Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na honan szerzek én egy olyat...
É menyibe fog fájni.
Egyikpillanatról a másikra tönkre mehet?
Ja és a power sem nyit...
Az a Relé féles ség a feszültség szabájzó?
egyrészt az akksi gyengus, másrészt 90%, hogy a fesz. szabályzód a kuka
Nagyon szépek az eredmények....
5000 fordulat fellet drasztikusan le csöken a feszültség....
Terhelés alat alapgázról 6 Volt-ról indul majd 3000ezenél 13V körül, aztán ahogy nől a furdulat le esik 9Voltra 8000 körül.

Terhelés nélkül szépen indul 10V ről, 15V ig.
nem ismerem az nsr-t de általában az akksi mögé bal vagy jobb oldali idom és az ülés alá rakják...ki kell mérni műszerrel...rakj re egy mérőt az akksira és nézd meg mennyit tölt alapon illetve terhelésnél (világítás,index stb..) 12v akksinál terhelés mellett fordulaton is legalább 13,8 fölé kell töltenie.....
Én is arra gondoltam... Az hol található? Hogy tudom le ellenőőrizni hogy az e a gond.
fesz. szab?
Gyujtáselektronikát keresek nagyon fontos lenne JC20 asom van!
Akinek van jelentkezzen!Köszi
Tel:0630/485-38-01
Msn:proityrichard@freemail.hu

Köszi mégegyszer!
Sziasztok!
Mostanában nagyon nincs szerencsém a motoral...
Pár napja játszotat azt hogy regel nem akar gyuladni, akumlátor üres... Aztán betoltam, 2km után gyulik. Aztán minden jó, majd párnapig ezt abba hagyta, minden ok. Ma reggel megint aku üres, betolom, az első utcán azt veszem észre hogy nincs irány jelzőm...
ahogy veszem vissza gázt néha olyan 4500-as fordulatnál normálisan működik, alat semmi, felet semmi... A lámpa magas fordulaton olyan mint ha alapgázon menne akumlátor nélkül... + hogy ne legyen ilyen egyszerű 10 000 nél meg áll a fordulat mérő és csak ugrál ezreket fel majd vissza... Aztán táljesen el veszem a gázt és hát megál a motor, már alapgázom sincs. Mi a jó isten ez?
Totál kész vagyok..
szóval ha veszek egy motort amit előtte kipróbáltam és hazafelé vezető úton neki állok extrém módon gyorsulni és lassulni...akkor ha tönkreteszem nyugodtan vissza vihetem?
hello..lenne 1 olyan kérdésem,hogy ha változtatnák az áttéten,most elől 13fogas,hátul 34vagy6 helyett tennék egy 15fogas+40fogas fogaskereket,akkor lassabban gyorsulna a gép,de viszont mennyivel menne többet?meg a fogyasztás?
Majd meg látjuk, ha ígylesz akor nagy generált kap majd és tényleg nem adom el az életben többet.
Én mikor vettem az enyémet letoltam az utánfutórol első körön megszorult mégse vittem vissza,mindenki azt mond amit akar
Ez lenne az ésszerű de Magyarisztánban előbb ítélnek el jogtalanul mint rágalmazásért. ennek a szabálynak akkor lenne értelme ha lehetne bizonyítani hogy nem a te hibád. mondjuk egy mérnökkel kellene véleményt kiállíttatni, hogy a hiba véletlen. de ez is pénz és macera.
bizonyítsa a vevő,hogy nem ő tette tönkre
De vannak ilyen jogi dolgok hogy ha három napon belül eltitkolt hibája jön elő a gépnek köteles vagy vissza venni.
Az más kérdés hogy hogyan bizonyítod be hogy a vevő tette tönkre....
Én egy pont egy kocsival vagyok így amit viszek vissza kereskedésbe mert motorhibás,és olyan baja van amit nem én kúrhattam el (nincs olaj nyomás vagy kevés,a visszajelző lámpa pedig buherált),na mindegy........
Sziasztok!

Eladó NSR alkatrészek!

Érdeklődni:

email: honda4022@gmail.com
tel: 0630-7255588
Kifizették, elvitték, a következő pillanatban az már nem a te motorod.

Ha a lendkerék elforog rendesen lerendezi a kúpot és persze, hogy nem szorul meg.

Csiszolóporral és olajjal össze kell tusírozni a lendkerék és a föci kúpját
elvitték? kifizették? mit foglakozol vele
ék nélkül kell megszorulnia
elforog vagy csak nem szorul meg a kúpon?
20000km mulva ha még mindíg az a dugó lessz benne mint most akkor az is csoda lessz ha még beindul
Ék nélkül sem megy fel, vagyis felmegy de le is jön kikoptatni nem koptathatta, mert az éket nem nyírta el. Nem értem a dolgot. Eddig a mágnesesség felrántotta a tengelyre most meg semmi......... A poén az hogy én is kergettem előtte rendesen igaz nem vadállat módon csak ésszel mégsem jött elő ilyen dolog soha.......
gondolom megakarták kicsit kergetni a gépet csak nem jól álltak hozzá
nem vettem volna vissza
Ilyen volt nekem is!
Csak úgy spontán leesett utána jól megkentem az anyát menetrögzítővel és azóta is jó.
Neked jó esetben csak a horonyba rögzítő ék hiányzik és azért nem szorul fel,rossz esetben kikoptatta a lendkeréken a kúpos furatot vagy még rosszabb ha a főtengelyt darálta meg.
Sziasztok!

Tegnap történt velem egy kis gebasz és nem találok rá magyarázatot.
Mióta meg van az NSR-em a világ legüzembiztosabb motorja semmi üzemzavar vagy hiba nem történt még. Az új hengerszett is be van már járatva iszonyatosan megy. Úgy döntöttem megválok tőle vasárnap kipróbálták 3-an is ment mint állat semmi gond meg is egyeztünk tegnap elvitték aztán pár óra után telefonálnak hogy baj van csörög csattog az egész. Azt hittem megragadt nem is tudtam mire gondoljak. Visszahozták indítanám az önindító csak szabadon fut tolásra meg csörög majd széthullik. Azt hittem a bendix tört szét és azt darálja a lendkerék. Leveszem a deknit erre a főtengely anya letekeredve a lendkerék meg lötyög. Na ez hogy a jó istenbe lehetséges, mikor én raktam össze már egy éve jól megy az előző hengerrel is jó volt asz újjal sem kíméltem de amint elviszik rá 4-5 órára leesik a lendkerék. Nem tudom felfogni. Ja és az a poén hogy nem cuppan vissza a helyére mint eddig. Simán feltolom leveszem kézzel. Eddig lehúzóval is bírkózni kellett hogy lejöjjön. Egyszerűen nem ragad fel mint eddig. Ez mitől lehet? Van egy másik lendkerekem is azt még nem próbáltam rátenni de nem értem meg a dolgot és az egész okát. Iszonyat ideg vagyok. Valaki tud erre elfogadható magyarázatot és mi lehet a lendkerékkel? Amúgy jól megy a motor működik csak idegesít hogy nem úgy ragad fel mint eddig.