keveset kap
ne pörgesd igy mert megragad a dugó
a karburátor oldalán van 2 csavar egy nagyobb meg egy kicsi
a kicsivel tudod álíttani hogy több benzint kapjon
barla tekerjél rajta egy felet vagy egy egészet
aztán próbáld meg hogy még mindíg kéri-e a szivatót
hát sikerült, semmi baj nem volt útközbe legalább sikerült összegyüjteni a hibákat
max sebesség 95 kb, igy 5ösbe forog 7ezer körül, ennél jobban egyszerűen nem megy, hiába huzom, 6osba ha felkapcsolok akk meg leesik a fordulatszám 6ezer alá és meghal.
Sokszor csinálta hogy 1esből mikor kettesbe váltok üresbe dobta ki.
Induláskor ha egy állt már 1-2 orát akkor csak szivatoval indul el, leveszem, jár alapjáraton és jo pár percig nem lehet vel elindulni mert gázadásra felpörög max kb 5ezerig és onnan fulladni kezd ha nem veszem el a gázt. Ezzel játtszadozok kicsit, egy idő után fepörög rendesen és utána megy.
én ha elmegyek kerülni 1 kört akkor 80-130km-t simán nyomok
attól függ merre megyek
de volt már ojan hogy egy délutáni kiruccanás 400km-re sikerült
és soha nem volt gondom
csak olaj meg benzin kell neki
meg jó guminyomás és a láncot fujni rendszeresen
Nem is egy teljesen jó gépröl van szó!Csak éppen ment tegnap ma meg 200km-tegyen meg ,kicsit bevállalós a srác.Sajna a tapasztalat azt mondatja velem,hogy a gép valahol feladja!Csak ne legyen a srácnak baja!
De egy pöpec álapotú gép simán ki birja nekem eddig a leghosszab egy 100km-s szakasz volt két személyel, és nem történt semmi.
Én bizok a gépben, remélem meg hálálja.
Na de lehet az is,hogy HIRÓ!Én is vállaltam hasonló marhaságot mikor megcsapott a motorozhatnék!Persze a nem kevés motor tologatás után szépen leszoktam ezekröl.De a hibákból lehet tanulni,v. nem?
azért a bátorságot nem szabad keverni a meggondolatlansággal,már így is jönnek elő a hibái pedig csak pár napja van nála...akkor mi lesz még ezután hosszabb távon?
Leginkább azért kellene jó állapotú, hogy ne kelljen vele olyan sokat vacakolni csak feltenni!
De ha nem lesz csak a rosszabb fajtából akkor az kerül rá.
Egyébként a polírozás nem gond mert van gépem (és nem szar OBI-s, hanem rendes polírozó!). :)
Nem az enyém, csak a plexi miatt tettem fel! :)
Nekem fekete van ezüst matricákkal, meg arany vázzal!
Majd rakok fel képet, de még nem értem rá csinálni! :)
Nekem se pörgöt fel mikor megvettem... Cseréltem egy kipufogot meg egy légszüröt és azota minden oké! Plexit meg az obi-ba lehet venni ugy 5000ft-ért egy 120x80-as táblát!
Jah és amúgy ha karcosat találsz 4 rugó körül, nyugodtan vedd meg... persze ha fel tudod polírozni. El lehet tüntetni a karcokat, és mivel ritkán nézel a plexin keresztül, nem baj, ha kicsit húz.
Ez a probléma nekem is elő jött már...
Legelőször méreges ki mindent. Menyit tölt alapáraton, magasab fordulaton, terhelés alat, terhelés nélkül. Ha akor minden jó akor az aksi a ludas.
De lehet hogy csak a biztosíték.
+ Ha az akumlátor teljesen a lemerül azt a feszültség szabájzó nem tudja kezelni, egyszerűen nem tölt vissza akor semmit... Akor az egész elektronika meg őrül, irányjelzők,duda, power, ezek mind be dobják a kulcsot, vagyis nálam ez volt.
Javaslat: Az akut ki felteni tölteni. Imátkozni, vissza forogni sokat és ha jó akor Ha nem akor feszültség szabályzó vagy csak kontakt hiba.
ne pörgesd igy mert megragad a dugó
a karburátor oldalán van 2 csavar egy nagyobb meg egy kicsi
a kicsivel tudod álíttani hogy több benzint kapjon
barla tekerjél rajta egy felet vagy egy egészet
aztán próbáld meg hogy még mindíg kéri-e a szivatót