Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a venis az fehéritt
majd lefényképezem
nekem is vannak mókás tippjeim
hipó
inkább gyöngyözik
ez teljesen oké, de akkor mi fehérít?
majd ecettel mindenképpen megpróbálom
de az lehet hogy kevés lessz
jólenne fémtisztára maratni
a faragott hengerbe a felömlőket sósavval marják hogy jó legyen benne a levegő áramlás?
fenetudja mi nincsen benne
már régóta nem volt motoron
talán már a pókok is beköltöztek
Köszcsi, ez tök jó, csak a nagy dellrotyó már nem fér bele, csak forgatva, és egy civilnek felseleges.
emlékeim szerint a lúgok nem oldjáka vízkövet.
A karbit sem azért főzzük, mert vízköves lenne belül:)

A vízkő, gyakorlatilag calciumkarbnát(vagy mi) azt meg savak oldják, például az ecet.
Vízköves?
a powert már kivettem
de a víztér eléggé rosszul néz ki, van ahol már fehér
Ki csak annak nem sok értelme van.
Talán, ha nem tudnám kiszedni a powerbaszt, akkor megpróbálnám, mielőtt eltöröm, mint just:)
szerintem az úszószintet álícsd be mert alacsony
Azért engem vigasztal a tudat,hogy van néhány kivétel.Nagyon remélem nem mostanában halnak ki a 2t-és sport gépek.
Hali olyan gondom lenne a motorral h nincs fordulat vissza esét...
állítottam a karbin... most az alapjárat ideális 1,5 kicseréltem a membránt a szívócsonkot.. de még mindig sok idő telik el a fordulat vissza esésig... mitől lehet?!
hengert is ki lehet igy főzni?
mert van egy elég ramaty hengerem
Trisós -erősen lugos- vízben kell főzögetni.
Nem mindegyik karbinak használ, de a mondott cuccban több derékszögű járat van, ami szépen el tud tömődni.

ez a trükk gyakorlatilag az ultrahangs mosás szocialista változata:)

Trisó vagy mosószóda nagyobb házastársi vagy veygszerboltban kapható, nem drága.
A szemedbe ne menjen.
Grat.
A szocimocik tudnak érdekes dolgokat:)
ez a főzés tényleg működik? meddíg kell főzni?
eddíg nemnagyon hittem benne
na szeva elfelejtettem közölni a híreket hogy a simson karbi a főzés után egészen jó lett, bár nem tökéletes de legalább használható...
Aki a simsont, mZ-t mókulja az az nsr-t is.
Ahol a legprecízebb szerszám a kalapács meg a pajszer, ott a modellváltás nem hoz szellemi változást.
Szerintem nem regény! 10-szer ennyi t is el lehet mondani a 2t-röl.És azt vettem észre,hogy kell is.Tul sokan vesznek elsöre 125-öst.Nem szoptak simoval v. mz-vel.Nem ismerik magát a motort és csak megy a kókány!Ha értelmes és tartalmas miért ne írnál regényt, szerintem jó és hasznos az irásod!TOVÁBB!
Üdv mindenkinek srácok honda Ns 125- höz lekopott első lánckereket keresek , ha valaki tud segíteni,akkor a vastagj@gmail.com- ra írhat .Tápiószecsőn lakom 100 Km vonzáskörzretig el megyek érte.előre is köszi. Az évjárata 1987.
ez k**rvajó gondolatébresztő ! köszönöm ;) nagyon hasznos írás !