Ekkora marhaságot a rezonátort a hengerhez kell méretezni olyan nem létezi, hogy felrakod egy másik motorét ráadásul egy 50-esét és jól fog menni. Megöli az egész gépet és nem kell csodálkozni hogy nem megy csak szenved.
GYERTYA nagyon fontos a többi is de ez lemaradt.Ill a power müködik v. nem?Ha leveszed a kiput láthatod a saját szemedel mit csinál.Ad rá a gyújtást és a szelep mozgását figyeld elvileg le kell tesztelnie magát minden állásban.Ha a power szervód off az is okozhatja,hogy nem pereg.pl: a szelep lent maradt és elzárja a kipugáz utját.
köszi az értelmes tanácsokat :) akkor jövöhéten neki is vágok csak mindenenekelött egy jo kipuffot kéne találni. cseréltem az autómra, azért volt hogy csak ez jöhetet számitásba, a kocsit sokba volt fenntartani és a műszakija is augusztusban lesz addig meg lett volna még mit rendberakni rajta igy inkább a motor melett döntöttem ami amugy is régi vágyam volt :) egy ilyen kis 125 meg szerintem jo belépő szintű mocinak
akkor nem csalt a szemem hogy a kipufogó végcsövéhez képest a rezónál kissebb cső volt
mindenképpen cseléld ki a kipufogót gyárira
aztán a karbit takarícsd ki meg a légszűrőt is
meg a tankot és a benzincsapot is kitakaríthatod mert azt nem szokták csak mikor már eltömődik aztán ottmaradsz az utszélén
meg az olajtartájt és az olaj pumpát is mosd át benzinnel
utánna raksz bele valami jó olajat meg friss benzint és nagyon megbízható lessz
mennyit füzettél a motorért?
na elhoztam. a kipuff (vagyis a rezonátor) 50es apriliárol van, azt modnta a faszi azért mer igy jobban folytja a hangját és nem olyan szembetünő a rendőröknek + a keverék vissza van véve, kevesebben benzint kap amit azt hiszem menet közbe is éreztem. terhelés alat gyengélkedett, gondolom a kipuff is jelentősen közrejáttszik benne, végre max 110et megy msot, de 6osba nem lehet felkapcsolni mert nincs elég ereje, 5ösbe 7ezret pörög max. most ki fogom cserélni a rezot meg a karbin állitok remélem igy sikerül előcsalni belőle a maradék erőt. vélemények? azon kivül hogy dobjam a szemétbe stb, értelmes tanácsokat szeretnék
azt irja hogy felújításnál cserélve lettek a gyürük
nekem erröl az jutna eszembe ha akarnék venni motort hogy valami hozzá nem értő ember mókolta meg
vagyis ez dugó cserés
igy kép alapján jól néz ki, 90000ft-ot talán megérne de az már tényleg csak akkor ha jó gumik vannak rajta meg minden működik
bár ha a kipufogó is mókolt akkor gondolom még máshol is vannak furcsa alkatrészek
Bakker!Erröl meg is feledkeztem!Tegnap v. tegnap elött a 125/50-es topikban is ezt beszéltem néhány sráccal!Nem nagyon éri meg ezekkel kóperálni talán 5éve még elment, de most?Még az 50-eseket is basztatják mert nem 45-öt mennek hát még a rendszám nélküli 125-ösöket.És akkor már mindegy milyen állapotu a gép!
Keres valakit aki vágja a 2t 125-ösöket.Jobb tanácsot nem tuduok!
Nem olyan bonyolult mint a 4t-sk de azért ezek sem rollerek.Ha bele fecölsz idöt meg x-forintot akkor nagyon hálás,erös,jól irányitható mocid lesz.Ha megéri egyáltalán!
Macerás lesz kijavitani a vezetéket ezeknek gyárilag a vázban van a vezeték köteg!De csak egyszer kell rendesen megjavitani aztán csak -ni,hogy ne legyen máshol is zárlat,szakadás!Ja lehet a power nem jó v. nem jó szögben áll.De lehet az is,hogy igazat irt a csávó.Semmi sem biztos a motort nem lehet csak ugy távolról egy képröl javitani.Ez mind csak üres duma meg okoskodás.Ez meg kell ülni, meg babrálni, hogy tudja az ember tényleg mi a gebasz tárgya.
De minél gyorsuljon jobban?Troktornál v. gsx-r 1000-nél?Erröl nem irtál,hogy hogyan gyorsul.
De montak már ilyet nekem is!Semmi köze nem volt a karbi beállitáshoz.Iridiumos 3pólusu gyergya volt a gépben!
Szerintem ez is benne van.Anyi dolgom volt,hogy a gépbe való ngk br9es-gyertyát bele tettem és simán elöjött a teljesitmény maradék 1/3-a is.
inkább a bejáratósnak kellene több benzin nehogy megszoruljon
amugy a bejáratós motornak nem nézzük meg a végsebességét
ha vas persely van benne azt kell járatni
ha gyári alumínium henger akkor nem kell sokat járatni, 1-2 tank benzin elég neki
megvan hirdetve interneten?
de ha blokkon belül lenne valami gond ami ennyit levenne a teljesitményéből (4ütem 15LE-s 125ösök mennek ennyit, ez meg elvileg 25+ LE) akkor annak már valami elég jol látható hangja/füstölése lehet vagy inditáskor nehézségek nem ? ha meg áttétellel van mókolva akkor a gyorsulásnak kéne jobbnak lennie nem?
Lehet az áttétel van igy megmókolva!Melegités után ami nagyon fontos és kötelezö,nézd meg a max fordulatot terhelés nélkül.Aztán terheléssel is ki lehet prószálni de ne cibáld!Ha ki forog álló helyben az sem jelenti azt,hogy a blokkon belül minden ok.
mindenképpen cseléld ki a kipufogót gyárira
aztán a karbit takarícsd ki meg a légszűrőt is
meg a tankot és a benzincsapot is kitakaríthatod mert azt nem szokták csak mikor már eltömődik aztán ottmaradsz az utszélén
meg az olajtartájt és az olaj pumpát is mosd át benzinnel
utánna raksz bele valami jó olajat meg friss benzint és nagyon megbízható lessz
mennyit füzettél a motorért?
nekem erröl az jutna eszembe ha akarnék venni motort hogy valami hozzá nem értő ember mókolta meg
vagyis ez dugó cserés
igy kép alapján jól néz ki, 90000ft-ot talán megérne de az már tényleg csak akkor ha jó gumik vannak rajta meg minden működik
bár ha a kipufogó is mókolt akkor gondolom még máshol is vannak furcsa alkatrészek
ez valami fuser kókler, és sestleg meghegesztett dugattyút találsz benne például.
Nem olyan bonyolult mint a 4t-sk de azért ezek sem rollerek.Ha bele fecölsz idöt meg x-forintot akkor nagyon hálás,erös,jól irányitható mocid lesz.Ha megéri egyáltalán!
De montak már ilyet nekem is!Semmi köze nem volt a karbi beállitáshoz.Iridiumos 3pólusu gyergya volt a gépben!
Szerintem ez is benne van.Anyi dolgom volt,hogy a gépbe való ngk br9es-gyertyát bele tettem és simán elöjött a teljesitmény maradék 1/3-a is.
amugy a bejáratós motornak nem nézzük meg a végsebességét
ha vas persely van benne azt kell járatni
ha gyári alumínium henger akkor nem kell sokat járatni, 1-2 tank benzin elég neki
megvan hirdetve interneten?