Nekem is ez van.... De csak 4.-ig húz, az kb 125km/h (11 500 körül pörög), aztán már 5.-ben szépen le esik 90-100ra. Hatodikban csak 70km/h.
De így szeretem....
Megoldódott a dadogás és a fordulatszámmérő ugrálása. Jeladó és a tekercs lett cserélve + gyertya+pipa. Szerelő csinálta, 20ezer ft...
Kormánycsapágy csere húzós otthon? Valaki tud méretet?
Másik, láncomon nem tudok többet húzni, viszont még pénzhiány miatt nem cserélném a szettet. Egy szemet kiveszek belőle nem lesz túl rövid? Köszi!
Az én csajom teljesen oylan mint Jenifer Lopez, csak nem latin, nem D kosaras cicifixet hord, nincs olyan jó segge, és nem világsztár, de más tekintetben teljesen oylan
Üdv mindenkinek! lenne egy eladó j20-as nsr blokkom, nekem tartalélknak volt üzemképes motorbol lett megvéve alkatrésznek a blokk teljesen egyben van ami hiányzik az a karbi meg a henger igaz adok hozzá egy hengert de azt hüvelyezni kellene, a blokhoz adok egy légszürő házat is és láncvédőtis, a blokban minden megtalálható egy karbi egy henger dugó gyürü kell bele és ketyeg. hajtokartol kezdve főtengelyig minden benne van nem volt hozzá nyulva! mivel nincs szükségem igy 30 ezer forintért eladnám. elérhető vagyok emailben telefonon és msn-en is: tel:06204617315 msn és email ugyan az: marko-1414@hotmail.com nyíregyházán eladó
Üdv!
1994-es jószág, április 30.-án vettem.
Ahogy melegedett az idő, elkezdett leállogatni.....
Indítom, melegítem, elindulok, megy mint Doxa. Városban az x. lámpánál gáz le, üres, ketyeg szépen. Indulás, hörgés, leállás.
Mintha egy "hőrelé" lenne benne.
Országúton semmi cicó-megy mint állat.
Újra város, újra szívás...
Üzatank szellőzik, pilot screw állítva próbaként pincétől-padlásig...
Van valakinek ötlete?
Tisztelettel:Szabó Péter
De így szeretem....
Kormánycsapágy csere húzós otthon? Valaki tud méretet?
Másik, láncomon nem tudok többet húzni, viszont még pénzhiány miatt nem cserélném a szettet. Egy szemet kiveszek belőle nem lesz túl rövid? Köszi!
Apriliához minden, ami a blokk és akörül van.
www.dpr-motor.fw.hu -- csemegézz
A gázbowden asszem a karbi körüli cuccoknál van, vagy az "egyéb"-ben.
Denso is jó bele(talán valamivel tartósabb) W27ESR-U és W31ESR-U.
Ha igen, akkor alulra kiscsit sok, szép lassan megszívja magát.
Gyertya adatokról, javaslatokról várnék véleményt.
Dusán
karburátort nézd meg hogy mijen fúvókák vannak benne
sportkipufogó vagy sportlégszűrő nincsen rajta?
1994-es jószág, április 30.-án vettem.
Ahogy melegedett az idő, elkezdett leállogatni.....
Indítom, melegítem, elindulok, megy mint Doxa. Városban az x. lámpánál gáz le, üres, ketyeg szépen. Indulás, hörgés, leállás.
Mintha egy "hőrelé" lenne benne.
Országúton semmi cicó-megy mint állat.
Újra város, újra szívás...
Üzatank szellőzik, pilot screw állítva próbaként pincétől-padlásig...
Van valakinek ötlete?
Tisztelettel:Szabó Péter