heló egyik haverom most cserélt egy robogót egy 125/50-es nsr re és nemtudom hogy miért ijen a váz az idom stb mert amiket nézegetek nem ilyenek ez mien tipus vagy miért van ez valaki segitsen ha lehet köszi
Szevasz!
Ez gyorsan ment,nem sokáig kellett hirdetni a vasat!Nekem is ilyen van mint amilyen Neked volt!Én jövőre tervezem a cserét(remélem összejön rá a zseton)!Én cb600-ast vagy 900-ast tervezek venni.És Te?
Sok sikert a vásárláshoz!
Szevasz!
Sziasztok volt bajtársaim!
Igen, volt...
A mai napon eladtam a saját NSR-emet is, ezzel teljesen NSR mentessé vált a garázs...
Egyik legszebb perceim voltak az NSR-em nyergében eltöltöttek.
Mivel megszereztem az "A" vizsgát, vélhetően egy CB, CBR vagy CBF nyergében folytatom a magyar utak bemotorozását.
Ez úton búcsúzom, és kívánok további kellemes túrákat, eszmecseréket, motorozásokat!
Köszönöm az itt kapott rengeteg segítséget, baráti tanácsot, tapasztalatot! Remélem néha még összefutunk, ha másutt nem is, itt a fórumon. Ha valakit megbántottam, megsértettem, nem direkt volt. Elnézést. Ha valamiben esetleg tudok segíteni (egyházi, lelkiélettel kapcsolatos ügyek (többen tudják hogy lelkész vagyok) vagy alkatrész Rotax blokkokba) akkor megtaláltok.
Elég sokat próbálkoztam, úszó gyári értékre állítás, pucolás stb. de nem jutottam eredményre. Szemmel láthatóan van a gumiban egy perem ott ahol felfekszik, lehet hogy ez a gond. Még használat közben ha 1 hétnél tovább állt akkor mindig "felakadt" valami és nem jött benzin....
Nekifutok még egyszer hátha, aztán meglátjuk. Köszönöm a karbi ajánlatokat, legvégső esetben szóba jöhet.
Megnéztük egyik ismerősömmel és úgy néz ki, hogy az egész kormánycsutka nem gyári, hosszabb is és vékonyabb, mint a gyári NSR.
Nem baj jó lesz az most már! :)
Köszi! :)
Közben próbáltam leszedni csőfogóval de semmi sem történt, úgyhogy inkább körbemaszkoltam mindent a motoron és lefestettem, hogy ne legyen olyan ronda rozsdás!
Majd télen úgyis szét lesz robbantva az egész átvizsgálásra, majd akkor megpróbálom leeszkábálni róla érzéssel(meg flexel :D). :)
szétszeded és megnézed hogy van-e benne vaspersely
vagy majd éjel fölhívod az ezo tv-t aztán 350+áfa/perc áron megmondják
20 év alatt már páran szerelgették azt a motort
ez csak ugy magától nem romlik el
tisztícsd meg rendesen
lehet hogy csak valami lerakódás van benne
etanolba dobd bele 1-2 napra
az is lehet hogy az úszó nemjó vagy rosszul van beálítva
a megfújásos tesztet csináltad?
A piros lámpánál fékez egy motor, majd eldől. Egy autós észreveszi és megszólal:
- Segíthetek, uram?
- Nem, köszönöm. Tudja, csak a feleségem hagyott el.
- Az még nem ok arra, hogy a piros lámpánál felboruljon.
- Dehogyisnem! Elvitte magával az oldalkocsit
sziasztok! azt szeretném kérdezni, hogy van egy 1990-es ovállámpás(ugyanaz mint a kerek lámpás csak ennek ovál van elől) nsrem, és nem tudom h a henger nicasil-os vagy csak sima fúrható henger? mert ha nicasilos akk elvileg dugó kell csak nagyobb?! választ előre is köszi, és bocs h ilyen hülyén fogalmaztam! :D
92-es kockalámpás NSR-em van és kb 5 évet állt. Megadta magát a tűszelep, nem zár el (a karbi Dellorto PHBH 28 FS). Próbálkoztam sok motoros boltban és mindenhol csak gyárit tudnak rendelni ami kb 7000 Ft. A gyártó honlapján hasonló, 6500 ha angliából rendelem. Természetesen aki bont az sem adja el csak a tűszelepet.....
