51 körüli a gyári méret
oké hogy megfuratod de lessz hozzá akkora dugó?
vertex csináll nagyobb túlméretet is én azt raknám bele
meg normálisan meg kell furatni a hengert
0,05 mm-re kell illeszteni
hajtókar nem lötyög jobbra-balra? vagy nem csavarodik?
ááá köszönöm te vagy a megmentőm már keztem fosni hogy baj van a pówerral. mert amugy ezt csak ma tapasztaltam mert kicsit megakartam nézni hogy milyen a szél 100 körül és olyan 6körül váltottam és 6ba nemakart a pówer bekapcsolni:S de tegnapelőtt meg ment nemvolt semmi baja na majd holnap :) még 1x köszi . De akkor ugye nem valami meghibásodás?
néha nekem is csinálja ezt de nekem 7000-nél áll meg egy kicsit
amikor kinyit a power akkor nemtudja eldolgozni azt a sok olajat amit hirtelen fölszív a forgatyusházból
én ugy szoktam gyorsíttani hogy nem huzatom ki egyböl power fölé hanem elváltom még 7000 előtt és akkor visszaesik a fordulat 6000-re
utánna már mehet power fölé és nem fullad be igy
Hali
Nekem nincs a kitámasztónál kapcsoló.JC 20 as 92 es két körös.Volt mérésen a CDI és az mondték terhelésen néha kihagy.Az mind ki lkett takarítva és mégis megáll néha :(
Ja és azért ment el a kompreszió, mert a karikák valamilyen oknál fogva elkezdtek forogni. Vagyis az alsó mert a felső az úgy rá van sűve hogy az no, és sikerült úgy be álniuk hogy a kompreszió szökjön...
Egy jó ideje már az alsó karika fogta meg a kompreszió nagy részét azért nem is ment olyan jól a vas...
Ma neki áltunk szétszedni a motor.
A kezdet az volt hogy kompreszió mérés.
Érdekes adatok születek : Nagyon komoly 3bar amikor az önindító hajtja, ha tolom akor 4bar. Tehát neki áltunk szét kapni...
És a legnagyobb meglepetésre nem volt semmi gond... Leszámítva pár dolgot...
A fej levétele után a következő dolgokat látam. A dugatyúbol hiányzot egy jókora darab
Majd a henger levétele után el lett kezdve felálítani a diagnózist....
Ami a következő...
A károk: A dugon kívül másnak nem eset baja.
A henger kissé karcos de az elhanyagolható.
Ami annak tudható be hogy nem minden az aminek látszik
Mivel hogy a henger már perselyezet ezért elkezdtünk gyanakodni...
És arra jutottunk hogy a dugó már isten tudja mióta töröt(a törés nyomokból látszik hogy régóta töröt és hogy nem friss), mert hogy nem nálam tört el az biztos, az előző tulaj úgy döntöt hogy össze kókányolja és eladja
Elmélet: Amikor széteset a dugó akor a NiCaSil szét lett baszva, ezért ki perselyezték, és a régi dugót vissza ragták mert hát az nem olyan rosz, össze rakták és árulták, vissza gondolva 1 év alat 800km lett bele hajtva, nem is tudom mért)
Most úgy álok hogy van egy perselyezet hengerem ami 54-es.
Egy pöpec álapotú főtengelyem(Hála istenek ezt nem baszták szét, nem löcsög,kopog semmi, mint az új, a hajtókar is szép, nem lila, vagyis evel nem lesz gond)
A javítás úgy lesz, hogy meg lesz furva 54,45-re, és kap egy új -Meteor dugót. Ösze lesz rakva és mehet tovább...
És ha minden jó lesz akor lesz egy nagyon pöpec motrom minden téren.
ma tapasztaltam egy olyat hogy már meleg volt a motor és kicsit meghuzattam 2.ba és kb 8ig fogot utánna mintha gondolkozna és elkezd húzni szerintem a póweral van valami. szerintetek?
ezt már egyszer kiveséztük itt a fórumon
azthittem már megoldódott a probláma
valahol olvastam hogy azt ami kilóg vezeték az a kitámasztónak a kapcsolója
kösd össze a két végüket hátha ugy jó lessz
bár szerintem inkább a jeladót kellene megnézned meg a lendkereket
lehet hogy ottvan kilazulva 1 vezeték, esetleg a mágnes sok vasat fölszedett
br9ecs a gyárilag előirt gyertya
de ami most bennevan azzalis működnie kell mert nekem is ojan volt benne mikor megvettem a motort
mekkora fordulaton durrog?
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne JC 20 as NSR em van és olyan a CDI hogy jön még ki 2 vezeték.Nahm az én CDI-m kihagy és nem mindig mükszik.Találtam egy olyat amiből nem jön ki vezeték hanem csak a 2 csati van.Elképzelhető hogy jó lesz az enyémhez?előre is köszönöm, a válaszokat!
kicsit járatni kell had kopjanak össze a dolgok
nemlehet egyből nagy fordulaton járatni
lehet hogy megszorult benne valami
uj gyertyát raktál bele?
karbi ki lett takarítva?
Sziasztok! Lenne egy kérdésem az NSR-rel kapcsolatban! Nemrég lett összerakva a gépsas, az első tesztkörön semmi baja nem volt de másnap beinditom és elkezdett puffogni ha huztam neki. Szerintetek mi baja lehet?
oké hogy megfuratod de lessz hozzá akkora dugó?
vertex csináll nagyobb túlméretet is én azt raknám bele
meg normálisan meg kell furatni a hengert
0,05 mm-re kell illeszteni
hajtókar nem lötyög jobbra-balra? vagy nem csavarodik?