És valóban a Mistubishi Carisma-ban jött ki először....de nem egy kiforrott technika.
Túl drága a nagyfesz.trafórendszer és kb 12% üz.anyag megtakaritást hoz.
Ez tisztán elektromos hajtású, gondolj bele, minek bele más ?
Van egy netes video, megkeresem neked, egy multimilliomos
faszinger épitetett egy Ariel Atom sportgépre egy tisztán elektromos
rendszert és végigalázta az összes mai sportgépet!
A legfőbb érv mellette a súlya! elektro motor(ok) inverter, futómű, felfüggesztés,
kasztni, kormánymű, stb....dióhélyban ennyi van csak benne
Se váltó, se motor, se nehéz áttételi rendszerek...
Ismerőseim kísérleteznek ilyennel, ők egy 4T 50ccm-es fűnyírómotort próbálnak átalakítani víz, vagyis hidrogén üzeműre. Jó ötletnek tűnik, csak a megvalósítása kicsit bonyolultabb, mint az elsőre várható. A 4T motor nem igazán átalakítható. Akiknek sikerült megcsinálni, ők is először bejáratták benzinnel és utána váltottak át hidrogénre. Nem volt kenés, be is sült a motor. Amúgy nem rossz ötlet, és valóban több energia szabadul fel... Meg kell találni a rezonancia frekvenciját a víznek... de ehhez már nem értek.
yamaha csonakmotornál láttam.