Hello! Jártas itt valaki az NSR power motorokban? Mert az NSR-embe a power motor (ami a tank alatt van) alján van egy kis "cső" amibe egy vezetéket lehet beledugni csak az a helyzet h nincs semmilyen vezeték amit ráköthetnék... Tudja vki h minek van az ott? Elég hülyén fogalmaztam de majd holnap rakok fel róla képet...
Hmm... Az én karbim nincs festve, mégis ugyanígy nézett ki miután megpucoltam nitrohígitóval Ja és ahol megvolt sérülve rajta a festés (a leeresztő csavaron) onnan egy az egyben leszedte a festéket , de nagytakarítás után olyan könnyen járt a gáz, hogy pfuhh
Jah, jól néz ki... Nekem meg inkább egy dobot kéne rá szerválni, mert az előző tulaj átalakította a dobot és elcseszte a motor karakterisztikáját... Nem forog el 9500-nál tovább... Meg idomokra fogok beruházni... meg hátsó gumira, meg még pár apróságra.
Ha leszeded az űlés hozzá lehet férni a rugóhoz, bár hely az nem sok van.
Szerintem meg lehet oldani pár gumikockával a keményítését.
Tavaszig lesz idő sokmindent megcsinálni a gépen, én azon filózom
sokat dobna rajta ha a rezon.dobot lekrómoztatnám, neten van fent egy
ilyen moci és kegyetlen jól néz ki
Jaja, Dellorto van rajta, PHBH26 FS tip.
Ha lesz időm megcsinálom az NS 125 F/R szervizkönyvének scannelését PDF-be,
gondolom sokakat érdekelni fog
Ha kész lesz felrakom a webre.
Hát igazából nem is rekesz, csak kis hely van ott... nekem oda be van gyömöszkövle az elsősegély... Egyébként megtaláltam a szerszámosládát. Természetesen tök üres volt már, szal max teletömöm saját szerszámokkal. Ja és sikerült nagy buzgalmamban szétszedni a légszűrő házat is... Legalább megnéztem h az is új.
Amúgy minden NS-en dellorto karbi van? Mert azt is ma lestem meg... eddig nem látszott a kosztól...
Sikerült megoldani a pproblémát, le kell szedni a hátsó spoilereket és a kapszkodó karokat,
útánna lehet csak levenni az űlést.
Nekem nem volt a hátsó idom alatt semmilyen rekesz, csak a hátsó lámpa stekkere
Viszont most már van kapaszkodóm a sztenderhez (átraktam a másikról)
Ha találsz ilyet alkatrészböngészés közben érdekelne egy pár.
Szerintem meg lehet oldani pár gumikockával a keményítését.
Tavaszig lesz idő sokmindent megcsinálni a gépen, én azon filózom
sokat dobna rajta ha a rezon.dobot lekrómoztatnám, neten van fent egy
ilyen moci és kegyetlen jól néz ki
Üdv,
Attila
Jaja, Dellorto van rajta, PHBH26 FS tip.
Ha lesz időm megcsinálom az NS 125 F/R szervizkönyvének scannelését PDF-be,
gondolom sokakat érdekelni fog
Ha kész lesz felrakom a webre.
Üdv,
Attila
Amúgy minden NS-en dellorto karbi van? Mert azt is ma lestem meg... eddig nem látszott a kosztól...
Sikerült megoldani a pproblémát, le kell szedni a hátsó spoilereket és a kapszkodó karokat,
útánna lehet csak levenni az űlést.
Nekem nem volt a hátsó idom alatt semmilyen rekesz, csak a hátsó lámpa stekkere
Viszont most már van kapaszkodóm a sztenderhez (átraktam a másikról)
Ha találsz ilyet alkatrészböngészés közben érdekelne egy pár.
Üdv,
Attila
Nos, az sezrintem prizmatartó sárvédőnyúlvány! Az én apriliamon is van ilyen!
Hőfok jeladót hol lehet kapni nsr-hez?
Itt a link ha körbeakarsz nézni alkatrészügyben
Üdv,
Attila
Olyan hogy kormánycsapágy csere??? csinált már vki iylet?
Alsó felsőt egybe kell? Csapágy beszerzése nem gond csak a kivitelezés.
De csak tippelek