Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen nincs sehol lyuk, se alul, se felül, sehol!
Szerintem simán fogták és rácsavarták + ragasztó! :)
a közepében van egy 6-szögletü luk
oda bemegy az imbusz
valahogyan azt fölrakták oda
nincsen begittelve?
Sajna egy nyavalyás imbusz, vagy más csavar sem látszik rajta sehol, én már arra is gondoltam, hogy csőfogóval leveszem, csak akkor festés után elég nehézkes lenne visszatenni.
Lehet leveszem és veszek inkább egy másikat amin van valami csavar! :D
asszem 5-ös imbusszal jön le
akkor a tiéd is csak 8literes
vagy talán 8,5 de azt már meg kell rakni rendesen
több nemlehet
a gyári beálíttás ha betekered teljesen és 2,5 fordulat kifelé
de ez nem igaz minden motorra
nekem ojan 1,5-2 fordulat körül van
nekem nem füstölt ha elálítottam csak nem akart menni
lehet hogy más okozza a füstölést
imbuszkulcsal kitekered
Ha megyek Gyarmaton, akkor is valahol a középmezőnyben(jobb esetben hihi:) keress:)

Amúgy, ha pár szaki jönne NSr-rel akkor azzal is oda lehetne állni az 1 henger 125 kategóriában.
szedd szét a powert,nekem is ez a baja mint ahogy még másoknak is
Helló!

Nézegettem a videókat és találtam valami érdekeset. Még mindíg küzdök a csörgő hanggal és kb ilyen az enyém is. Akár ebben az enyémben is minden új. Főtengely henger dugó tűgörgők stb.... A hengerfej a power nyelvek és a gyújtás állórész maradt a régi. De ilyen csörgő hangja van mint ennek. Én már nem tudok mit kitalálni. Alapjáraton néha elhallgat ha leteszem a motort standerre. Ha egyenesbe állítom újra előjön. Nem tudok rájönni mi a franc csinálja.

Nem imbuszos?
Üdv!

Újra én! :D
Hogy kell levenni a kormányvég súlyt?
Értem én... most már. Ha majd jössz/jöttök Balassagyarmatra, akkor én is megnézlek!
Jaja, ott, Csoki meg eljött megnézni a racét.
Hát tartalékra pont áttettem, és utána 6 litert bírtam beletölteni, de már púpoztam a naftát.
Én kicsit le vagyok maradva... te simson kupában hajtod, igaz?
Műsoron kívüli menés volt.
Leghátulról indultam, mert az időmérő előtt megette a gyűrűt.
Hogy ne vegyek el pontot senkitől, ahogy bemutatták hogy utsó kör, elevettem a gázt és gyök kettővel körbe, hogy visszaelőzzön aki mögöttem jött, a célig el sem mentem, hogy akinek kört adtam visszakapja.
Hatodik lettem volna, ami 3hónap gipsz és 1,5év kihagyás után azért elmegy:)
A motor sokkal gyorsabb mint amit én menni tudtam vele most.
helló nem tudod véletlenűl hogy kell beálitani mert hozzá nyultam és azota ellégé fűstől motorom
pénteekn cak nem voltam képben úgylátszik:)

Szomb reggel mentünk.

Pont a mi edzésünk alatt(is:) esni kezdett, végig lehetett menni.
Ha sik, mindenkinek esik.
amugy hányadik lettél a versenyen?
már pénteken ottvoltatok?
gondolkodtam rajta tegnap hogy odamegyek megnézni az edzést csak nagy volt az eső veszéje, délután már félig megáztam munkábol hazafelé ezért inkább nem mentem
na leirtam emilbe mi kell
ha megyek dógozni az alapján tudom hogy mennyire siessek
amugy nagyon hasznos hogy mindíg tudom az időt
igaz hogy kicsit siet de néha vissza álítom, 300ft volt
Jah, már láűtom:)
Közben mi már elmentünk a racéra, és ezt már nem is olvastam.


Göyngyözés ugyan az mint a homokszórás, csak nem homokot nyomnak, hanem valamyielen egyébb szemcsét.

Tulképpen az eljárás szabatod megfogalmazása a szemcseszórás.
Csáó!

Eladó Honda NSR 125-ről bontott alkatrészek!

Érdeklődni:
bcsababathori@gmail.com

Üdv:
Csaba
Egyébként látom csoki neked is van egy digitális óra a motoron, azt hittem ezzel egyedül vagyok! :)