Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

néhány kép a pontos beálítésról és az összerakásról
vigyázz mert a power tengelyen az anya ami fogja a tárcsát az bal menetes
igy mozgatja a szervo motor: http://www.youtube.com/watch?v...
ezen a videón azt látni hogy a fojtott power elektronik az elején nem nyitja ki teljesen a power szelepet de valamit mókeroltak vele és utánna már teljesen kinyitja
ha beindítod a motort akkor nyitva van a szelep
2000-nél bezár és 7000 körül újra kinyit és kezdődik a tüzijáték
Ha esetleg valakit érdekel, eladó a pacim, igencsak olcsón:

http://kepesmotor.hu/honda-spo...
macskalámpás bontás: 20-256-16-82 vagy e-mail az adatlapomon
Azért mer aki érdeklödik álltalában 16-18 éves és egyszer sem fordult át a szeme elött a horizont 2szer.Nem érti milyen ha a saját börén csuszik!
De ne is tudja meg!
A kipufogót vedd le ott van,ha benézel a dugó elött.De biztos,hogy ez a hiba.Lehet a power servó is.Vagy az a 10ezre más dolog ami még van ezekben.
ha megnézed a linket, akkor látod azt a feliratot amit a robbantott ábrán is... "RC VALVE" am a henger jobb oldalán.
és a henger melyik féltekén?meg látni szabad szemmel is,vagy valahol belül van?
A blokkot húzgálhatod, ha egyszer a hengeren csücsül. :) ezt most nem oltásnak szánom, csak rossz helyen keresed. ha ügyes vagy, akkor ki sem kell szedned a blokkot.
http://www.google.hu/imgres?im...
a fater ért hozzá,már 1x szét is huztuk a blokkot,de nemtudtuk h melyik is az a power..ha valaki leirná akkor sokat segitene vele..
"hol is található"
Sztem ne állj neki egyedül, mert nem lesz belőle többet motor. Nem olyan egyszerű dolog azt kipucolni, meg lehet hogy nem is az a baja.
hali...2000-es NSR-em van,és szeretném megkérdezni hogy hogy tudnám kipucolni a power szelepet,meg hogy hol is található,mert 7ezer alatt jobban huz mint 7 ezer folott...előre is köszi
Érdekes kérdés! :)
Mondjuk én is megkérdeztem mennyi a vége a gépnek, mégis általában csak 80 körül szoktam menni vele, nekem az is tökéletesen elég, meg legtöbbször még sok is a felénk lévő szar utakon! :)
úgy őszintén...miért van az ha valaki érdeklődik a motor után az az első kérdése,hogy-mennyivel bír menni?
persze vannak kivételek
Szerintem akkor maradok az arany középútnál és rakok bele egy 5-öset! :)
Annyira jó volt ami benne volt, hogy az összes cellában minimum alatt volt a savszint, sőt volt olyan, ahol csak a cella 1/4-edében volt!
Nem csoda, hogy lemerülten 10 V körül volt a kapocsfeszültsége! :)
Sziasztok! 92-es körlámpás nsr-re kéne utángyártott idomszett vagy valami hasonló, vagy 2 oldal idom h van valakinek írjon... fontos
hát nekem a 4es nehezen inditotta most 6os van benne annak simaügy.
A manualba 4-eset és 5-öset is láttam. Szóval passz. Szóval akár 4,5 is mehet bele. Nekem ugyan csak 3-as de mindig berántja a motort. Még soha sem indítottam kétszer.
Nos eddig nem nagyon volt sok gányolás rajta, egyébként eredetileg burkolat nélküli volt, csak forgalomba helyezés előtt lett rárakva (érdekes múltja ban! :D).
Meg nem is volt olyan olcsó! :)
Mondjuk drágán is lehet szart venni, de egyenlőre eddig kevesebb gondom volt vele, mint a Simsonommal. Sőt még tankolni se tankoltam, 207-nél lett totál üres a tank.

Egyébként lenne megintcsak egy kérdésem! :)
Mekkora akksi kell bele, hány Ah-s?
nemis ugy néz ki mint a gyári
majd holnapra lefényképezem mijennek kell lennie
ezért nem kell megvenni a leg olcsóbb motort mert gyányolás a köbön
Nem, csak ilyen rozsdás, azért akarom levenni.
Az előző gazdi kicsit elhanyagolta a mocit.
De lehet inkább nem küszködök a festéssel, hanem veszek egy normálisabbat! :)
Ott a közepén kicsit meg van csiszolva a rozsda! :)
Nekem a láncvédő rezonált és adott ki ilyesztő hangot.. szerintem nézz utána.
Ez fából van? :OO
kőszőnőm
az a fehér anyag a közepén az micsoda?