Ne is mondd, ez külön meg van nyitva egy oldalon betöltve, a munkahelyi gép nem a leggyorsabb...és kb. fél óránként egyszer... Szerencsére kollégám is szereti
Pedig a manuál azt írja.Külön van [] zárójelben az adatoknál az R-es típus.Én meg azt hittem, hogy a generátoros fejlesztő miatt ennyivel nagyobb a teljesítmény.Egyébként kiszámoltam, és ha ég elöl minden, és fékezel, az már 162Watt.Tehát indokolt is egy izmos példány.
Az egy dolog, hogy van egy fedélzeti teljesítmény igény ami nyilván több mint 270watt de ezek nagy része szakaszos működésű egység.
Nem nyomod a dudát egyfolytában,és nem is indexelesz megállás nélkül egyszerre két irányban, és a power sem ficereg folyton.
Szóval az össz legnagyobb fogysztást meg sem kell közelíteni a generátor teljesítményével.
Továbbá kimentem a műhelybe, és a kezembevettem egy nsr generátort, és megeszem a sapkám ha ez 270 wattos.
12 -14volton az már azt jelentené, hogy több mint 10 amper csurdogál az 1,25 ös vezetékben, ami kb kizárt dolog, hamarabb pirulna meg az a vezeték 10 ampertől, minhogy kimondod:
Hol a poroltó?
Egyébként, ha minden világít, akkor egy 35Wattos izzóval(ami a generátoros verzióban alap felszereltség, ahogy írtad is) olyan 250Wattot fogyasztanak az izzók.
Viszont ettől nem lettünk okosabbak sokkal Mind1.Tehát elvileg az F, és az R változat eléggé tud különbözni töltésügyileg.E miatt van az is hogy az R-nek sokkal nagyobb a töltő teljesítménye is igaz?Sőt egy fontosabb kérdésem h akkor ahogy én is láttam, valóban 270Wattot termel az R verzió ugye?Mert akkor nem nagyon fogok gondolkodni egy erősebb izzón.A mási kérdés, hogy a macskalámpásnak végül is melyik fajta töltése lehet?
A manuálban ez van, de ezt én kétkedéssel fogadom.
egyéb hiba is van uygan abban a táblázatban szerintem, de akár lehet is, csak nemtom mi a rákra hazsnálna el az a motor majd 300 wattot.
Akkor kezdjük előről: jónapot kívánok:)
A gyújtás alapvetően kétféle rendszerű lehet
1 elektro mechanikus
2Tisztán elektronikus
(van köztes megoldás is, de ezt tlán hanyagoljuk:)
A tisztán elektronikus is kétféle lehet:
Egyeneáramról működő (akku)
Váltóáramról működő
Az egyenáramról működő gyújtásben iylen nagyobb egységek lehetnek-vannak:
1Inverter
ez váltóáramot álílt elő az akku egyenáramából
2Gyújtásgörbe szabályzó egység
3 maga a CDI vagyis a gyújtás elektronika.
ezek az egységek olykor egyetlen dobozba kerülnek, a nevük egszerűsítve "gyűjtóelektronika" rendszerint ide van szervezve a power és ha van akkor a villanyos jet elektronikája is, bár ezek egyáltalán nem tartoznak a gyújtáshoz.
Ez a rendszer nem ad cikrát akku nélkül (nyilván:)
A másik a váltóáramú nagyjából ugyna ez, csak inverter nincsen benne mert a generátorból eleve váltófesz jün le a gyújtótekercsről.
Tehát ebben van
1Cdi
2Görbeizélő
3Satöbbi lópikula.
Rendszerint ezt is "gyújtáselektronika" fedőnéven egy egységbe integrálják, ebben is lehet gyakolratlag bármiylen oda nem való vellanyos cucc.
Ez a rendszer műkszik akko nélkül.
MAga, a "CDI" betűszó konkrétan a gyújtás elvi működését jelöli magyarra fordítva Kondenzátro Kisütögetéses Gyújtásbaszás.
szóval a CDI Magyarul "KKGY" lenne:)
aszthiszem tudom mire gondolsz
hobbi elektonika évkönyvébe volt benne
én is megcsináltam ezt 4 leddel
megvolt rengeteg hobbi elekronika ujság pdf formátumba de elveszett minden egyik napról a másikra
Nekem is volt régebben mérő alkalmatosság.Egy elektrongyos boltban vettem.Digitálisan mutatja a feszültséget.Csak annyit kellett tenni, h ki kellet cserélni benne egy smt ellenállást.
