Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy szoktatok valamiféle közös motorozásokat szervezni itt a környékbe?
na azt hiszem akkor megvan az esti tanulnivalo pénteken anatomia vizsga de amig ez nem müködik rendesen folyton ezen jár a fejem
remélem hogy ilyenbe már nem babráltak bele
majd a fúvókákat nézzétek meg, mert ha keveset kap meg is ragadhat, főleg ha rajta lesz a rávaló kipuff. Főfuvi 135-140 között kell legyen valahol ha gyári a légszűrő/szivacs.
http://autoalkatresz.szakalmet...
Nem árt ismerkedni ezzel.
nem hiszem hogy hülyeséget ir mert télleg ugy csinál mintha kevés benzint kapna, rossz lehet az arány. a kipuffot irtam hogy katasztrofa egy 50es aprilia kipuffja van rajta de elvileg holnapra megjön a hozzá valo
amugy maga a tura nem volt rossz, Baja után már el is felejtettem hogy aggodni kell hogy esetleg leáll alattam Bátaszék-Bonyhád közti kb 20 kilométeres szakasz meg nagyon jo volt holnapra megjön a kipuff, kicsit szerelgetek ismerősnél aztán majd csinálok pár képet. nem nagyon merek mélyre nyulni mert 2t még nem nagyon bontottam
bocsi, a dupla postolásért!
Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre! Olyan gondom van az NSR-emmel, hogy folyamatosan felakad az úszója és nem tudok vele mit csinálni, mert a motor ezt leszámítva hibátlanul megy! Ma szétszedtük a karburátort kitakarítottuk stb. de a probléma azóta is fenn áll. Mi a teendő? Köszi!
hello az lenne kérdésem h havernak az nsr 125-jével az a gubanc h néha felragad az úszó és ömlik a túlfolyón az üzemanyag már szétszedtük össze raktuk és semmi de viszont ha megkocoktatja a karbit akkor fasza lessz ez vajon mi lehet? jah és persze nem mindig csinálja csak mikor rájön

ez miért van?
az elöbb laikus voltál most meg nem?
Ez csak az én véleményem:mennek ezek 160-170-et is de a 2t-ben a gyorsolást lehet élvezni nem a végsebességet.Ezért kellett sokáig várni a motogp-ben arra,hogy az 1000res 4t megfogja az 500-as 2t-ket.De ez csak az én véleményem!
Köszönöm szépen
kereklámpáshoz keresek bal alsó idomot ! ha valakinek van írjon!
szerintem nem igaz, amit a srác ír..Azzal csak a benzin-levegő arányt tudod állítani, a másikkal pedig az alapjáratot... Főfúvókát kéne minimum cserélned, vagy a tűn feljebb emelned.
Milyen színű a gyertya? Egy képpel megajándékozhatnál minket azért..
Szerintem karburációs gondjaid vannak, meg egyébként a kipufogó is nagyon nagyon befolyásolja a teljesítményt ! Azzal mi a helyzet?
sziasztok ! Mint laikus, megkérdezhetném hogy végre mennyit megy egy átlagos, jól karbantartott nem agyonhajtott NSR 125?
Gratula a turához.Sokszor legyen még részed hasonlóban!
A kipu a lelke a 2t-nek.
Ezt, hogy érted? Abban a formájában vettem, ahogyan a képen látod, de azóta a 46 már lekerült róla, és föl lett polírozva.
azt a plexit te csináltad?
én nem lakok messze tőled
multkor voltam arra feléd bodajki találkozón
Sziasztok!
Macskalámpásba kellene nekem első izzófoglalat!
Aki tud írjon.Előre is köszi.
Olcsó benzint!
Tudom, hogy nem a tiéd, mert az enyém.
Nem villogott, de megoldódott a feszültség szabályzó volt a rossz .
Persze, sőt nem csak befolyásolhatja, hanem biztos hogy befolyásolja. Persze ettől még lehet hogy más is van a dologban.
Grat a túrához, sajnálom hogy nem felénk laksz, szívesen csapódtam volna társnak.
A teljesítmény amit írsz elég lehangoló, nekem 4,5-5 bar kompresszió van benne, ami nagyon kevés, de jó beállítással és gyári kipuffal így is megy 160km/h-t egyenes úton a 67 kilóm alatt..
Hangold még azt..lesz ez még jobb

És ha Székesfehérvár felé jössz, ki ne hagyj !
ez a teljesitményét is befolyásolhatja? vagy csak a rossz kipuff tud rajta ennyit folytani?