Köszi.
De a hossza stimmel, csak a törések nem.
Ezt a szárat pedig nem nagyon kell hajtogatni, megpróbáltam több módon is..
Egyébként pedig nem gányolni szeretnék, hanem visszaállítani az eredetihez hasonló állapotot.
A tankpadot elvágtam, meg fordítva is van felrakva mert így csak 1 helyen kellett elvágnom, a festést meg elvittem műhelybe szóval tippem sincs, én csak metál kéket kértem
Még mindig tükör:
Ekkorák a szárnál az eltérések....
Valaki próbált már csak tükörlapot cserélni ? Mert csak az durrant ki a műanyagnak semmi baja sem lett.
Köszi... de az én kattogásom a váltóból jött... Am sajnálom is h el kell adnom a motort, de 2 személyre nem az igazi... a festés 1 kisebb vagyonomba került. erre meg eladom
Nekem is berregett, de kiderült, hogy azért, mert a láncvédő nem volt fixálva. 1x1 centis öntapadós szivacsnégyzettel megoldottam a gondot.
Atikahu szép a motorod.
hát igen az idomok, mert azt nehéz beszerezni, és nem mai darabok. Szerintem még a hangja hogy mennyire ad ki nem normális hangokat, pld amikor én néztem motort volt olyan is h üresbe szó szerint kattogott és 160 ért akarták adni meg menjél vele 1 kört, ha minden ok akkor ok Itt az én eladó motorom ^^
az email címem pedig
motorosspeter@gmail.com
a régi szárra rárakni az uj tükröt
De a hossza stimmel, csak a törések nem.
Ezt a szárat pedig nem nagyon kell hajtogatni, megpróbáltam több módon is..
Egyébként pedig nem gányolni szeretnék, hanem visszaállítani az eredetihez hasonló állapotot.
az szokott elromlani, más nem nagyon
néha még a hátsó teleszkóp
Ekkorák a szárnál az eltérések....
Valaki próbált már csak tükörlapot cserélni ? Mert csak az durrant ki a műanyagnak semmi baja sem lett.
Atikahu szép a motorod.
lehetne-e egy olyan kérésem h leijátok a körlámpás nsr tipushibáit,hogy mit kell nézni vételkor stb...?
köszöntem szépen előre is