Az egy dolog, hogy van egy fedélzeti teljesítmény igény ami nyilván több mint 270watt de ezek nagy része szakaszos működésű egység.
Nem nyomod a dudát egyfolytában,és nem is indexelesz megállás nélkül egyszerre két irányban, és a power sem ficereg folyton.
Szóval az össz legnagyobb fogysztást meg sem kell közelíteni a generátor teljesítményével.
Továbbá kimentem a műhelybe, és a kezembevettem egy nsr generátort, és megeszem a sapkám ha ez 270 wattos.
12 -14volton az már azt jelentené, hogy több mint 10 amper csurdogál az 1,25 ös vezetékben, ami kb kizárt dolog, hamarabb pirulna meg az a vezeték 10 ampertől, minhogy kimondod:
Hol a poroltó?
CDI az maga a gyújtás elektronika, ennek ellenére gyakran ezzel a nével illetnek minden integrált vellanycuccot.
VAgyis, attól hogy CDI még akármiylne is lehet, egyen, de váltóáramú is.
Viszont ettől nem lettünk okosabbak sokkal Mind1.Tehát elvileg az F, és az R változat eléggé tud különbözni töltésügyileg.E miatt van az is hogy az R-nek sokkal nagyobb a töltő teljesítménye is igaz?Sőt egy fontosabb kérdésem h akkor ahogy én is láttam, valóban 270Wattot termel az R verzió ugye?Mert akkor nem nagyon fogok gondolkodni egy erősebb izzón.A mási kérdés, hogy a macskalámpásnak végül is melyik fajta töltése lehet?
egyéb hiba is van uygan abban a táblázatban szerintem, de akár lehet is, csak nemtom mi a rákra hazsnálna el az a motor majd 300 wattot.
Feszültség: jele: U, mértékegysége: Volt [V]
Teljesítmény : jele P ,mértékegysége : Watt [W]
Akkor kezdjük előről: jónapot kívánok:)
A gyújtás alapvetően kétféle rendszerű lehet
1 elektro mechanikus
2Tisztán elektronikus
(van köztes megoldás is, de ezt tlán hanyagoljuk:)
A tisztán elektronikus is kétféle lehet:
Egyeneáramról működő (akku)
Váltóáramról működő
Az egyenáramról működő gyújtásben iylen nagyobb egységek lehetnek-vannak:
1Inverter
ez váltóáramot álílt elő az akku egyenáramából
2Gyújtásgörbe szabályzó egység
3 maga a CDI vagyis a gyújtás elektronika.
ezek az egységek olykor egyetlen dobozba kerülnek, a nevük egszerűsítve "gyűjtóelektronika" rendszerint ide van szervezve a power és ha van akkor a villanyos jet elektronikája is, bár ezek egyáltalán nem tartoznak a gyújtáshoz.
Ez a rendszer nem ad cikrát akku nélkül (nyilván:)
A másik a váltóáramú nagyjából ugyna ez, csak inverter nincsen benne mert a generátorból eleve váltófesz jün le a gyújtótekercsről.
Tehát ebben van
1Cdi
2Görbeizélő
3Satöbbi lópikula.
Rendszerint ezt is "gyújtáselektronika" fedőnéven egy egységbe integrálják, ebben is lehet gyakolratlag bármiylen oda nem való vellanyos cucc.
Ez a rendszer műkszik akko nélkül.
MAga, a "CDI" betűszó konkrétan a gyújtás elvi működését jelöli magyarra fordítva Kondenzátro Kisütögetéses Gyújtásbaszás.
szóval a CDI Magyarul "KKGY" lenne:)
hobbi elektonika évkönyvébe volt benne
én is megcsináltam ezt 4 leddel
megvolt rengeteg hobbi elekronika ujság pdf formátumba de elveszett minden egyik napról a másikra
http://youtu.be/57GJzNqfZOQ