Mikor még a becenevem kaptam, és a cégnél motoroztam, akkor lehetőség volt egy származási bizonylat beszerzésére, mely igazolta, hogy honnan került be a vas, és valóban nem lopott. Kapott egy "B" típusú törzskönyvet, azzal vizsga és egyéb ügyintézés, majd a rendes forgalmi. Nem volt sem olcsó, sem egyszerű, általában csak nagyobb motoroknál csinálták, de meg kell kérdezni egy ocsmányirodában a gépjármű előadótól. Azért egy próbát megér, ne add egyből fel. De tényleg nagyon gáz megbukni vele...
Oké nem árulkodom senkinek hogy nsren láttalak
Hát nem tudom mi lesz még vele,majd tavasszal eldől.De azért köszi előre is a segítséget
Igen nagyon jó fejek ők is motoroznak
Azt hiszem az jelöli h különlegesebb.Biztosan meg lehetne apró részletekig tudni, de nincs kedvem bele mászni a témába.A lényeg h mindíg pontosan azt kell beletenni, amit elõírtak.nem szabad hinni semmiféle "jóvan az" kijelentésnek. Olyan kis különbségek is lehetnek, amikre almunkban sem gondolnánk.
Nem hagyom, hogy lehúzzanak lóvéval.... ha nem enged át úgy, hogy nem basztam el semmit, akkor addig verem, amíg azt nem mondja, hogy: "Ön sikeres vizsgát tett..."
Én falura költöztem néhány éve (Érd), de szoktam bejárni, meg lassan 30 éve gurulok, így lehet, hogy ismerek néhány arcot (csak el ne mond nekik, hogy NSR-en láttál, mert kiröhögnek, és nem Téged) ],oDDD
193cm 94kg, 25 éve aktívan barlangászom, hobbim a favágás... ]:-))) Érdekesen nézek ki az NSR-en, de ez jutott, az előző gépem 1 éve a legnagyobb hóesésben megállt végleg, és csak hitelt hagyott maga után. A kettérepedt blokkot nem fedezi a biztosítás, ha nem balesetből származik.
De ha egyszer úgy alakul, ki is gurulhatsz majd, és szétkapjuk, megcsináljuk. Ha nem hajlott (nagyon) a teló akkor semmi baja...
Jó fejek a szüleid, engem a mai napig (bár egyre beletörődöttebben) próbálnak a (szerintük) helyes útra terelni. ]:-)
Balóbaj igazad lehet, ek is arra adamotoj, hogy engedélenyebhek lesznek.Csak ebben a mocskos pénzvilágban én ken számítok semmi jóra.Ne hidd azt hogy pesszimista vagyok.....szerintem csak realista
Mikor elhoztam a vadállatot, akkor 6-os volt benne... akkor is gond nélkül indult, ment, nem is melegedett.... de ezzel sincs bajom... mi az a qrva C-betű, ami a különbség?
Nálam a vizsgabiztos benézte a lámpát és hátulról belém tolta a két másik vizsgázót. Nem győzött (az első pattogás után, mikor kilátásba helyeztem egy Rejtő féle pofont) sűrün elnézést kérni. Átmentem.
Bocs, de amilyen gépek manapság futnak, szerintem jogos, de annak is keményebb, aki olcsó, kisebb motort hajt.
Régen azt mesélték, hogy Japánban úgy megy a vizsga, hogy lefektetik egy tartóra a legkisebbtől a legnagyobbig az összes vasat. Amelyiket biztonsággal fel tudja állítani, azzal vizsgázhat. Milyen gáz volt nyáron, mikor vagigyerek (sportcipő, zokni nélkül, mert úgy büdösebb, rövidgatya, izomtrikó) odatette a Hayabusa-t, aztán az hagyján, hogy a fél gyereken nem maradt bőr, de a haverjával ketten nem tudták felállítani, erre odament a fele akkora cimbim, és lazán kerékre tette... Gonosz dolog a káröröm? ];oDDD
Én ugy tudom h gyertya egyaránt okozhat melegedési és indulási bajokat.szerintem egy ilyen erõ probléma is fordulhat elõ gyertya miatt, ami néhányunknal van bizonyos fordulaton.
Nem azt mondtad, hogy beiratkoztál? Vagy csak fogsz? Nem biztos, hogy annyira be kell szarnunk... szerintem nem lesz gáz... a KRESZ-t megtanulni kell, a motorozás meg ha ment eddig is, akkor megy majd ezután is... egyensúlyérzék van, vizsgán nem kell hajtani, szóval hiszem, hogy menni fog...
GondolkodUNK? Többen veszitek?
Olyan baja van, hogy nem érdemes rendbe rakni? Mert kukázós motorokat fel lehet hajtani alkatrésznek, gombokért... ],oDDD
Azért ne izguld túl, akkor még rosszabb! Lehet, hogy b125 esetében, máshogy szemlélik majd a motorozókat, és azt nézik inkább, ki mennyire motorozik biztonságosan, körültekintően, és nem fikázzák majd annyira ezeket az apróságokat!
