Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helo akkor van power tengej nyel hozzá mit kérnél érte--ára
hello. nekem van power cucc.
hello nsr125 hengerhez kellene egy power szelep-tengejel és nyelvel ha van valakinek van irjon
És tegyük hozzá hogy A,B,C,D túlméretek vannak, ha ezek a túlméretek elfogynak, akkor kell cserélni a hengert.
Sziasztok!
Kellene nekem a motoromra e-h féktárcsa!
vagy új,vagy nagyon jó szőrben lévőt keresek!
esetleg innen valaki?
keresnék még első lámpában lévő "fényszóró tartó konzolt" a jobb oli kéne,elöregedett és darabokra tört...
köszi előre is!
Igen, erre mondtam, hogy igen helyes hozzáállás.

Én a 4t hez vagyok tök kuka, nem is nyúlok hozzá.
Mondtam hogy nem értek a motrokhoz mert soha nem foglalkoztam velük.Aszem így is kezdtem az eljén...Nem lehet mindenhez érteni.
Teljesen más típusú igéynbevétel egy 800-at forgóvödörnyi méretű dugóval dolgozó motor, és egy több mint 10szer annyit forgó jóval ksiebb dugó.
Az egyik alma , a másik körte, kb annyi a közös bennük, hogy belsőégésű motor, de nagyjából minden egyéb probléma különbözik.

Ami ez egyiknél szinte nincs is, az a másiknál kardinális probléma.

NAgyon díjazom az oylan embereket, aki uygan értenek egy terület egy ágazatához, de nem képzelik azt, hogy ettől mindjárt a másik tök más ágazathoz is értenek.
(jellemzően az autószerelőknek lövésük nincs a motorokban felmerülő problémákról)
igen azért mondtam hogy csak gyürüt nemérdemes cserélni 20 ezrénként dugó csere.meg megéri a minsőégi dugót megvenni mert a szarok hajlamsak megszorulni.
Ezért kérek tanácsot mert nem vagyok jártas a kis motrokban.
Én minimum 10 000ccm el dolgozok...
hát szerintem azért nemkéne összehasonlitani egy szaros 125 öshengert egy kamionéval
Nem volna nagy baj, ha megtalálnátok a válasz erre gombot.
Ingyen van:)
Jó minőségű dugóval uygan annyit mint a gyári.
bele kell mérni, ha van némi alakváltozás, 1-1 századot lehet honolni, és akkor egy betűvel nagyobb dugó.
Mielőt meg szólnál... Igazad van e motorhoz nem értek. A fiamnak akarok motrot venni. De ha nagyon tudni akarod 20 éve autó mechanikus vagyok. Diesel motrokra specializálva, azokból is kamion,busz motrok. És ott ha hiszed ha nem mindig elipszisben kopik.
Ezért cserélnek hengert+KARIKÁKAT dúgó marad mindig(kivéve ha meg van égve)
Itt ahol én élek mindenki karikának (prsten) hívják elről enyit.
jóó hát biztos te tanulsz autószerelőnek biztos te tudod. nézz meg egy normál kopást pár hengeren jó. köszi
igazad volna, ha hüvelyes volna.
Bevonatosban lehet dugüt cserélni, mivel szinte csak a dugó kopik.
Hmmm.
A kopás az biza szabálytalan alkú lesz,véletlenül sem felfelé kúposodó, sokkal inkább ovális, és hordószerű.
Pedsze a bevonat nem tud látványosan iylenre kopni, de azért ezt teszi, csk ksiebb mértékben.
ember az nem karika hanem gyürü. és ha rendesen jár a motor akkor nemlesz hordós kopás hanem a felsőholtpont felé szélesedik. ha fogalmad sincs rola akkor inkább maradj csendbe
Tapasztalataim szerint amelyik motort csak meg karikáznak abból sosem sül ki jó...mert a henger akor már nem kör hanem tojás....(dizel motor)benzinhez nincs tp. Ja és akor a hengert kb 50 000 km nél kell cserélni?
normális dugóval ami legalább 20000ft vertex, prox, wössner
ezekkel 15-20ezer km-t megy
nehéz kapni csak gyürüt
általába egybe szokták megvenni az egész készletet: dugó, gyürü, csapszeg
a dugónak a szoknyája is elkopik és akkor mindíg jobban koptatja a hengert meg hangos lessz
ja és dugó csere után még menyit bir lemeni kimélő módban_?
Na várjátok ezt nem értem a dugót mért kell cserélni mivel tudtomal a henger és karikák kopnak...vagy...
laszlo95 enyémbe 30 ezer volt mikor megvettem. utánna elszált a gyürü dugó szétcsapta a hengert. uj nicasilos henger dugo minden 150ezer. ócska dugo volt benne.érdemes rá odafigyelni
enyémnek a forgalmiába 29le van irva