Van egy ismerős, ő csinálja. Kicsit drága, de qrva jó. Totál olyan, mint a gyári. Rendesen műanyag lapból csinálja, olyanból, amilyenből a gyári is van... nekem a 150ccm robogra csinált 50-es számlapot 11.000 HUF-ért... bármilyen színben legyártja, ha kell be is szereli...
Kell a száma vagy a mail címe?
Ó te jó ég, hát nem is ismered még, csak úgy vettétek, hogy motorozz rajta?Ajjaj Tudod hogy mit ugrik ez a masina?Garantálom, hogy új szerelmed lesz! Nagyon észnél kell lenni ám rajta, mert amikor kinyit a power, akkor már késő hezitálni.Vigyázzál magadra nagyon!Én már mentem az enyémmel,és ezért mondom, h nem gyerek játék.Sok 125-ös van, de ezek a gépek a 125-ös szegmens királyainak készültek.
De a csuklóra rögzíthető visszapillantó tükrökről mi a véleményetek? Szerintetek elfogadja a rendőr? Csak mert nem akarok fix tükröket ráhebregálni a streeterre... faszul nézne ki...
Számlapot kell kicseréllni 50-esre... vagy csináltatsz vagy megveszed egy 50-esnek a műszerfalát és kiveszed a számlapot...
Nekem ezen nem kell aggódnom, mert a műszerfalat megszüntettem a street profil miatt... egy buktatóval kevesebb! :)
Meg még a hengerbe beleüttetem, hogy "50 ccm"...
Szerintem azzal a ráccsal lehetne valamit kezdeni.Vagy tankpad szerű matricát a tank oldalára.Látom neked is progrip markolatod van.Jó ez a zselé feeling igaz?Dobod tényleg akrapovic, vagy matrica?
Nem lesz gond...
én 31 évig nem is motoroztam... tavaly megütötte valami szellő az agyam, aztán rotty, rápattantam egy 65 kg-os, 125 ccm-es pitre... aztán RS, aztán NSR, aztán 150 ccm robogó, aztán most megint NSR... eddig gond nélkül... remélem ez így is marad...
Köszi, akkor én ott rontottam el, hogy közelről túl sokat fújtam.És az első-második fújás között kell egy napot várni, v agy elég olyan n20 percet, amíg meghúz az első?
Kell a száma vagy a mail címe?