Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan az mind2 nek a motorja 99% ban... csak annyi h a jc22 eseket már fojtották némeilyiket... :)( svájci, francia és angol)
Hali, van JC22 ben fojtott és fojtatlan.. a fojtott az 15 LE a folytatlan... hát hm 30 körül. ennyibe változik a kw hogy gyárilag fojtott v fjtatlan volt e motor.... de azóta már minden bizonnyal kiszedték belőle :)
Szia, 132 a fojtott 138 a fojtatlan főfuvi .
A kipudrol ha csinálsz egy képet... akkor meglehet mondani..... hogy fojtott v fojtatlan.... am szerintemis a karbi tisztitás segitene... nekemis ezvolt.... tele volt a cső végén ami a karbin van.. kosszal... kitisztittottam és semmi baja. :)
azt nem tudom mióta van benne a dugattyú mert még 1 hete vettem a motort. a régi tulajt meg nem kérdeztem erről .
Ja és a motor benne az mien?
Jc20 vagy jc22 ezt hol tudom meg nézni?
A vázz az jc22 az alváz számban írja...

És melyik a jobb ?

Túl kezdő vagyok ne tessék ki nevetni a hülye kérdéseim miat...
sziasztok...
1 kérdés...
Miben külömbözik az én 1999-es NSR-em egy 2003-as tól?
Vagy a 2000, 2001
Papíron gyengébb...

Mert itt mindegyik évjáratra másik specifikáció...
http://www.bikez.com/search/in...
előtte egy karbi takaríttást csinálnék a hejedbe
mijen régóta van benne a dugattyu?
oké megpróbálok, aztán ha ugyse akkor viszem szerelőhöz.
köszi a segitséget!
nem, az alvázszám jc20 vagy jc22-vel kezdődik?
régi vagy uj nsr?
Ha a KW-ra gondolod, akkor 20-as.
nekem a robogóm csinált ijet ha nagyon bemelegedett
azon a karburátoron nem lehetett álíttani semmit ugyhogy hagytam ugy
a keverék csavaron próbálj meg álíttani, lehet hogy megoldódik a gond
igen kipörög rendesen pedig, ha megyek nincs vele baj. csak ha megállok akkor jön elő ez a probléma.
szerintem azt nem a fuvóka hibája
lehet hogy koszos a karbi vagy falsot szív valahol
sebességbe kipörög rendesen?
azért mondtam az alapjáratot mert akkor jön elő ez a torpanás.
ha például megállok a pirosnál és hagyom járni egy kis idő mulva amikor huzom a gázt csak ful megfele és van mikor meg is áll.
gyári kipuff van rajta .
jó az a 132
de nem vágom hogy mit akarsz az alapjárattal
Szia!
Az a gyári ami benne van, de ahogy kopik a motor egyre kisebb a kompresszió egyre több naftát és nagyobb fúvókát igényel hogy ugyan azt a teljesítményt hozza. Egy 140-est vagy 145-öst nyugodtan belerakhatsz. De a megoldás nem a nagyobb fúvóka hanem egy úgy dugattyúszett esetleg fúrás ha nem nicasilos hengered van. Vagy esetleg sport kipufogó rendszert raktál fel?
sziasztok!
azt szeretném kérdezni hogy nem tudjátok mekkora gyárilag 125 ös nsr be a főfuvóka mérete?
mert az enyimbe 132 es van de azt mondta nekem egy szerelő hogy keveset kap a motor ezért ful alapjáraton. (a tűnél is a legtöbbre van állitva az anyag)
várom válaszotokat véleményeiteket! köszi
20 vagy 22-es van neked?
okosan mentem mert idegen terep volt
90-100 ahogy az utviszonyok engedték
meg ebbe bennevan a komáromi motorosfelvonulás
mert nem annyi?
Gyári adatok szerint igen :D
Ja, jól tudom, hogy 13 literes a tank?
Milyen sebességgel mentél? Én 100 km-en 8.8-at mértem, igaz minden váltás 11.000-nél történt. A vége 160 volt. :-D
délután gyenge 200km-t tekertem az nsr-be
egész jó fogyasztást produkált
160km-en 7liter