Sziasztok!
Kellene nekem a motoromra e-h féktárcsa!
vagy új,vagy nagyon jó szőrben lévőt keresek!
esetleg innen valaki?
keresnék még első lámpában lévő "fényszóró tartó konzolt" a jobb oli kéne,elöregedett és darabokra tört...
köszi előre is!
Teljesen más típusú igéynbevétel egy 800-at forgóvödörnyi méretű dugóval dolgozó motor, és egy több mint 10szer annyit forgó jóval ksiebb dugó.
Az egyik alma , a másik körte, kb annyi a közös bennük, hogy belsőégésű motor, de nagyjából minden egyéb probléma különbözik.
Ami ez egyiknél szinte nincs is, az a másiknál kardinális probléma.
NAgyon díjazom az oylan embereket, aki uygan értenek egy terület egy ágazatához, de nem képzelik azt, hogy ettől mindjárt a másik tök más ágazathoz is értenek.
(jellemzően az autószerelőknek lövésük nincs a motorokban felmerülő problémákról)
igen azért mondtam hogy csak gyürüt nemérdemes cserélni 20 ezrénként dugó csere.meg megéri a minsőégi dugót megvenni mert a szarok hajlamsak megszorulni.
Jó minőségű dugóval uygan annyit mint a gyári.
bele kell mérni, ha van némi alakváltozás, 1-1 századot lehet honolni, és akkor egy betűvel nagyobb dugó.
Mielőt meg szólnál... Igazad van e motorhoz nem értek. A fiamnak akarok motrot venni. De ha nagyon tudni akarod 20 éve autó mechanikus vagyok. Diesel motrokra specializálva, azokból is kamion,busz motrok. És ott ha hiszed ha nem mindig elipszisben kopik.
Ezért cserélnek hengert+KARIKÁKAT dúgó marad mindig(kivéve ha meg van égve)
Itt ahol én élek mindenki karikának (prsten) hívják elről enyit.
Hmmm.
A kopás az biza szabálytalan alkú lesz,véletlenül sem felfelé kúposodó, sokkal inkább ovális, és hordószerű.
Pedsze a bevonat nem tud látványosan iylenre kopni, de azért ezt teszi, csk ksiebb mértékben.
ember az nem karika hanem gyürü. és ha rendesen jár a motor akkor nemlesz hordós kopás hanem a felsőholtpont felé szélesedik. ha fogalmad sincs rola akkor inkább maradj csendbe
Tapasztalataim szerint amelyik motort csak meg karikáznak abból sosem sül ki jó...mert a henger akor már nem kör hanem tojás....(dizel motor)benzinhez nincs tp. Ja és akor a hengert kb 50 000 km nél kell cserélni?
nehéz kapni csak gyürüt
általába egybe szokták megvenni az egész készletet: dugó, gyürü, csapszeg
a dugónak a szoknyája is elkopik és akkor mindíg jobban koptatja a hengert meg hangos lessz
laszlo95 enyémbe 30 ezer volt mikor megvettem. utánna elszált a gyürü dugó szétcsapta a hengert. uj nicasilos henger dugo minden 150ezer. ócska dugo volt benne.érdemes rá odafigyelni
Kellene nekem a motoromra e-h féktárcsa!
vagy új,vagy nagyon jó szőrben lévőt keresek!
esetleg innen valaki?
keresnék még első lámpában lévő "fényszóró tartó konzolt" a jobb oli kéne,elöregedett és darabokra tört...
köszi előre is!
Én a 4t hez vagyok tök kuka, nem is nyúlok hozzá.
Az egyik alma , a másik körte, kb annyi a közös bennük, hogy belsőégésű motor, de nagyjából minden egyéb probléma különbözik.
Ami ez egyiknél szinte nincs is, az a másiknál kardinális probléma.
NAgyon díjazom az oylan embereket, aki uygan értenek egy terület egy ágazatához, de nem képzelik azt, hogy ettől mindjárt a másik tök más ágazathoz is értenek.
(jellemzően az autószerelőknek lövésük nincs a motorokban felmerülő problémákról)
Én minimum 10 000ccm el dolgozok...
Ingyen van:)
bele kell mérni, ha van némi alakváltozás, 1-1 századot lehet honolni, és akkor egy betűvel nagyobb dugó.
Ezért cserélnek hengert+KARIKÁKAT dúgó marad mindig(kivéve ha meg van égve)
Itt ahol én élek mindenki karikának (prsten) hívják elről enyit.
Bevonatosban lehet dugüt cserélni, mivel szinte csak a dugó kopik.
A kopás az biza szabálytalan alkú lesz,véletlenül sem felfelé kúposodó, sokkal inkább ovális, és hordószerű.
Pedsze a bevonat nem tud látványosan iylenre kopni, de azért ezt teszi, csk ksiebb mértékben.
ezekkel 15-20ezer km-t megy
általába egybe szokták megvenni az egész készletet: dugó, gyürü, csapszeg
a dugónak a szoknyája is elkopik és akkor mindíg jobban koptatja a hengert meg hangos lessz