majd a fúvókákat nézzétek meg, mert ha keveset kap meg is ragadhat, főleg ha rajta lesz a rávaló kipuff. Főfuvi 135-140 között kell legyen valahol ha gyári a légszűrő/szivacs.
nem hiszem hogy hülyeséget ir mert télleg ugy csinál mintha kevés benzint kapna, rossz lehet az arány. a kipuffot irtam hogy katasztrofa egy 50es aprilia kipuffja van rajta de elvileg holnapra megjön a hozzá valo
amugy maga a tura nem volt rossz, Baja után már el is felejtettem hogy aggodni kell hogy esetleg leáll alattam Bátaszék-Bonyhád közti kb 20 kilométeres szakasz meg nagyon jo volt holnapra megjön a kipuff, kicsit szerelgetek ismerősnél aztán majd csinálok pár képet. nem nagyon merek mélyre nyulni mert 2t még nem nagyon bontottam
Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre! Olyan gondom van az NSR-emmel, hogy folyamatosan felakad az úszója és nem tudok vele mit csinálni, mert a motor ezt leszámítva hibátlanul megy! Ma szétszedtük a karburátort kitakarítottuk stb. de a probléma azóta is fenn áll. Mi a teendő? Köszi!
hello az lenne kérdésem h havernak az nsr 125-jével az a gubanc h néha felragad az úszó és ömlik a túlfolyón az üzemanyag már szétszedtük össze raktuk és semmi de viszont ha megkocoktatja a karbit akkor fasza lessz ez vajon mi lehet? jah és persze nem mindig csinálja csak mikor rájön
az elöbb laikus voltál most meg nem?
Ez csak az én véleményem:mennek ezek 160-170-et is de a 2t-ben a gyorsolást lehet élvezni nem a végsebességet.Ezért kellett sokáig várni a motogp-ben arra,hogy az 1000res 4t megfogja az 500-as 2t-ket.De ez csak az én véleményem!
szerintem nem igaz, amit a srác ír..Azzal csak a benzin-levegő arányt tudod állítani, a másikkal pedig az alapjáratot... Főfúvókát kéne minimum cserélned, vagy a tűn feljebb emelned.
Milyen színű a gyertya? Egy képpel megajándékozhatnál minket azért..
Szerintem karburációs gondjaid vannak, meg egyébként a kipufogó is nagyon nagyon befolyásolja a teljesítményt ! Azzal mi a helyzet?
Persze, sőt nem csak befolyásolhatja, hanem biztos hogy befolyásolja. Persze ettől még lehet hogy más is van a dologban.
Grat a túrához, sajnálom hogy nem felénk laksz, szívesen csapódtam volna társnak.
A teljesítmény amit írsz elég lehangoló, nekem 4,5-5 bar kompresszió van benne, ami nagyon kevés, de jó beállítással és gyári kipuffal így is megy 160km/h-t egyenes úton a 67 kilóm alatt..
Hangold még azt..lesz ez még jobb
Nem árt ismerkedni ezzel.
ez miért van?
Ez csak az én véleményem:mennek ezek 160-170-et is de a 2t-ben a gyorsolást lehet élvezni nem a végsebességet.Ezért kellett sokáig várni a motogp-ben arra,hogy az 1000res 4t megfogja az 500-as 2t-ket.De ez csak az én véleményem!
Milyen színű a gyertya? Egy képpel megajándékozhatnál minket azért..
Szerintem karburációs gondjaid vannak, meg egyébként a kipufogó is nagyon nagyon befolyásolja a teljesítményt ! Azzal mi a helyzet?
A kipu a lelke a 2t-nek.
multkor voltam arra feléd bodajki találkozón
Macskalámpásba kellene nekem első izzófoglalat!
Aki tud írjon.Előre is köszi.
Olcsó benzint!
Grat a túrához, sajnálom hogy nem felénk laksz, szívesen csapódtam volna társnak.
A teljesítmény amit írsz elég lehangoló, nekem 4,5-5 bar kompresszió van benne, ami nagyon kevés, de jó beállítással és gyári kipuffal így is megy 160km/h-t egyenes úton a 67 kilóm alatt..
Hangold még azt..lesz ez még jobb
És ha Székesfehérvár felé jössz, ki ne hagyj !