Hali, van JC22 ben fojtott és fojtatlan.. a fojtott az 15 LE a folytatlan... hát hm 30 körül. ennyibe változik a kw hogy gyárilag fojtott v fjtatlan volt e motor.... de azóta már minden bizonnyal kiszedték belőle :)
Szia, 132 a fojtott 138 a fojtatlan főfuvi .
A kipudrol ha csinálsz egy képet... akkor meglehet mondani..... hogy fojtott v fojtatlan.... am szerintemis a karbi tisztitás segitene... nekemis ezvolt.... tele volt a cső végén ami a karbin van.. kosszal... kitisztittottam és semmi baja. :)
nekem a robogóm csinált ijet ha nagyon bemelegedett
azon a karburátoron nem lehetett álíttani semmit ugyhogy hagytam ugy
a keverék csavaron próbálj meg álíttani, lehet hogy megoldódik a gond
azért mondtam az alapjáratot mert akkor jön elő ez a torpanás.
ha például megállok a pirosnál és hagyom járni egy kis idő mulva amikor huzom a gázt csak ful megfele és van mikor meg is áll.
Szia!
Az a gyári ami benne van, de ahogy kopik a motor egyre kisebb a kompresszió egyre több naftát és nagyobb fúvókát igényel hogy ugyan azt a teljesítményt hozza. Egy 140-est vagy 145-öst nyugodtan belerakhatsz. De a megoldás nem a nagyobb fúvóka hanem egy úgy dugattyúszett esetleg fúrás ha nem nicasilos hengered van. Vagy esetleg sport kipufogó rendszert raktál fel?
sziasztok!
azt szeretném kérdezni hogy nem tudjátok mekkora gyárilag 125 ös nsr be a főfuvóka mérete?
mert az enyimbe 132 es van de azt mondta nekem egy szerelő hogy keveset kap a motor ezért ful alapjáraton. (a tűnél is a legtöbbre van állitva az anyag)
várom válaszotokat véleményeiteket! köszi
A kipudrol ha csinálsz egy képet... akkor meglehet mondani..... hogy fojtott v fojtatlan.... am szerintemis a karbi tisztitás segitene... nekemis ezvolt.... tele volt a cső végén ami a karbin van.. kosszal... kitisztittottam és semmi baja. :)
Jc20 vagy jc22 ezt hol tudom meg nézni?
A vázz az jc22 az alváz számban írja...
És melyik a jobb ?
Túl kezdő vagyok ne tessék ki nevetni a hülye kérdéseim miat...
1 kérdés...
Miben külömbözik az én 1999-es NSR-em egy 2003-as tól?
Vagy a 2000, 2001
Papíron gyengébb...
Mert itt mindegyik évjáratra másik specifikáció...
http://www.bikez.com/search/in...
mijen régóta van benne a dugattyu?
köszi a segitséget!
régi vagy uj nsr?
azon a karburátoron nem lehetett álíttani semmit ugyhogy hagytam ugy
a keverék csavaron próbálj meg álíttani, lehet hogy megoldódik a gond
lehet hogy koszos a karbi vagy falsot szív valahol
sebességbe kipörög rendesen?
ha például megállok a pirosnál és hagyom járni egy kis idő mulva amikor huzom a gázt csak ful megfele és van mikor meg is áll.
de nem vágom hogy mit akarsz az alapjárattal
Az a gyári ami benne van, de ahogy kopik a motor egyre kisebb a kompresszió egyre több naftát és nagyobb fúvókát igényel hogy ugyan azt a teljesítményt hozza. Egy 140-est vagy 145-öst nyugodtan belerakhatsz. De a megoldás nem a nagyobb fúvóka hanem egy úgy dugattyúszett esetleg fúrás ha nem nicasilos hengered van. Vagy esetleg sport kipufogó rendszert raktál fel?
azt szeretném kérdezni hogy nem tudjátok mekkora gyárilag 125 ös nsr be a főfuvóka mérete?
mert az enyimbe 132 es van de azt mondta nekem egy szerelő hogy keveset kap a motor ezért ful alapjáraton. (a tűnél is a legtöbbre van állitva az anyag)
várom válaszotokat véleményeiteket! köszi
90-100 ahogy az utviszonyok engedték
meg ebbe bennevan a komáromi motorosfelvonulás
egész jó fogyasztást produkált
160km-en 7liter