Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tévedsz :) Már bocsi, énis most kezdem az A1 et és uttánajártam... ha 16 évesen leteszed A1 BÖL.... akkor rá 2 évre külömbözetivel megvan az A (korlátlan) ha A korlátozottbol akarod csinálni akkor 18 évesen kezdheted, ha egyböl A korlátlan.. akkor 21 :)
Végig Rotax, csak aztán 122, amivel én nem foglalkozom, mert ritka mind a fehér holló
De jól tudod, azzal szerelték.
Azzal szerelték. Tavalyig azt hiszem... ma már 4T....
néztem az oldalt
95 után már nem rotax blokkal szerelték?
2 év után azért még tud meglepetést okozni nekem is
főleg ha fékezni kell vagy ha kanyarba megindul a hátulja
vagy esőbe az eleje, az elég veszéjes volt
én is már nagyobbat akarok, 400-as kell
de még egy darabig marad ez
már árulom de nemnagyon kapkodnak érte
cserélni akarták másik 125-ösre de ojanom most is van
Nálunk ez nem olyan egyszetű... Mint magyarországon hogy hopp fel ülök egy nagyobb gépre, mert 50-es...
Ja és ha ne agy isten meg fognak akor egy életre el megy a motorozástól a kedved.
Már most kb 1000km után kicsinlem.
Peddig az első pár napban úgy voltam vele hogy ez túl nagy nekem mit akarok én, jó lett volna az 50-es RS, de mostmár csak mosolygok ha 50-es gépet hajtok...
Tudom hogy NSR topic, de azt is hogy vannak köztetek Apriliás kötődésűek.
Ha bármi kell 125-ös Rotaxhoz, beindult a webes platformom is:

www.dpr-motor.fw.hu

És persze telefon és mail is él még, Rotax 123 127-es blokkokhoz folyamatosan minden!
csoki csak annyit mondott, hogy "akarsz"
nehezen mert csak A1-em van...
Az A2 meg csak 18 évesen birom le tenni.
Az A meg majd csak 20 évesen feltéve ha meg van a A2 különben 24, Az új törvények be basztak
Sziasztok.
Lássatok csodát, a motorom újra működik.
Az eszem megál...
Ki vettem az aksit fel tettem tölteni kb 1,5 órára.(Kicsit furán töltődöt, az akumlátor töltő amper méterje kissé ugrándozott)
Vissza motorba, power megjavult, fordulat mérő, irányjelzó, szoval mint újkorában.
Elmentem vele fordultam egyet 30km, kb 8x gyújtottam, végig lámpa, mint ahogy szoktam, full terhelés.
Vártam már hogy mikor merül le az aksi de birta... Ha jövök meg mérem, 12,54V terhelés alat, lámpák bekapcsolva+irányjelző.
A motor terhelés alat 5000fordulat fölöt 14V-al tölt vagyis helyre jött az egész.
Létezik ilyen, hogy egy üres aksi így meg bolondítja a rendszert?
Terhelés alat 2V volt az aksiban, terhelés nélkül 5,6 mikor fel tettem tölteni....
nézd meg az aksi mellet a biztositékot h nem e égett ki..
1 év mulva már nagyobbat akarsz
XD Ülj le 1 es :D
4 es pont adásvételi idézem !
" Az eladó kijelenti, hogy a gépkocsi per- és tehermentes, valamint annak tulajdojogával szabadon rendelkezik.
Kijelenti a továbbiakban, hogy a GÉPKOCSI/MOTORKERÉKPÁR JÖVÖÖÖBEN ELŐFORDULÓ HIBÁÁIÉRT SZAVATOSSÁGOT NEM VÁLLAL!
;)
Sziasztok,
idekeveredtem az oldalra és megláttam a topicot, anno nekem is volt egy '98-as NSR125RR-em 2000-2004 között, narancs-szürke-fekete Jolly Moto sportdobbal, folytatlan, 10.000 km körül volt, amikor eladtam a Red Baronnak 2004. telén, hátha itt van köztetek a mostani tulaj....UBL volt a rendszáma :-) Ha vki tud róla írjon!
http://tudatosvasarlo.hu/cikk/...

de ez szerintem hivatalos, számlás dolog esetében érvényes
és tizenéves motorról beszélünk, ahol ennél kevesebb is vezethet "végleges" hibához....
szerintem ez oltári hülyeség....mármint logikátlan

teszem azt ma eladom a motorom. holnap reggel az emberünk beindítja és hidegen ránt neki egy malájbarnát majd egész nap tiltáson közlekedik vele, szétfőzi a motort, megragad....utána visszahozza...és buktam x százezret...
Lehet, hogy le kellene fojtani mocit. xD

bocsi!

am gyanús hogy fesz.szabályzó.
Ez igy jól is hangzik,csak annyi a baj hogy motorikus dolgokért,rejtett hibákért 3 napig felelős az eladó,a többiért 8 napig.Ha nem veszi vissza és hivatalos útra terelik a dolgot 99%-ban az eladó bukik...
mondjuk elvileg a még akksi nélkül is mennie kéne ha a generátor/dinamó rendben van....innnen már nekem is vakfolt, nekem nem volt a fesz. szab teljesen kiiktatta az elektronikát a motorban.....innen átadom a terepet az nsr tulajoknak
Az miat meg álhat... Nincs külön ell látása?
hajthatod, csak kérdés meddig én már toltam fesz. szab miatt 160kg-os motort hegynek felfelé, nem olyan nagy poén...de lehet bontott nsr-ből vágnak hozzád 3-5 ezerért is ki tudja...az hogy a power nem nyit, arra most nem tudom mondani semmit, attól hajthatod, csak gyenge lesz
mindjárt bele dobom Tiszába...
Atól még hajthatom így ugye?
a fesz szabályzó általában egy bordázott egység két csavarra van felfogatva az oldalán és a kábelcsatlakozója általában 3 vagy 5 csatis...sajnos az nsr-t nem ismerem de valaki biztos meg tudja mondani mennyibe kerül...szerintem 10k +-2 ezer környéke lehet