Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első teleszkópot,fékeket meg festeni is szeretném,szóval van még vele meló
Én is félek ettől a vizsgától. Ráadásul azt tudjátok, hogy kísérletin csoport leszünk?Soha senki nem csinált még olyat, amire mi készülünk, ezért is adok olyan kevés esélyt magamnak.
HÚHÚ, bizony, irdatlanul rá lesz ilyenkor húzva az emberre a vizes.Még ezekhez hozzájön az okirat hamisítás, a biztosítási, és az adócsalás is.Ebből akár börtön is lehet.
Ezt dobta a gép... ];oDDD

Mit kell szerelni a vasadon? Mert ugye azt is Te írtad, hogy nyárig még szerelni kell...?
Ez így van
Jóccakát pajti!Aztán ne feledd, ha lesz píz elég, akkor megleplek, osz megyünk 1ütt tanúni
Igen, itt ez is megy.Tulajdon képpen hálát is adok a jóistennek, hogy nem droidok közé keveredtem ide, hanem jófej bandába, ahol van egy közös téma biztosan(ez a motorunk), de szerencse is, hog ybőven el tudunk másról is beszélgetni.Szerintem ez így szuper.
Bocs, de kis motorral nagyobbat lehet esni... ];oDDD Nagymotor csak akkor gáz, ha rutintelen vagy. A Kawasaki Z1000, vagy a CBR1000F soxor húzott ki a tömegével a trutyiból.

De a rutin! A 80-as évek elején úgy tanultunk, hogy vettünk 3-an egy MZ 125 TS-t aztán bele a mélyhomokba. Estünk, keltünk, megtanultuk.

Fiatalok! Ha megy a gép, nem kapaszkodni ugra róla, mert ha maga alá gyűr, abból korház lesz! Alólam eddig kb. 20-25 motort sakkoztak ki autósok (fehér Lada üti a sötét parasztot), zúzódásokkal úsztam meg még a frontálisat is. Volt, hogy én láttam el az autóst... ];oDDD De tényleg meg kell tanúlni félrerúgni a vasat, mert inkább az vesszen.

Aprilia. Pegazust (600ccm) hajtottam 1x-2x, de néhány Apriliat szereltem. Ötletes megoldások, nem lenne rossz, de szinte minden silány minőség. A Honda sokkal jobb alkatrészeket gyárt, de azokat ki is kell ám fizetni. De megéri, mert tartós. A 80-as évek óta nemültem 125-ösön, viszont ezt a kis NSR-t, mit éppen rendbe teszek, fogom hajtani, mert nincs más. Kicsit félek, annyira kis apró hozzám képest... ];oDDD

Gumi: kinek mit enged a tárcája, de egy vészhelyzetben nem mindegy, hogy lesz-e sokkal drágább kár a motorban, vagy megúszod, mert tapad. Főleg, ha nem meleg a gumi... ]:-)
Értem.Ha sátortól fél valaki, akkor szeretném nyugtatni, egy 2 személyes sátor összecsomagolva egy 20Centi átmérőjű, és 60-70 centi hengrben helyezkedik el a csomagolásában.E mellett olyan 4-5 kiló.Lell még egy hálózsák.Az enyém az említett méret felére összecsomagolható.Ezért a hölgyeknek nem nagyon kell izgulni! .De biztosan lesz megfelelő megoldás.Nekem sajnos rosszabb jutott, mert nekem a quechua 2seconds van, ami bazi nagy kör alakú még összecsomagolva is.Ezért egyelőre még én nem tudom, hogy hogyan lesz ebből sátor
ÁÁÁÁ Ott a pont!
Jah és pont megtaláltad az én egyetlen hozzászólásomat azon a két három oldalon... De drága vagy
Mondtam, hozzám beférsz, ha megfelelő.A gyári gyertys br9ecs
az nem jó...a gyári br9ecs
Most egy 70kg Roti-Malamut keverékem van, (ccm-et, Le-t nem tudok), de nagyon sok Kaum volt. Hozd azt a Dobbermant... ]:-DDDDDDDD
De szerintem értetted, hogy csak cukkollak, és nem bántatnád velem ezért szegény kiskutyád... ]:-)))) Valóban, a topik 70%-a off téma volt, azért is kérdeztem, hogy itt ez megy?
Szerintem pont ezért nem lehet megcsinálni a B125-öt 1+1 órából, mert hiába "tud" motorozni az illető, de nem úgy ahogy az a vizsgabiztosoknak megfelel! Minden irányváltoztatásnál határozott oldalranézés, még ha egy kátyút is kerülsz ki stb....teljesen máshogy kell motorozni....D ez nem ijesztgetés akart lenni, bocsi ha annak sikerült
nem csak a papír
hanem a rutin meg a tudás
majd meglátod mikor mész jogsira és egy tök ismeretlen motorral mész a városba közbe meg az oktató magyaráz a rádión keresztül hogy itt most jobbra megyünk, te meg aztse tudod melyik a jobb kezed
közbe meg figyelned kell a körülötted lévő autókra, a 30-as táblára, gyalogosra, vasúti átjáróba körülnézni
elsőre nagyon furcsa
amikor megcsináltam a korlátlant csak külömbözeti vizsga volt
de az még szarabb volt mint az amikor először csináltam a korlátozottat
minden vasúti átjárónál 50-el mentem át mert az nsr-el ugy szoktam, körülnézni meg nem mindíg szoktam
Neked is
Na egyelőre ennyi... szép estét nektek!
Jó, hogy ilyeneket írtok, mert legalább tudok miből építkezni... Köszi!
Viszont egy tény: kismotorral, nagymotorral is lehet nagyot perecelni... elméletileg tök mindegy milyen gép van... viszont azt már tudom, hogy a papír fontos...
régen nekem is voltak ijen hajlamaim amikor valaki ajánlott valamit ami nagyon teccet de semmit nem tudtam róla csak az volt a lényeg hogy ismerős akarta adni
már máshogy látom
Még a kicsi se annyira....Kolegámat elütötték a rendszám nélküli Aprilia 125-jével, nem ő volt a hibás, helyszínen nem tudtak megegyezni, rendőrt hívatott a Tranzitos, így elég nagyot szívott a biztosítóval, mert kiderült, hogy 125-ös a motor. Kórház+törött motor+bünti+táppénz miatt elbocsájtás! És még a motorja azóta is darabokban! Szerintem nem éri meg!
Mindig sikerül meggyőznötök vagy legalább elgondolkodtatnotok...
A CBR600-ról is lebeszéltetek... azóta beláttam, hogy papír nélkül nem egészséges a nagymotor...
Akitől vettem az NSR-t neki is Apriliája volt előtte, azt mondta ég és föld, ja és most is Hondát vett, azt mondta soha mást! Nekem is két dolog tetszik csak benne a teljesítmény és a faridom. Másban veri az NSR
Nem tudom még, majd ha találok, akkor úgyis kikérem a véleményeteket. Nekem kényelmes volt az Aprilia, meg nagyon tetszik a "segge"!
Valahol sejtettem, ezekkel vettem, szinte vadiújjak, így ez marad. Pályázni semmiképp se szeretnék, főleg dolgozni fogok járni vele.