Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes észrevétel a manualban, hogy a macskalámpásnak a műszerfala van lefotózva rendszerint benne.Tehát valóban ahhoz is jó a manual.Megnéztem az RC valve elérhetőségét, elvileg otthon is meg fogod tudni nézni.KEnésről viszont nem találtam semmit(még)
Köszi, sokat segítene ha megmondanád hányadik oldal környékén találom, kíváncsi vagyok mennyire igazodok ki rajta?
Ki mondta, hogy az vagyok , így 25 fölött az ember már fiatalodna...
Weeeheee EVVAN pajti
Persze, mert azt akarjuk, hogy maradj velünk
f...szomat.... mindig meggyőztök...
Ezt biztosan drágább megcsinálni, mint egy olasz kávédarálót.Viszont ezt nem nagyon kell szerelgetni.Ritka, h valami elromlik....tudod, HONDA
igen, mert próbákgattam a gépeket, hogy melyik való nekem igazán... komolyan elgondolkodtam, hogy beszerzek megint egy pitet vagy egy RS-t... nem tudom, kicsit bizonytalan vagyok... vagy mégsem?!
Már eladtad azokat a motorokat nem?Arra gondoltam, h nem jött ki nálad ilyen probléma, csak apróbbak.
Talán az volt neked, h azelőtt eladtad, h kijött volna valami.
Jól látod HÉJ!Nem is vagy te olyan fiatal
Megnézem neked
Nem, nem... Szép nagy a kertem, lehet jönni motor-bütyköléssel egybekötött szalonnasütésre, Érdre... ];oDDD

Most húzok, mert még reggelig be kell konfigurálnom egy szervert... ]:-) Melózni is kell... ]:-)
persze, igazatok van...
csak én a pithez és az RS-hez viszonyítok mindent... olcsón vettem őket és nagyon jók voltak...
Egyik sem tökéletes! Mikor felmentünk az enyémért Miskolcra kicsit vacilláltam, mert külsőre nincs toppon a motor, van egy két hibája, de aztán rájöttem én is, hogy még lehet jobb is hogy gyári a festése, mert így biztos nem borultak vele nagyot, 4000 km-el ezelőtt volt felújítva motorja, eredeti japán alkatrészekkel, amiről számla is van! Azt mondták kb 10 telefonbeszélgetés, emailváltás után, korának megfelelő az állapota, csak én nem erre számítottam!
Szóval ilyen pici pénzekért nem számíthatunk arra, hogy megvesszük, felülünk rá, és megyünk ki a világból....
Ha összejön a Velencei-tó, akkor úgy látom lesz néhány kolléga, aki az egész napot a mocik szerelgetésével, tökéletesítésével tölti majd... :)
Valszeg vagy karbi vagy power én is ezekre gondoltam, mert nekem nem akadozik, mint a tied, csak nem gyorsít tovább, (ez előzésnél hozhat gázos helyzetet) "olyan mintha be lenne ragadva a power és nem akar nyitni..." Van amikor abszolut nem megy tovább, el kell váltanom, van amikor pár mp és nekiugrik.... Én elsőre ezt az analízist adtam mikor kérdezték! Bonyolult kipucolni?
17 KER mellett lakom.Egyáltalán nem produkál fulladást(tehát nem rángat, meg nem hörög, semmi, csak ...mondhatni erőtlen, ha ott tartom).Egyébként nem bvelevaló a gyertya, azt még kell venni.Karbin állítottam, talán jobb, de azóta nem vittem.
Ja, ha bejön akkor persze közkincsé tesszük... ]:-)))
Nem olyan gáz ez.Amíg nem szedtem ki a csavart, addig nem is eresztett.Tehát meg lehet megint csinálni jóra.A karbi, meg ilyen, ez van.Egyikőnknek sem lesz tökéletes, elvégre 20 éves gépek.Én úgy láttam, h cserélhető benne minden fontos.Ha meg nem, akkor is meg oldjuk .Egyik gép sem 100-as már.Én már nem idegeskedem.Felesleges tökéletességet várni.Egyébként 170-re tartotta a srác.
Tehát olyan nagyobb befulladásokat produkál? Úgy érted azt, hogy nem tudod tartani?

Merre laksz? (csak tájegységre, városra, városrészre vagyok kíváncsi)
Van egy tippem, de attól dobni fogsz egy hátast, annyira egyszerú, de ezt majd személyesen... ];oDDD Viszek majd hozzá lkatrészt is... ]:-)))
...jól bevásároltál ezzek a mocival...
Publikus hogy mennyi volt?
Jut eszembe!Ha ez karbi, és nem cserélhetőek benne a kopott dolgok, akkor mennyi egy új Dellorto 28-as?
gittre told az alapozót...