Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és a legnagyobb, h találtam benzinállót spray-ben.
Rendben, akkor csak alapozoig.Jajj pedig hogy nem akartam az egészet legújni.
jobban jársz, ha a teljeset fújod (rétegvastagság miatt)... én azért nem csiszoltam idomig, nehogy az idomba is belecsiszoljak egy kis gödröt... elég ha mattra, simára csiszolod...
Na de csak a festéket csiszoljam le, hagy az eredeti alapozót is? Ja és teljes elemet kell fújni mindenképp?
addig csiszold, amíg tökéletesen sima lesz a felülete...
Koszi, azt hiszem már értem.
Meddíg csiszoljam? az eredeti alapozoig, vagy muanyagig?egész wormet kell fújni, fagy meg lehet úszni részletrel?
100-120-as szemcsesűrűségű papírral csiszolhatsz... én 100-assal csináltam, tökéletes lett... csiszolás után (bár én nem alapoztam) alapozó. Száradás után 20-25 centiről (15-20C közötti hőmérsékletű helyiségben) fújhatod (első réteget vékonyan, másodikat meg úgy, hogy minenhol fedjen a szín). 2 óra száradás után lakk (2x)... ha megkeményedett a lakk, akkor polírozhatos, ha kell...
Elég részletes volt?
RAL 3000-es festéket, alapozót,
6-900-as vizes papír, körkörös mozdulatok, majd akril alapozó. :D
Rám is ez vár, csak gyógyuljon meg a törött csuklóm.
pontosan miket vettél?
Itt vok, festék után kajtattam.Hiányzott már a banda.Szóval a gyertya sztem legyen a gyári, és kész.Azért vannak a mérnökök, h ezt jobban tudják nálunk.
Én meg megvettem a megfelelõ festéket, az alapozót, és most várom a legjobb szívbõl jövõ utasításokat.Mit hogyan csináljak?meddíg, és mikor csiszoljak milyennel, hogy alapozzak, utánna mi legyen. ..a legnagyobb részletességgel ha kérhetem.Köszi elõre is.
Azt hittem már nem is jössz ma... végre idetaláltál!
Jólvanna... csak időztem a "C"-betűn...
Persze h lehet.nemrég írták h megolvad az elektróda.Én abszolút nem lennék nyugodt Ne azon a 3 ezresen múljon.
Mindegy, nem vitatkozni szeretnék... örülök, hogy fasza a gép, aztán ennyi... a gyertyát viszont lehet, hogy nem cserélem ki, ha nem muszáj... ha neked is bevált az ami most van, akkor nekem is be fog válni ez... csak az érdekelt, hogy ilyen magas fordulaton használva a mocit, lehet-e valami gond emiatt a gyertya miatt...
Édes ANGYALBÖGYÖRŐ bratyókám!

Ne vacakojjá annyit, ha már megveszed a drágát, akkor tessék szépen a gyárit berakni!Egyikőnk sem rakétamérnök h meg tudjuk neked mondani 1000%-os biztonsággal a tutit.Hallgass inkább a gyári remek japán mérnökökre.
Nem írtam, hogy hidegen adom neki....
közepes fordulaton szoktam melegítteni ha elindulok, 4000-5000
ezt csak azért írtam neki hogy nem kell mindíg csutka gázzal közlekedni, főleg hidegen
azt figyeltem meg hogy alapjáraton soha nem fogja elérni az üzemi hőmérsékletet, csak megtelik minden olajjal, meg a kipufogóse melegedik be rendesen
Ha eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor már mehet neki, ugye? Egyenesben húzom neki, mert akarja...
Kevés dologgal lehet úgy szadizni egy motort, mint alacsony fordulaton hidegen terhelve melegíteni.
Ha már nem melegíted, akkor inkább normál közepes fprdulaton
Mondom, hogy majd megmondom pontosan, ha itt a szezon... nem ez a lényeg, hanem az, hogy miért baj, ha egyenesen húzom neki?
6.-ba 6000-en gyári áttétellel 85-90 km/h
Megvárom amíg eléri az üzemi hőmérsékletet, aztán kb 500 méteren két kereszteződésen keresztül majdnem csak alapjáraton 2. , illetve 3.-ba... azután kiérek a főútra, ahol 11 km-es egyenes szakasz van... na ott szoktam húzni neki... amikor elrakom a 6.-at, akkor azt hiszem 6000 fordulaton 130 vagy 140... de ezt majd megmondom pontosan ha itt a jó idő...
nemtudom mennyi időnként kell cserélni
aki nagy angolos az bogarássza ki a manuálbol
nekem eddíg mindíg könnyen indult akkor mért cseréljem ki?
majd ha már hidegbe nem akar indulni akkor kicserélem