Szevasztok!
Az a láncvédő műanyag kellene ami az első lánckerék után a villán található alul és felül.Van valakinek eladó ami használható állapotban van?Köszi
tehát a motorod 10ezer ford. felett ledadog, és a fordszám mérő elkezd ugrálni 10 és 12fél között? ez nálam trafó probléma volt, nézd meg hogy a trafón a 2 kábel plusz a test rendesen érintkezik e, de egy folytott cdi is okozhat ilyen problémát.....
gyújtás is néztétek ? szerintem azzal lesz a gond vagy a modul vagy a jeladó de kitudja lehet a trafó is baszakodhat így csak ennyit tudok segíteni és más fordulaton is csinálja pl szar úton mert az nem lehet hogy valami kábel a rázkódástól nem mindig kontaktos? csak 1 tipp
nekem sajnos nincs ruhám de mivel csak a boltba ugrottam le ezért izompóló meg térd farmer volt mert hát ki gondolta volna h ilyen kis úton történik valami és a válamat meg a térdemet le horzsoltam viszont a motor 1 tükörrel szegényebb lett :S és igazából ez a bajom mert én meg gyógyulok
Sziasztok!
Erről a motorról meg tudná valaki mondani kb milyen évjáratú lehet?
meg ha valakinek van hozzá olyan alkatrésze mely ehhez kell szivesen megvenném az első kerék is kéne meg két teleszkóp is
üdv
Mi is gondoltunk erre, de lekértem a manual beállításokat, és a termosztátnak 68.5 és 72.5 fok között kell nyitnia, és ez akkor is nyit. Kifőztük háromszor is.
Már Írtam a problémámról, de m új fejlemény van az ügyben. Szóval az NSR-en (2001-es) nem áll a hőfokjelző, csak belepislákol a fehér mezőbe.
Ma tötyögtem a városban, és a hőfokjelző beállt majdnem középre, de ahogy kicsit odahúztam neki, és lett ellenszél rögtön visszaáll az eredeti - szinte semmi - állásba.
válság van