Van esetleg valakinek ötlete hogyan lehet ilyet normál áron szerezni vagy felújítani vagy bármi?
van valakinek eladő első fék tárcsája ?
Ez gyorsan ment,nem sokáig kellett hirdetni a vasat!Nekem is ilyen van mint amilyen Neked volt!Én jövőre tervezem a cserét(remélem összejön rá a zseton)!Én cb600-ast vagy 900-ast tervezek venni.És Te?
Sok sikert a vásárláshoz!
Szevasz!
Igen, volt...
A mai napon eladtam a saját NSR-emet is, ezzel teljesen NSR mentessé vált a garázs...
Egyik legszebb perceim voltak az NSR-em nyergében eltöltöttek.
Mivel megszereztem az "A" vizsgát, vélhetően egy CB, CBR vagy CBF nyergében folytatom a magyar utak bemotorozását.
Ez úton búcsúzom, és kívánok további kellemes túrákat, eszmecseréket, motorozásokat!
Köszönöm az itt kapott rengeteg segítséget, baráti tanácsot, tapasztalatot! Remélem néha még összefutunk, ha másutt nem is, itt a fórumon. Ha valakit megbántottam, megsértettem, nem direkt volt. Elnézést. Ha valamiben esetleg tudok segíteni (egyházi, lelkiélettel kapcsolatos ügyek (többen tudják hogy lelkész vagyok) vagy alkatrész Rotax blokkokba) akkor megtaláltok.
Viszlát, Széles Utat, hajrá NSR 125!
Nekifutok még egyszer hátha, aztán meglátjuk. Köszönöm a karbi ajánlatokat, legvégső esetben szóba jöhet.
Nem baj jó lesz az most már! :)
600-asokon
kérdezd meg valami másik fórumon hogyan jön le
Közben próbáltam leszedni csőfogóval de semmi sem történt, úgyhogy inkább körbemaszkoltam mindent a motoron és lefestettem, hogy ne legyen olyan ronda rozsdás!
Majd télen úgyis szét lesz robbantva az egész átvizsgálásra, majd akkor megpróbálom leeszkábálni róla érzéssel(meg flexel :D). :)
vagy majd éjel fölhívod az ezo tv-t aztán 350+áfa/perc áron megmondják
20 év alatt már páran szerelgették azt a motort
tisztícsd meg rendesen
lehet hogy csak valami lerakódás van benne
etanolba dobd bele 1-2 napra
az is lehet hogy az úszó nemjó vagy rosszul van beálítva
a megfújásos tesztet csináltad?
- Segíthetek, uram?
- Nem, köszönöm. Tudja, csak a feleségem hagyott el.
- Az még nem ok arra, hogy a piros lámpánál felboruljon.
- Dehogyisnem! Elvitte magával az oldalkocsit
Eladó duplakörös NSR 125-ről bontott alkatrészek!
-főtengely
-gyújtás állórésze
-karbi
-komplett váltó stb....
Érd: bcsababathori@gmail.com
Üdv:
Csaba
92-es kockalámpás NSR-em van és kb 5 évet állt. Megadta magát a tűszelep, nem zár el (a karbi Dellorto PHBH 28 FS). Próbálkoztam sok motoros boltban és mindenhol csak gyárit tudnak rendelni ami kb 7000 Ft. A gyártó honlapján hasonló, 6500 ha angliából rendelem. Természetesen aki bont az sem adja el csak a tűszelepet.....
Van esetleg valakinek ötlete hogyan lehet ilyet normál áron szerezni vagy felújítani vagy bármi?
nem tudok fölrakni képet mert ez a szar nem engedi