Mindenkinek a fagyállót ajánlom, mert bármikor kerülhet a gép mínuszba. Hoztak már hozzám szétrepedt blokkot, csak a MÉH-ben adnak érte még valamit...
Ha valaki tél végén motorozik: a só miatt marha gyorsan fogy a betét, főleg ha az eső felveri. Figyelni nagyon rá, drága a féktárcsa!
Lánc-sprékről mi a véleményetek? Én leváltottam WD40-re. Bármit is mondtak (igaz, hetente legalább 3-4x fújtam), sokkal hosszabb volt az élettartama. (ja, havi 1500-2000 km beleugrik a gépekbe, mert még WC-re is... ];oDDD)
Hát ahhoz hogy itthon motorozok jók de a nagyobb túrákra meg kell csinálni.
De gondolkodunk rajta hogy veszünk inkább egy olyat amivel minden rendben van.
A festést ENZOval beszéltük már sokszor,de még nem tudom mi legyen vele.
Valószínűleg az egész moci megy festés alá.
Fél nap az első teló fékekkel, ha nagyon gáz... Rutin meló, a nálam raboskodó NSR gazdia is leány, Ő is pillanatok alatt megtanúlta... ];oDDD Mit kell csinálni konkrétan?
Mennyire komoly festésre gondolsz? Én itthon szoktam lefújni a gépeket, alattam úgyis eléggé kopni szoktak a vasak, ha érted... ];oDDD Aki nem esik, az nem is motorozik, kérdezz meg erről egy futárt... ]:-)))
Olajok, hűtővíz, Lánckerekek, lánc, fékbetétek...A fonttos dolgokat nem szabad kihagyni.Ilyenkor van rá idő, azután már csak a káromkodás marad, mert nem tudod akkor használni, amikor kellene a moci.
Hát nem tudom mi lesz még vele,majd tavasszal eldől.De azért köszi előre is a segítséget
Igen nagyon jó fejek ők is motoroznak
193cm 94kg, 25 éve aktívan barlangászom, hobbim a favágás... ]:-))) Érdekesen nézek ki az NSR-en, de ez jutott, az előző gépem 1 éve a legnagyobb hóesésben megállt végleg, és csak hitelt hagyott maga után. A kettérepedt blokkot nem fedezi a biztosítás, ha nem balesetből származik.
De ha egyszer úgy alakul, ki is gurulhatsz majd, és szétkapjuk, megcsináljuk. Ha nem hajlott (nagyon) a teló akkor semmi baja...
Jó fejek a szüleid, engem a mai napig (bár egyre beletörődöttebben) próbálnak a (szerintük) helyes útra terelni. ]:-)
Bocs, de amilyen gépek manapság futnak, szerintem jogos, de annak is keményebb, aki olcsó, kisebb motort hajt.
Régen azt mesélték, hogy Japánban úgy megy a vizsga, hogy lefektetik egy tartóra a legkisebbtől a legnagyobbig az összes vasat. Amelyiket biztonsággal fel tudja állítani, azzal vizsgázhat. Milyen gáz volt nyáron, mikor vagigyerek (sportcipő, zokni nélkül, mert úgy büdösebb, rövidgatya, izomtrikó) odatette a Hayabusa-t, aztán az hagyján, hogy a fél gyereken nem maradt bőr, de a haverjával ketten nem tudták felállítani, erre odament a fele akkora cimbim, és lazán kerékre tette... Gonosz dolog a káröröm? ];oDDD
Ezek szerint Te nagyon otthon mozogsz ebben?Ha valami alkatrész kell fordulhatok hozzád segítségért?
Olyan baja van, hogy nem érdemes rendbe rakni? Mert kukázós motorokat fel lehet hajtani alkatrésznek, gombokért... ],oDDD
Ha valaki tél végén motorozik: a só miatt marha gyorsan fogy a betét, főleg ha az eső felveri. Figyelni nagyon rá, drága a féktárcsa!
Lánc-sprékről mi a véleményetek? Én leváltottam WD40-re. Bármit is mondtak (igaz, hetente legalább 3-4x fújtam), sokkal hosszabb volt az élettartama. (ja, havi 1500-2000 km beleugrik a gépekbe, mert még WC-re is... ];oDDD)
De gondolkodunk rajta hogy veszünk inkább egy olyat amivel minden rendben van.
A festést ENZOval beszéltük már sokszor,de még nem tudom mi legyen vele.
Valószínűleg az egész moci megy festés alá.
Mennyire komoly festésre gondolsz? Én itthon szoktam lefújni a gépeket, alattam úgyis eléggé kopni szoktak a vasak, ha érted... ];oDDD Aki nem esik, az nem is motorozik, kérdezz meg erről egy futárt... ]:-)))