néhány kép a pontos beálítésról és az összerakásról
vigyázz mert a power tengelyen az anya ami fogja a tárcsát az bal menetes
igy mozgatja a szervo motor: http://www.youtube.com/watch?v...
ezen a videón azt látni hogy a fojtott power elektronik az elején nem nyitja ki teljesen a power szelepet de valamit mókeroltak vele és utánna már teljesen kinyitja
ha beindítod a motort akkor nyitva van a szelep
2000-nél bezár és 7000 körül újra kinyit és kezdődik a tüzijáték
Azért mer aki érdeklödik álltalában 16-18 éves és egyszer sem fordult át a szeme elött a horizont 2szer.Nem érti milyen ha a saját börén csuszik!
De ne is tudja meg!
A blokkot húzgálhatod, ha egyszer a hengeren csücsül. :) ezt most nem oltásnak szánom, csak rossz helyen keresed. ha ügyes vagy, akkor ki sem kell szedned a blokkot. http://www.google.hu/imgres?im...
"hol is található"
Sztem ne állj neki egyedül, mert nem lesz belőle többet motor. Nem olyan egyszerű dolog azt kipucolni, meg lehet hogy nem is az a baja.
hali...2000-es NSR-em van,és szeretném megkérdezni hogy hogy tudnám kipucolni a power szelepet,meg hogy hol is található,mert 7ezer alatt jobban huz mint 7 ezer folott...előre is köszi
Érdekes kérdés! :)
Mondjuk én is megkérdeztem mennyi a vége a gépnek, mégis általában csak 80 körül szoktam menni vele, nekem az is tökéletesen elég, meg legtöbbször még sok is a felénk lévő szar utakon! :)
Szerintem akkor maradok az arany középútnál és rakok bele egy 5-öset! :)
Annyira jó volt ami benne volt, hogy az összes cellában minimum alatt volt a savszint, sőt volt olyan, ahol csak a cella 1/4-edében volt!
Nem csoda, hogy lemerülten 10 V körül volt a kapocsfeszültsége! :)
A manualba 4-eset és 5-öset is láttam. Szóval passz. Szóval akár 4,5 is mehet bele. Nekem ugyan csak 3-as de mindig berántja a motort. Még soha sem indítottam kétszer.
Nos eddig nem nagyon volt sok gányolás rajta, egyébként eredetileg burkolat nélküli volt, csak forgalomba helyezés előtt lett rárakva (érdekes múltja ban! :D).
Meg nem is volt olyan olcsó! :)
Mondjuk drágán is lehet szart venni, de egyenlőre eddig kevesebb gondom volt vele, mint a Simsonommal. Sőt még tankolni se tankoltam, 207-nél lett totál üres a tank.
Egyébként lenne megintcsak egy kérdésem! :)
Mekkora akksi kell bele, hány Ah-s?
Nem, csak ilyen rozsdás, azért akarom levenni.
Az előző gazdi kicsit elhanyagolta a mocit.
De lehet inkább nem küszködök a festéssel, hanem veszek egy normálisabbat! :)
vigyázz mert a power tengelyen az anya ami fogja a tárcsát az bal menetes
igy mozgatja a szervo motor: http://www.youtube.com/watch?v...
ezen a videón azt látni hogy a fojtott power elektronik az elején nem nyitja ki teljesen a power szelepet de valamit mókeroltak vele és utánna már teljesen kinyitja
ha beindítod a motort akkor nyitva van a szelep
2000-nél bezár és 7000 körül újra kinyit és kezdődik a tüzijáték