Sajna egy nyavalyás imbusz, vagy más csavar sem látszik rajta sehol, én már arra is gondoltam, hogy csőfogóval leveszem, csak akkor festés után elég nehézkes lenne visszatenni.
Lehet leveszem és veszek inkább egy másikat amin van valami csavar! :D
a gyári beálíttás ha betekered teljesen és 2,5 fordulat kifelé
de ez nem igaz minden motorra
nekem ojan 1,5-2 fordulat körül van
nekem nem füstölt ha elálítottam csak nem akart menni
lehet hogy más okozza a füstölést
Nézegettem a videókat és találtam valami érdekeset. Még mindíg küzdök a csörgő hanggal és kb ilyen az enyém is. Akár ebben az enyémben is minden új. Főtengely henger dugó tűgörgők stb.... A hengerfej a power nyelvek és a gyújtás állórész maradt a régi. De ilyen csörgő hangja van mint ennek. Én már nem tudok mit kitalálni. Alapjáraton néha elhallgat ha leteszem a motort standerre. Ha egyenesbe állítom újra előjön. Nem tudok rájönni mi a franc csinálja.
Műsoron kívüli menés volt.
Leghátulról indultam, mert az időmérő előtt megette a gyűrűt.
Hogy ne vegyek el pontot senkitől, ahogy bemutatták hogy utsó kör, elevettem a gázt és gyök kettővel körbe, hogy visszaelőzzön aki mögöttem jött, a célig el sem mentem, hogy akinek kört adtam visszakapja.
Hatodik lettem volna, ami 3hónap gipsz és 1,5év kihagyás után azért elmegy:)
A motor sokkal gyorsabb mint amit én menni tudtam vele most.
már pénteken ottvoltatok?
gondolkodtam rajta tegnap hogy odamegyek megnézni az edzést csak nagy volt az eső veszéje, délután már félig megáztam munkábol hazafelé ezért inkább nem mentem
na leirtam emilbe mi kell
ha megyek dógozni az alapján tudom hogy mennyire siessek
amugy nagyon hasznos hogy mindíg tudom az időt
igaz hogy kicsit siet de néha vissza álítom, 300ft volt
Szerintem simán fogták és rácsavarták + ragasztó! :)