Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor nem veszünk mer drága
válság van
szia! nekem körlámpás nsr-hez van karbim ha érdekel
Szisztok vannak eladó NSR 125 alkatrészeim 1992-93!

Lendkerék 5000Ft Gyújtótekercs 10.000Ft Jeladó 5000Ft Dekni 12000 Karburátor 10.000FT (mtx125, nsr125, mb125) Fekete doboz (gyújtáselektronika) 25.000Ft Lánctakaró dekni 5000Ft Olajpumpa: 5000Ft Váltó kompletten 25.000Ft Vízpumpa fedél: 5000Ft Jobbos kuplungdekni: 10.000 stb..

érdeklődni: pumma@vipmail.hu
Toronyhiba
sziasztok. NSR50-em van :) sorry hogy ide irok de nemtaláltam más oldalt, nincs nsr50 oldal :) mennyi váltóolaj kell az NSR50-be? :)
rázós uton semmi változás.nem talállyuka hiba okát de sztem a szerelőnek is beletörik a bicskája.
Szevasztok!
Az a láncvédő műanyag kellene ami az első lánckerék után a villán található alul és felül.Van valakinek eladó ami használható állapotban van?Köszi
A hőfokjelző azért érdekes, mert ma állt mellettem egy másik NSR, és mint a cövek úgy állt a mutatója.

Repsol olaj van benne, dehogy pontosan melyik, gőzöm sincs, a szerelő rakta bele. Ja, én szeretem húzni neki, általában 9-9.5 ezrn járok vele.
ha mindíg nyél gázon mész vagy ha rosszul van beálítva az olajpumpa akkor lehetséges
pontosan mijen olajat használsz?
hagyjuk már ezt a témát
mindenkinek igy működik ahogy neked mert az ugy jó
gyárilag igy tervezték meg
tehát a motorod 10ezer ford. felett ledadog, és a fordszám mérő elkezd ugrálni 10 és 12fél között? ez nálam trafó probléma volt, nézd meg hogy a trafón a 2 kábel plusz a test rendesen érintkezik e, de egy folytott cdi is okozhat ilyen problémát.....
Matyi!

A hengeredben az illesztés 2 század volt az egyik irányban, a másikban meg annyi sem, ennek kötelező volt megakadni.

Kb hétvégére készen lesz rendes illesztéssel.
értem. egy tükör nem olyan vészes dolog azért. ez legyen a legnagyobb baja. lényeg hogy egész kis sérülésekkel megúsztad
gyújtás is néztétek ? szerintem azzal lesz a gond vagy a modul vagy a jeladó de kitudja lehet a trafó is baszakodhat így csak ennyit tudok segíteni és más fordulaton is csinálja pl szar úton mert az nem lehet hogy valami kábel a rázkódástól nem mindig kontaktos? csak 1 tipp
nekem sajnos nincs ruhám de mivel csak a boltba ugrottam le ezért izompóló meg térd farmer volt mert hát ki gondolta volna h ilyen kis úton történik valami és a válamat meg a térdemet le horzsoltam viszont a motor 1 tükörrel szegényebb lett :S és igazából ez a bajom mert én meg gyógyulok
EZ TALÁN JOBB
Ja, és lenne még egy jó kérdésem:

Normális az, hogy 1 liter 2T-t (természetesen a keverék) megeszik 500 km alatt?
szia, nekem van hozzá minden! számom: 20-256-16-82
látom árultok robogókat, cserébe érdekelne runner alkatrész esetleg, persze megbeszélés kérdése.
Sziasztok!
Erről a motorról meg tudná valaki mondani kb milyen évjáratú lehet?
meg ha valakinek van hozzá olyan alkatrésze mely ehhez kell szivesen megvenném az első kerék is kéne meg két teleszkóp is
üdv
köszi, az volt, valamikor átmegyünk akkor
Mi is gondoltunk erre, de lekértem a manual beállításokat, és a termosztátnak 68.5 és 72.5 fok között kell nyitnia, és ez akkor is nyit. Kifőztük háromszor is.
Szia dusan25
Szinte biztos hogy a termosztát a hibás azaz valószinű nincs benne vagy állandóan nyitva van
Hali Fanok,

Már Írtam a problémámról, de m új fejlemény van az ügyben. Szóval az NSR-en (2001-es) nem áll a hőfokjelző, csak belepislákol a fehér mezőbe.

Ma tötyögtem a városban, és a hőfokjelző beállt majdnem középre, de ahogy kicsit odahúztam neki, és lett ellenszél rögtön visszaáll az eredeti - szinte semmi - állásba.

Így már tippje valakinek mi a gond?
nem követendő példa nem azért csináltam
jól vagy?
Kopp gázon 10 12500 között ugrál a fordulat durrog szipog stb..