Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szakszerű megoldás például a heli coilozás lenne.
Pár ezerért megcsinálja akinek van készüléke hozzá, a blokkot nem is felttlenül kell szétszedni, elég utána pár liter legolcsóbb olajjal átmosni a blokkot.
Pedig nagyon szurkoltunk, hogy jó legyen... sajnálom... :(
Biztos, h nem szedem szét.Klein barátom monnya a frankót, A manual amúgy is írja a tömítő alátétet.
fúrd fel nagyobb átmérőre, és menetet bele, majd nagyobb csavart. szerintem...
Egyáltalán nem lehet erőt kifejteni a csavarra? Elforog? Tegyél alá egy O gyűrűt, ha meghúzod viszonylag kis nyomatékkal is tömít. Ott nincs olyan nyomás amit visza kellene tartania.
Na gyerekek, csak folyik az olaj.Én már nem is tudom, mit tegyek.Így marad, majd töltögetem, amíg gazdaságilag nem lesz elegem.
Igaz? Na talira tele rakom a tarsolyt ilyenekkel, ne aggódj
SZIASZTOK MIN DENKI!

Valóban! ez nekem is eszembe jutott, a melegítés ügyben.Viszont versenypályán nem számít az élettartam.ott az számít, hogy minél hamarabb lehessen edzeni, meg versenyezni.Persze én nem vagyok szakértő, nem tudhatom...."nem tudhatom, hogy másnak e tályék..."no mind 1 kevés volt a KV.ÉS monnyuk a verseny technika megint más.Persze, csak ahogy én gondolom
Én is így szoktam....múltkor bunkókám nézett, mikor Algyőnél a két körforgalom között (kb 2-3 km-es szakasz), a 4-es golfját megelőztem 180-nal, azt hitte nem merem majd tovább nyomni... Persze akkor még jobb idő volt, nem ilyen hideg az aszfalt. Belső sávba zötyörgött 85-90-nel, elkezdtem előzni kívülről, miután abszolút nem volt hajlandó a külsőbe menni, aztán elkezdte nyomni.....
Ezt nagyon szeretem
ehhez képes nézd meg, hogy melegítenek egy 2t race motort:)
Sziasztok!
Így éjfélre beestem kicsit...

A melegítés témakörhöz fűznék tapasztalatokat.
A 2T motorok nagyon nem kedvelik a terhelés nélküli melegítést, mert úgynevezett "harangozás" lép fel, melynek következtében a hideg dugó előre-hátra kezd billegni, ezáltal oválisan kezdi koptatni a henger falát, így idő előtt fúrni kell. De ahogy írtad is, a 4-5e fordulat kellemesnek tűnik, de nem csak ez a fontos, hanem, hogy ne nagy gázzal közlekedjünk a hideg vason, mert kiégeti a hengerfej tömítést, és elkezd kifújni, ami vizes gépnél nem egy jó játék...

Szóval a kényelmes túramotoros stílussal melegítve lesz a legtartósabb, tapasztalataim szerint.

No, jó éjszakát mindenkinek!
Rendebn ,cakát!
BEszarok, nem hallottam ezeket legalább 17 éve.Kis kölyök voltam, kazintekergettük őket.Emlékszem, h még akkor még a sulidiszkóra sem mehettünk be(amikor már sulidiszkóba jártam akkor már a let me be your valentine ment...igaz akkor is inkább belógtunk, mert ahhoz is kicsik voltunk )D ezek voltak az igazi zenék.Most azon bánkódom, h nem ismertem ezeket jobban.
Na cimbora... én elteszem magam holnapra... pihenj te is, aztán csiszolj izomból ha van időd! :)
Jóéjt!
Mondom én, hogy nem fájdalomcsillapítót vettél be... nagyon bepörögtél! :)
Én is de én így

http://youtu.be/HhzpfM3odx8
Nem... csak nézegettem a tavalyi motorjaim képeit... meg a Jeep-et, meg a Cordoba-t... a régi gépeket... :)
Nosztalgiáztam kicsit...
Na most meg te mentél csiszolni?
Amikor viszont ez megszólal...., na akkor mindenkinek csak jó érzése ugrik fel.Ahogy megszólal...

http://youtu.be/a5irgWYEjOg
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

http://youtu.be/sgE0fDNtvqY
Hát az nem túl nagy, az biztos.
de legalább van mire emlékezni...
nekem csak a tankidom előtti kis idom...
Így van.Sokkal többet öregedtünk, mint aki észnél volt.