Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez részben igaz, de a kipufogó sokkal nyitottabb ilyenkor, hamarabb szabad kiömlést enged a dugattyúnak, és jobban keveredik a friss benzin az elégettel, mivel magasabb dugattyúállásnál is teljesen nyitott lesz a leömlőcső. Ebből kifolyólag jóval nagyobb mértékben növeli a fogyasztást a bekapcsolt power, mint amennyi fogyasztásnövekedést maga a fordulat indokolna.
(megjegyzem a 2T motorok nagy részének fogyasztási görbéje
egy bizonyos fordulatszámig csökken, eléri a minimumát, majd újra nőni kezd. A modern (ide tartozik már az NSR is) 2T membránvezérelt, pörgős motoroknak ez általában 6000 és 8000 között van. Tehát azt mondanám: a motor 6500-7000 körül eszik a legkevesebbet, ott a legjobb a teljesítmény/fogyasztás arány. )
Regény lett, srry
nem a power nyitás határozza meg, ez részben igaz, és igazából nagyon is fordulat függő.. viszont tény, hogy power fölött többet eszik, mert van fordulat, és a fordulathoz igazodik a kipufogó vezérlési foka is..
alikhanem tegnap előtt irtam le
lapozz csak vissza néhányat
neked fojtott a motorod
ez nem fog többet menni ha jobban kihuzatod akkorse
én pont azért vettem a régebbi változatot mert abba még szabadon vannak a lovak
na meg ez olcsóbb
majd megkeresem hogy hogyan tudod kivenni a fojtásokat
nekem 100-nál nyit a power
és mivel már kicsit erőtlenné vált ezért sokszor megyek power fölött 100-110-et nagyon szereti mert ott még van ereje
ha nagyobb emelkedő jön akkor előtte gyorsíttok hogy ne keljen visszarakni 5.-be és még felmegy a dombon
amugy nem a power határozza meg a fogyasztást hanem a fordulat
ha power fölött megyek hosszabb távot akkor is max 5 liter
gyári áttétellel elviszi a 100-110-et
rövidebb szakaszokon én megszoktam hajtani gyorsabban is
és hány deci?
nsrbe milyen hajtóműolaj való?
tipikusan nincs erő. kipu is, és a dugo is közrejátszik sztem.
Hát nemtom, mert nekem a gyári 11-12 helyett már csak 4,5 körül van, és mégis ilyen erős. Szóval önmagában mondjuk a kompresszió nem elég ahhoz hogy 120-ra limitálja a motort.
Azt majd meg mérem...
Akor nehezen kellene hogy gyuladjon,de ez vö-vö-vö-és már megy is.
(Helyes feltevés?)
De ha nem a krompreszio akor mi lehet?
Kompressziót mérjetek. Pedig az enyémnek a blokkja már gyengélkedik, a henger, de azért megy mint a vadállat.
Kétszeméllyel 130km/h...
Az is jó...
Nekem a 6. az 70km/h a max.
4.-dik teljesen kihúzatva 120 meg pici.
5.-dik fodulat esik 100at mintha tartná de lassan csöken. Kihúzatni esélytelen..
Például mert beleér az ufóházba vagy avalaiyeln belső strukturába az úszó.
Ha erősen szennyezett benzinnel jártak vele, az csinosan összekaristolja a tűszelepet, akkor is hajlamos valahol megakadni.
Hello. Nekem is valamikor csinálja. Szerintem tüszelepet vagy úszót kell cserélni.
120 utazó soha nem lesz, annak neki se állj
Az enyém tud olyan 100, kicsivel 100 feletti utazót, 110 körül már nyit a power 6.-ban is.
De a végsebesség nekem simán megvan 160, igaz, ott már nyilván poweren megy a motor.
Én 100 körül szoktam vele haladni, úgy 4,5-et eszik egyszeméllyel, és még mindíg 5 alatt kettővel, ha ésszel megyek.
Ez a teljesítmény engem is nagyon izgat. Én kb 90kg vagyok, és behajulásal is csak 120 meg egy pici a vége. Ha ketten vagyunk akor olyan 190kg a gépen és akor is megy 100-110 el.
NSR RX úgyhogy a leglefujtottabb ami létezik, gyárilag csak 8kW és vég sebeség 110km/h
Mit álligasak rajta hogy a 120 utazó meg legyen?
nyáron mindenképp szeretnék valami nagyobb turát bevállalni addigra remélem sikerül rendbeszedni a gépet hát én 100 kilo vagyok ,szerényebb teljesitménnyel is megelégszem egy 150es vég már jo lenne. mondjuk nem is a vége számit csak egy 110-20as utazója legyen kb meg normális gyorsulás
ovrdooze@gmail.com msn
azért annál messzebb vagy, 50km biztos van
majd cseszneken találkozzunk valamejik hétvégén
most hétvégén nemjó nekem mert szombaton dógozok vasárnap meg mami kupa bábolnán
azt hittem csináltad mert igen átlátszó
Noh, tényleg. Már korábban felfigyeltem a Csesznekes képeidre, de nem vagy messzebb 25km-nél szerintem. Valamikor gurulhatunk egyet, ha gondolod.
Mostanában úgyis inkább a darázzsal (JetForce 50 TSDi) járok, mert alig fogyaszt
valami msn v skype v mail elérhetőséget kérhetek? :)
nekem egy mitom van, még darabokban.. én paks mellett lakom, de szekszárd nincs tőlem messzi.. úgyhogy majd ősszel (szeptemberben lesz kész) mehetnénk 1-2 karikát ha jó az idő..
itt a környékbe Pécs környéke akart lenni