Ezért lehülyézni? Egyértelmű, hogy nagy hőmérséklet változáskor a karbit állítani kell. Hidegebb levegő kevesebb benzint szállít mint a meleg tök alap fizika.
amikor tavaj megvettem a motort akkor nyáron jól ment de mikor jött a hideg akkor nem akart menni
tavasszal beálítottam 25 fokba ugy hogy akkor mennyen a leg jobban
igy lehet használni hidegbe meg melegbe is bár a nyáron mikor 40 fok meleg van akkor nem ojan erős de legalább mindíg használható
A dt fórumon már írtam(csak ott lehülyéztek érte:) hogy 5-10 fok alatt azért már állítani kellene akarbin annak aki hazsnálja télen a motort.
Nyilván tavasszal, meg vissza.
nem egy nagy etvasz, fel kell írni mit vettél ki, és azt visszatenni.
lehet hogy összerakja 1 óra alatt hogy mennyen valahogy de biztos hogy nem fogja szétszedni meg összerakni 100-szor hogy valamit álítson és utánna kipróbálj
nemrég egy babettát csináltam és azt is be kellett álítani mer nem amikor szétszedtem akkor nem jegyeztem meg hol volt a tű
aztán fél délutánom azzal ment el hogy tankot le aztán karbit széjel, tűt arrébb rak és beálítani a keveréket
még mindíg nem lett tökéletes mer max gázon befullad de igy a leg jobb mer most alacsony fordulaton jól húz
hát nekem ez túlságosan macerás. szerintem beszélek valamikor a szerelőmmel, aztán majd ő a téli unalmas estéken elügyeskedik vele.
de szerintme a fúvókákat megcsináltatom majd veled. amint értekeztem vele majd jelentkezem.
köszönöm
Háát, tulképpen illene a jeten is nagyobbat tenni, és a gázreakciótól függően az alapjáratin is emelni kellene hangyányit.
Téli karbráláshoz az alapjáratit elég csak annyira megemelni, hogy gázra gyorsan ejtse el a fordulatot.
(ha lassan esik vissza, vagy fentmarad, akkor alulra kevesel.
)
A túl kis alapjárati fuvi némileg orvosolható a keverékcsvarral, és rendszerinta tetejére a főfuvi cseréje elég.
06204666518