Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendszámtartó?
Ez vajon mi lehet ott a hátsó index alatt ??
Ezt a kérdést passzolom, nem szedtem még le az ülést...
Az űlés leszedéséhez a hátsó spoilereket le kell venni előbb ?
Akkor valszeg az eddigi tulajok sem találtak rá. :)
Sima csavarhuzóval lehet kinyitni, az enyémben még az eredeti kulcsok is benne voltak.
Full bontatlanul
Ok, Füge, akkor majd tárgyalunk.
Nord! Van egypár rekesz az NS-en.
Hátsó lámpa fölött lejön az a kis idom, azalatt is van egy kis rekesz. Nekem ott van az elsősegélycsomag.
Aztán bal elöl, mint ahol a 2T motorolajat kell bele csöpögteni (csak az a jobb oldalon) is van egy kis zárható rekesz. A jobb hátsó idom alatti szerszámosrekeszről nem is tudtam.
Hali!

Ha jóltudom van Majosházán egy irdatlan méretű bontó, neten is fennt van a raktárkészlete.
Annyi Honda alkatrésze van mire kilistázta szegény firefox alig birta cérnával

Amióta 2 NS-em van, van némi összehasonlitási alapom.
Kizárásos alapon sikerült rájönni milyen idomok is hiányoznak.
Szóval én is elnézek a közeljövőben oda mert kell pár cucc hozzá.
Az sem újdonság már hogy 2 rekesz is van a mocin (elötte keresgéltem iratokat hová is
lehetne elrakni aztán maradt a műszerfal és a plexi közötti rész)
1. jobb hátsó idom alatt - szerszámosrekesz
2. tank alatt - zárható, egész szép méretű doboz

Nincs véletlenül vkinek elfekvőben egy benzincsap sapkája ?

Üdv,

Attila
Van egy Celldömölki bontós ahol bagóért lehet venni 25-ösökhöz alkatrtészt
Majd keress meg azt megadom a számot
Üdv!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy lehet-e NS-hez idomokat venni valahol? Rendelni, újonnan, bontóból, minden megoldás érdekel. Elraktam ma télre a motort (vizet le, idomokat le, akksit ki) és hát egyik másik idom olyan állapotban van, h nem szívesen raknám vissza tavasszal és nem is igazán hiszem h javítható lenne. A bal oldalsó idom pl a kezemben maradt mikor még fogta egy csavar...
Szal ha vkinek van vmi ötlete... örülnék a javaslatoknak.
Köszi!
Ugyebár a vázon made in Honda Italya van mertt HIJC... alvázszámú olasz gyártmány de a blokkon meg a felniken meg a fékeken meg stb azon japan.
Ez a gyári felnije. Honda made in japan. legalább is nem vagyok ebben az ügyben nagy fej de szaktársam nsr-én is iylen felni van azért következtetek hogy ez lehet ezeknek gyári felnije.

De bele van öntve hogy .... hány kg meg 18 coll Honda Madi in Japan.
140-el mentem vele eddig legtöbbet de az októberban volt mert akkor vettem és elég hideg volt az aszfalt
majd kiderül nyáron meddig megy
én még csak kb 500 km-t mentem vele mert az idő nem engedte, de faszán be van karbulálva mert huz mint a barom.

Na meg ugye friss motorgenerálja van
eddig volt a bejáratás, most lett felhuzva rajta minden.

Gyári dugó, gyürü, perselyezés, csapszeg, főtengely csapágy és még ráadásul ezt nem nekem kellett állnom. Uh a hangja is nagyon korrekt. Ha elmegy alattam még 10 000-et akkor már megszolgálta véleményem szerint a dolgát.
Nah mi ez a punnyadás?
a régebbi NSR-ek erősebbek, mint az újak.... grat a motorhoz télleg kira. jó állapotba van mennyit mentél eddig vele?
Füge és mennyit mehet kb. egy lyen 93mas nsr?
Egy kis technika ha vkit érdekel
EFI for small blocks
Minek a felnije van rajta?
ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
1993 év végi, de ahhoz képest nagyon mutatós állapotba van
Hmm. Nem rsz kis gép Füge. Hanyas évjáratú ez?
Jaja! ő volt az! Zsír kis járgány.
Én viszont ma mocival megyek úgy döntöttem. Lusta vagyok buszozni és jó az idő. Szal ma az enyém is megtekinthető lesz a parkolóban sztem.
Hmm... Decemberben motorozunk... hihetetlen...
Az lehetett az enyém
Mert másnak nincs a suliban piros fehér tip top
TTE Füge!
Neked milyen az nsr-ed? Elképzelhető, hogy láttam már a SZE parkolóban. Dobj már róla egy fényképet pls. Múltkor állt ott egy nsr 125 f, meg is lestem hirtelen, mert jól nézett ki. Szal az lehetett a tiéd, vagy bakot lőttem?
Csáó!
van egy ilyen mágus simerősöm, na nem az Elemér Már beszélgettünk róla és szerinte az lenne a legtutibb ha az ülés alatt elmenő vázhoz hegesztenénk hozzá a tartóját és ugye ahol a Honda felirta van ilyen öblös a müanyag. ott ki lenne vágva és ki lenne vezetve a kapaszkodó fölé a tartó, nah arra má mehetne a doboz. Igazából a technológia egész kulturáltan végrehajtható mert szinte oylan takaró gyürüket lehet manapság kapni amiylet csak akr venni az ember uh szépen el lehetne takarni a zártszelvény kiveztő nyilását. Kapna egy UV álló fekete festést és már kész is a Túra NSR.
Ha a vizsgák között lesz időm lövök róla egy Paint shop pro animációt hogy hogyan nézne ki.
Szia! Szerintem ne furdd meg a kapaszkodót Inkább heggesztess 1 lakatossal (na nem az elemérrel - jó ez hülye vicc volt) zártszelvényből és arra heggeszthet egy hátramenő részt is... Sztem az lenne a legtutibb és a legnagyobb teherbírású... Azzal nem lenne gond