Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ő az.
azt hiszem 22-esé volt de nem biztos.viszont tuti hogy folytatlan,de sztem nincs is külömbség a kettő között.
Melelsleg a döglött jeladó egyszerű ohm méréssel ellenőrizhető.
A jeladó a generátorfedél alatt van, kis fekete gyenyó a lendkeréken kívül, asszem 2 csavar fogja, és 2 derót megyen bele.
Aha. És a jeladót hol találom a tank alatt?
Csak az elektronika kellene,de az is fojtatlan és jc22-eshez.
Ha komoly a vevő akkor engedek az árából...szerintem tuti jól járnál vele
ezzel a vétellel bármilyen alkatrészt tudsz pótolni a motorodon
powerem van kompletten eladó.de külön is
Mekkkkkoraaabizníííísz! xD

190-ért egy féklámpakapcsolót... ez igen. :D
Bár a motornak örülnék.
fenvagyok msn-en
Szia!
Oké,de a powert is még várom.Gyere fel msn-re!
szia. nekem van feszültségszabájzom
helo! van egy körlámpás nsr-ből visszamaradt donor blokkom amiben minden jó csak a hengert kell perselyezni nekem donorbloként volt megtartva, csak eladtam a gépem és igy már nem kell, kompletten is eladó karbival légszürődobozzal eggyütt, de ha kell nagyobb dolgokért megbontom! ha érdekel irj választ erre a levélre és megbeszéljük!üdv
Sziasztok!
Mitől füstölhet el egy feszültségszabályozó járó motornál?Áll a motor a lámpáknál és egyszer csak füstölni kezd az a fekete egyenirányító.Nagyon büdös.Semmi elektromos nem működik.Tolásra indul.A power ki van kötve,aksi 5 A-s,ha ez számít vmit.Ha valakinek van jó feszszabályzója olcsón akkor írjon.Folytatlan power elektronika is érdekel!(ugyanis az is halott)
Előre is köszi.
hali!
nekem van egy eladó...motorral együtt
szia ugyanaz atünet mint neked fordulatszám ugrál 6000-nél dadog én cseréltem fordulat számmérőt is nemkelettvolna új gyertyát ngk br9ecs 2960ft katalógus szerint a gyertya hézag 07,08 én 06-ra álitottam igy valamivel jobb lett rossz fordulatszám jeladóval nemindult probáld meg,hogy a jeladót a tank alatt széthuzod szerintem a dadogást abba kell hagyni.
Üdv!
Valakinek egy első féklámpakapcsoló? A rugós szerkezet.
Szia!
Ha neked sikerül előrehaladni az ügybe valamit majd oszd már meg velem is léci.
Tünetek abszolút ugyan ezek?

Kénytelen vagyok most én is várni, nincs időm rá.
nsr-en nem kell gyújtást álíttani
ugy jó ahogy gyárilag be van álítva
az állórész a lendkerék előtt van a deknibe csavarozva
ha leveszed a deknit akkor lejön az állórész
szia laci vagyok nekem is ugyan olyan a mocim és az enyém is ezzel a problémával küzködik már sokmindent kicseréltem vettem egy használt jeladót kicseréltem olyan szar vólt,hogy még elsem tudtam inditani vissza tettem a régit egy pöccre indult ugyhogy most új jeladóra hajtok szerintem biztos az a probléma.
Nekemis csinálta egy ideig am.. uttána befejezte... pedig nemnyultam hozzá... mondjuk nekem csak ugrált.. nem dadogottt
Power biztosnem, inkább trafó vagy gyujtás elektronika.... :) vagy jeladó
Sziasztok!
1-2 hete elkezdett ugrálni a ford. mérő, 7ezer fordulat fölött. De ezen kívül semmi, ugyan úgy ment.
Viszont 1-2 napja ez mellett elkezdett dadogni a motor 6-7ezres fordulat fölött és a ford. mérő úgy jár mint állat 6-13ezres fordulat közt.
De semmi más tünet. szépen indúl stb.stb.
Szerintetek?
Power elektronika?
Köszi annak aki tud valami okosat mondani rá!
Hello sziasztok!

Honda ns125-f hez keresek alkatrészeket tudna valaki segíteni ebben!
Konkrétan ami most a legsürgetőbb lenne az egy gyújtó tekercs 8 tekercs van rajt a3as felfogatású!6 tekercs vastagabb,2 vékonyabb!Van esetleg valakinek ilyen elfekvőben?Előre is köszi!
bedokjozsef@freemail.hu