Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pontosan leirtam hogyha átmelegszik a hűtő akkor már 70 fokos
amugy azon a zöld csikon van egy kis kihagyás az alján
na az fölött 2 mm-re kell lenni menet közbe a mutatónak akkor jó
hülyeséget mond az aki szerint a feléig kell menni a mutatónak
nekem csak felvonuláson szokott felmenni a feléig
ha hidegen indíttod akkor várd meg amíg a kihagyott részhez ér a mutató, addíg ne indulj el vele
és honna tudom hogy 70 fokos? mert nekem ilyen
ha magánoktatónál csinálod, nem nagy cégnél, akkor lehet, hogy 10-essel olcsóbban megúszod
nekem is athena van pinkmotorsbol
már 6000km-t ment az uj szimering és ugy működik ahogy kell
ha már átmelegszik a hűttő akkor elérte a 70 fokot
vagyis ha beindíttod akkor először csak a henger melegszik és ha eléri a 70 fokot akkor kinyit a termosztát és a hűtő is meleg lessz
utánna már mehetsz vele
de ha előtte mentél vele 1 vagy 2 órája akkor még nem fog kihülni nagyon és keveset kell melegítteni
értelek + a jogsi ami kábé 80E szal arra rohattul nincs pénze m:S
Regadót te tudod kiszámolni, nekem tavaly augusztusban volt 38.000 huncut magyar forint... de ebben törzskönyv, átíratás és minden egyéb benne volt.
találtam egy ilyen oldalt ami kiszámolja menyibe fáj forgalomba vonatni ha jol fogtam fel a dolgokat de segitsetek ki mert szeintm még jönnek e mellé dolgok http://regisztraciosado.info/r... ez elnne az oldal
értem és ha forgalomba akarom helyezni? az menyi pénz? külföldi forgalmija megvan
Ne is szórakozz ezzel. Le kellene köszörültetni az előzőt, és utána felületkezelni, hogy olyan színe legyen, mint a gyárinak. Utána meg beleütni, hogy 50cc... nem ér annyit.
gravirozni nem lehet?
Pinkmotors.hu
Kb 2600 + pósta az Athena márkáju
henger oldalába. Csak az a bibi hogy gyárilag nem beütve van, hanem dombornyomott.
a tourmaxot nem ismerem, de amit itt athena néven árulnak az tök ugyanaz mint amit darabra lehet venni, csak be van csomagolva. Nekem nem volt bajom ezekkel (raktunk már be párat), bár az biztos hogy nem bír annyit mint pl egy rolf szimering.
de amugy hova szokták beleütni vagy hova va gyárilag beleütve?
Rendőr ellen ez nem véd, hiába ütöd bele.

Feljelentenek, és vázszám-blokkszám alapján szakértői véleméynt kérnek a márkakereskedő/szírvztől, aki meg szépen hivatalosan ki fogja jelenteni, hogy az biza 125-ös, és akkor csúnyán megszívtad.
eredetileg is valami athena vagy islemi van benne nem?

Én gyanítom, részint a rossz beszerelés, másrészt a már eleve tönkretett krómszár ami miatt az utánygyértott szimmering "nem jó"
Az utángyártott kb semmire nem való, pár ismerős már próbálkozott vele, durván 500 km után fossa az olajat megint. Feleslegesen bántja vele az ember az agysejtjeit sztem.
itt meglehet
Biker-World
http://youtu.be/muqb-eijtls ennek viszont nagyon adja a műszerfala
hova szokták beleütni a 49 illetve a 125ccm-t?
ezt viszont tudom sajnos... de nemgond
nyomtathatsz rá amennyit és amilyet akarsz...DE akkor sem lesz jó a világítás benne mert a PAPÍRON nem fog átjönni a háttérvilágítás mint ahogyan szeretnéd
az nagyon sok, én tudok utángyárottat kb 1000ft/db áron, porvédő is hasonló árban van
kösziamugy neten nem tom megrendelni valahol azt nem tudod véetlen?