Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez így rendben, csak árat nem írtál, külön az elosztó kellene.
Nekem is ez van.... De csak 4.-ig húz, az kb 125km/h (11 500 körül pörög), aztán már 5.-ben szépen le esik 90-100ra. Hatodikban csak 70km/h.
De így szeretem....
Szerintemis Kompressziómérés... Lehet dugócserés, vagy nekem azvolt a baj, hogy túl rövid volt az áttétel. :)
Lehet megkellene mérni minden fokozatban a kompresszijót, mert 6.ban lehet kevesebb mint az előző 5ben
Mostanában gyakran felhős az idő.
Heló! Tudnátok nekem segíteni? Az miért van h a motor első 5 sebességbe húz faszán, 6. sebességnél meg esik a fordulatszám?
Megoldódott a dadogás és a fordulatszámmérő ugrálása. Jeladó és a tekercs lett cserélve + gyertya+pipa. Szerelő csinálta, 20ezer ft...
Kormánycsapágy csere húzós otthon? Valaki tud méretet?
Másik, láncomon nem tudok többet húzni, viszont még pénzhiány miatt nem cserélném a szettet. Egy szemet kiveszek belőle nem lesz túl rövid? Köszi!
Of course hogy van

Apriliához minden, ami a blokk és akörül van.
www.dpr-motor.fw.hu -- csemegézz
A gázbowden asszem a karbi körüli cuccoknál van, vagy az "egyéb"-ben.
igen, csak nem láttalak msn en
szeva, gázbovden elosztód nincs véletlen? Olyan kellene ami az apriliákon van, hengeres alakú, tehát nem a forgós dobszerű.
NGK BR9ECS vagy BR10ES
Denso is jó bele(talán valamivel tartósabb) W27ESR-U és W31ESR-U.
Én elcserélném A4-es rajzlapomat megegyező típusú Audira....egy az egyben....
Ne hidd el neki, 30 éves, egyedül él, a motorokhoz fingja sincsen, mivel informatikus és a barátnője utóneve .jpg ...
Hello nem érdekel valakit 2 db 125 Honda nsr 06304385487 ezen lehet érdeklődni
Az én csajom teljesen oylan mint Jenifer Lopez, csak nem latin, nem D kosaras cicifixet hord, nincs olyan jó segge, és nem világsztár, de más tekintetben teljesen oylan
Üdv mindenkinek! lenne egy eladó j20-as nsr blokkom, nekem tartalélknak volt üzemképes motorbol lett megvéve alkatrésznek a blokk teljesen egyben van ami hiányzik az a karbi meg a henger igaz adok hozzá egy hengert de azt hüvelyezni kellene, a blokhoz adok egy légszürő házat is és láncvédőtis, a blokban minden megtalálható egy karbi egy henger dugó gyürü kell bele és ketyeg. hajtokartol kezdve főtengelyig minden benne van nem volt hozzá nyulva! mivel nincs szükségem igy 30 ezer forintért eladnám. elérhető vagyok emailben telefonon és msn-en is: tel:06204617315 msn és email ugyan az: marko-1414@hotmail.com nyíregyházán eladó
Az a jelenség, hogy hajtás után, ha kicsit alapjáraton megy, akkor utána lehörörg és megáll?

Ha igen, akkor alulra kiscsit sok, szép lassan megszívja magát.
nekem csináltál már képet a blokk alkatrészekröl?
valami*
Hali! töménytelen nsr alkatrész eladó ha valakit érdekel valaki ne tartsa magában, jelezze! msn:zolyboy2112@hotmail.com
Hali,

Gyertya adatokról, javaslatokról várnék véleményt.

Dusán
kevés benzint kap
karburátort nézd meg hogy mijen fúvókák vannak benne
sportkipufogó vagy sportlégszűrő nincsen rajta?
Üdv!
1994-es jószág, április 30.-án vettem.
Ahogy melegedett az idő, elkezdett leállogatni.....
Indítom, melegítem, elindulok, megy mint Doxa. Városban az x. lámpánál gáz le, üres, ketyeg szépen. Indulás, hörgés, leállás.
Mintha egy "hőrelé" lenne benne.
Országúton semmi cicó-megy mint állat.
Újra város, újra szívás...
Üzatank szellőzik, pilot screw állítva próbaként pincétől-padlásig...
Van valakinek ötlete?
Tisztelettel:Szabó Péter
ez viszont nem csattan,ha dugó-gyűrű baja lenne akkor romlana a teljesítmény is
Szarul fúrt henger vagy rossz geometriájú dugó és képes erősen kalapálni, csattan amikor átbillen.