek van készüléke hozzá, a blokkot nem is felttlenül kell szétszedni, elég utána pár liter legolcsóbb olajjal átmosni a blokkot.
Egyáltalán nem lehet erőt kifejteni a csavarra? Elforog? Tegyél alá egy O gyűrűt, ha meghúzod viszonylag kis nyomatékkal is tömít. Ott nincs olyan nyomás amit visza kellene tartania.
Valóban! ez nekem is eszembe jutott, a melegítés ügyben.Viszont versenypályán nem számít az élettartam.ott az számít, hogy minél hamarabb lehessen edzeni, meg versenyezni.Persze én nem vagyok szakértő, nem tudhatom...."nem tudhatom, hogy másnak e tályék..."no mind 1 kevés volt a KV.ÉS monnyuk a verseny technika megint más.Persze, csak ahogy én gondolom
Én is így szoktam....múltkor bunkókám nézett, mikor Algyőnél a két körforgalom között (kb 2-3 km-es szakasz), a 4-es golfját megelőztem 180-nal, azt hitte nem merem majd tovább nyomni... Persze akkor még jobb idő volt, nem ilyen hideg az aszfalt. Belső sávba zötyörgött 85-90-nel, elkezdtem előzni kívülről, miután abszolút nem volt hajlandó a külsőbe menni, aztán elkezdte nyomni.....
A melegítés témakörhöz fűznék tapasztalatokat.
A 2T motorok nagyon nem kedvelik a terhelés nélküli melegítést, mert úgynevezett "harangozás" lép fel, melynek következtében a hideg dugó előre-hátra kezd billegni, ezáltal oválisan kezdi koptatni a henger falát, így idő előtt fúrni kell. De ahogy írtad is, a 4-5e fordulat kellemesnek tűnik, de nem csak ez a fontos, hanem, hogy ne nagy gázzal közlekedjünk a hideg vason, mert kiégeti a hengerfej tömítést, és elkezd kifújni, ami vizes gépnél nem egy jó játék...
Szóval a kényelmes túramotoros stílussal melegítve lesz a legtartósabb, tapasztalataim szerint.
BEszarok, nem hallottam ezeket legalább 17 éve.Kis kölyök voltam, kazintekergettük őket.Emlékszem, h még akkor még a sulidiszkóra sem mehettünk be(amikor már sulidiszkóba jártam akkor már a let me be your valentine ment...igaz akkor is inkább belógtunk, mert ahhoz is kicsik voltunk )D ezek voltak az igazi zenék.Most azon bánkódom, h nem ismertem ezeket jobban.
Pár ezerért megcsinálja akinek van készüléke hozzá, a blokkot nem is felttlenül kell szétszedni, elég utána pár liter legolcsóbb olajjal átmosni a blokkot.