Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A víz hőfok visszajelzője nem mutatós, hanem LED-es.
hát csak tudod M kategóriás jogsival rendszámost nemigazán célszerű venni.:S
áá látom nem csak én szoptam a Heidenau gumikkal
bár a mostani sem olyan nagy cucc de 1000 × jobb mint azok voltak
nekem a 20-ason hamarabb lehet a hátsót cserélni mint az elsőt
amugy nekem is kiment az egyik elsőm most délután pedig 2 hónapja raktam bele
jók azok, alikhanem német gyártmány
nem egy verseny gumi de utcára jó
ereszd le 2bárra a kereket
vagy lehet hogy még kevesebb kell neki
heidenau-nak nem kell nagy nyomás
nem mindegy hogy mennyi az indíttó árama az aksinak
én nem raknék bele ojan kicsi aksit
ijet kell keresni
az nem 130/17 hanem 18 colos
van a gumi oldalán 4 szám egy formával nyomják bele
az első 2 szám a gyártási hét
a 3. és 4.szám a gyártási év
le kell erszteni 2bárra és meg kell nézni hogyan viselkedik utána a motor
ez már valami gányolás áldozata lett
főleg ha uj henger van rajta
meg a hátsókereke a régebbi tipusba való
inkább vegyél rendszámosat, nem drága fentartani
fogyasztása is barátságos 4-5liter
5 a gyári
annál csak vékonyabb lehet
mi ledes?
neked az első indexed az nem nsr-re való
szerintem valami robogórol van
Nem kell szétszedni szórófejes falkonba töltessz egy kis brigéciolt jó alaposan befújod, akár az egész blokkot és vázat ahol szutykos vársz 15 percet, hogy dolgozzon az anyag aztán slaggal erős vízsugárral jó alaposan lemosod. Utánna olyan mint az új!
Én most a hűtővel szemezek hogy le vegyem és ki pucoljam de szerintem nem lesz belőle semmi, mert annyi idegem nincsen hogy a semmiért szétszedjem.
Nem melegszik meg semmi csak nem tetszenek a bogarak meg a sár darabok ami közötte van...
Én nemrég le akartam venni az olajtartályt, hogy kiöntsem a noname olajat belőle és bele az újat, gyakorlatilag csak a fejidom maradt fenn, pedig 2 csavar tartja csak a tartályt! :D
Na igen, de akor mi az élvezet.
Pár mérnököt fejbe kéne csapni amikor meg tervezte a hülyeségeket...

A hátsóval ügyetlenkedtem, ki vettem az egész lámpát pedig elég lett volna a lámpa búrát
Nincs is jobb annál, mikor 40 csavart kell kivenni, hogy egy kis vackot kicserélj! :D
Kész az izó csere
Nem is volt olyan bonyolult. 1 óra hossza alat kész is volt.
Most ha még egyszer csinálnám már csak 10 perc lenne kissé sokat gondolkodtam nehogy elbaszak valamit, azért tartott sokáig...

De az az érdekes hogy a hátsó izóm is ki ment... Ezek ilyen együt ki menős fajták?
A hátsó izó cserém az érdekesebb volt, arról nem számolok be.

Na megnéztem a gumit Heidenau 130/70-es, ja és 2008-as.
Még jó, hogy körbenéztem egyébként, mert valahol összeszedtem egy szöget, úgyhogy mehetek majd a gumishoz! :$
Nagyon bonyolult.
Én azért nem írnám le a mocim, mert a zselés aksinak egyébként is jobb a hidegindító képessége, mint a hasonló névleges teljesítményű savas aksinak.
Egyébként semmi nem árulkodik arról, hogy szar lenne a kompresszió, úgyértem, se a fogyasztás nem nagy, jól is húz, könynen indul még hidegen is! :)
hát ha az 1,75 ös elinditja akkor elég szar lehet a kompressziód
Szerintem.. fogod, leveszed az orr idomot, amiben van a lámpa.. aztán kiveszed a lámpatestet, majd kicseréled az égőt..
Sziasztok.
Tegnap meg vakult a kicsike a jobb szemérre , kiéget a jobb tompítottam.Cicás
Menyire bonyolult azt ki cserélni?
Mert így első ránézésre kissé .
A leg egyszerűbb mód a cserére?
Szevasz!
Én is ezzel szenvedek!Nekem Dunlop Arrowmax D103A gumi van rajta és 130/17-es.Le akarom cserélni mert szerintem már nagyon merev,elöregedett.