Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy ismerős, ő csinálja. Kicsit drága, de qrva jó. Totál olyan, mint a gyári. Rendesen műanyag lapból csinálja, olyanból, amilyenből a gyári is van... nekem a 150ccm robogra csinált 50-es számlapot 11.000 HUF-ért... bármilyen színben legyártja, ha kell be is szereli...
Kell a száma vagy a mail címe?
Azért óvatosan! Én 12 éve vezetek autót, de 8 évbe tellett, hogy 200 ló fölé merészkedjek.
Muszály
Különben az ember sok jó dologról lemarad
Akkor lehet
Bátor csajszi vagy hallod-e!
Hátha nőt fogsz ki lehet bejön
Hát már mentem vele egy jó párszor és már kezdem kiismerni.Alattam megy egy 140et megnéztem már
Imádom,jó kis motor
Na azt hol lehetne?
Ha 50 akkor nem kellene szólniuk,de ha 125ös akkor kötelező a bal oldalon egy legalább.Különben át se megy műszakin.
Az enyém is gyorsan száradt.Inkább az volt aí gond, hogy közelről fújtam, és lassan mozgattam arrébb.
Ó te jó ég, hát nem is ismered még, csak úgy vettétek, hogy motorozz rajta?Ajjaj Tudod hogy mit ugrik ez a masina?Garantálom, hogy új szerelmed lesz! Nagyon észnél kell lenni ám rajta, mert amikor kinyit a power, akkor már késő hezitálni.Vigyázzál magadra nagyon!Én már mentem az enyémmel,és ezért mondom, h nem gyerek játék.Sok 125-ös van, de ezek a gépek a 125-ös szegmens királyainak készültek.
De a csuklóra rögzíthető visszapillantó tükrökről mi a véleményetek? Szerintetek elfogadja a rendőr? Csak mert nem akarok fix tükröket ráhebregálni a streeterre... faszul nézne ki...
Számlapot kell kicseréllni 50-esre... vagy csináltatsz vagy megveszed egy 50-esnek a műszerfalát és kiveszed a számlapot...
Nekem ezen nem kell aggódnom, mert a műszerfalat megszüntettem a street profil miatt... egy buktatóval kevesebb! :)
Meg még a hengerbe beleüttetem, hogy "50 ccm"...
Ez jó Kár hogy én hiába mosolyognék, ha gyorshalytással kapna el Még a végén furcsán nézne rám
Szerintem azzal a ráccsal lehetne valamit kezdeni.Vagy tankpad szerű matricát a tank oldalára.Látom neked is progrip markolatod van.Jó ez a zselé feeling igaz?Dobod tényleg akrapovic, vagy matrica?
Amivel én fújtam, 1 óra volt a száradási ideje... 1 óra után még 1x fújtam, aztán kétóránként lakk...
Semmit, majd még szebben mosolygok
Nem lesz gond...
én 31 évig nem is motoroztam... tavaly megütötte valami szellő az agyam, aztán rotty, rápattantam egy 65 kg-os, 125 ccm-es pitre... aztán RS, aztán NSR, aztán 150 ccm robogó, aztán most megint NSR... eddig gond nélkül... remélem ez így is marad...
Hát én is eléggé félek az első km-től,bár régóta motorozok,de egy váltós motor teljesen más
És a 180-as Km órára mit fogsz tudni mondani?
Köszi, akkor én ott rontottam el, hogy közelről túl sokat fújtam.És az első-második fújás között kell egy napot várni, v agy elég olyan n20 percet, amíg meghúz az első?
Én is így vagyok vele.Ham eg megkérdezik szépen mosolygok és megpróbálom beadni nekik hogy 50es
Majd igyekszem Ahhoz képest, hogy sportkocsi volánjánál bárkire rápirítottam, eléggé gyámoltalan lesz az első pár száz kilóméter.
Majd meglátjuk, remélem nem lesz gond, amíg nem lesz papíros glpem, meg jogsim rá... :)
meg hova lehetne? valami olyan kéne ami az oldalra meg tankra is felfut.