Na megsasoltam. M5x0.5 a szabvány finommenet, a normál meg M5x0.8, mi a tökömnek gyártana valaki M5x0.75öt, amikor ez a menetemelkedés az M4,5ös menethez tartozik? Tényleg érdekel. Ez csak ilyen olasz faszság?
Normáls M5 menet 0.8as, ez tény, de Zoli meg azt mondta hogy amit ő ad az 5 századdal kisebb, amilyen menetemelkedés meg szintén létezik, szabványos. És erre lennék kíváncsi, hogy most akkor a motorban mi van? Normál vagy finommenet.
Tényleg nem vitatkozni akarok, ráadásul, eladni sem akarok semmit, mivel mondom, nincs iylen fuvim.
De a két fuvi emelkedése nem azonos.
De mint mondtam, tulajdonképpen nem ez a baj.
Azt teljesen elfogadható lenne, ha egy 5századdal kisebb emelkedésű fuvit beletekernél, s a továbbiakban ezzel hazsnálnád.
A baj az, hogy a fuvókák geometriája sem azonos, márpedig egy fuvoka szálításának linearitását a kialakítás adja.
Tehát, adott rendszerben az hozzá való kialakítású fuvóka lesz a megfelelő.
Egy másik, ami uygan belemegy, de pl a klibrált furat hossza nem azonos, az már nem úgy fog működni, mint a belevaló.
(és igen, az utángyártott bvf fuvik kialakítása gyakorlatilag tetszőleges, ahányszor veszel, annyi féle lesz:)
Hali!
Igen azért raktam én is 10w-40-et mert a manualba is azt irja.
De valószínűleg a lemezlamellákat cserélem mert azokra nem figyeltem kellően és emlékszem tényleg tükrösre voltak kopva.De egy úttal kicserélem a rugókat is.
tényleg ha már az olajnál tartunk. járó motornál is kell látni az olajat a kukucskáló nyíláson? mer nekem sztenderen járó motornál nemlátszik olaj csak ha leálítom.
én tegnap cseréltem le az olajat a blokkban csak én Q8 10w40-et raktam bele. haver is azt használja az sv-650-be és már van benne 60-valahányezer kilóméter.
Nekem van két blokkom is és mindketőre fel van ragasztva a gyári vimke az olajbeöntő nyíláshoz. Mindkettőn Castrol 10W40-es van feltüntetve azzal is használom és semmi baja. Nem tudom honnan jött a 10W90?
Én egy Dellorto SHA14-12-es karbihoz vettem 5mm-es 2Extreme főfúvóka készletet ( ezt ) és ugyan ebbe vettem Simson (vagy most elbizonytalanodtam lehet babetta volt) fúvókát is, mindkettő simán belement. Ugyan ezeket a fúvókákat próbálgattam az nsr Dellorto PHBH 28 FD karbimba alapjáratinak, minden gond nélkül bele tuddtam tekerni ugyan úgy mint az eredetit semmi erőltetés nem kellett hozzá.
értem.
szóval akkor végülis ugyan úgy meglehet csinálni mintha az rajta lenne.
mert az a baj hogy nincs rajta. a gyáriról át lehetne rakni, de szét kéne vágni azt meg nem akarom mert az egy full hibátlan kipufogó, nem akarom összebarmolni.
csinálni meg nemnagyon tudok.
köszönöm
Ebből nem engedek!
De a két fuvi emelkedése nem azonos.
De mint mondtam, tulajdonképpen nem ez a baj.
Azt teljesen elfogadható lenne, ha egy 5századdal kisebb emelkedésű fuvit beletekernél, s a továbbiakban ezzel hazsnálnád.
A baj az, hogy a fuvókák geometriája sem azonos, márpedig egy fuvoka szálításának linearitását a kialakítás adja.
Tehát, adott rendszerben az hozzá való kialakítású fuvóka lesz a megfelelő.
Egy másik, ami uygan belemegy, de pl a klibrált furat hossza nem azonos, az már nem úgy fog működni, mint a belevaló.
(és igen, az utángyártott bvf fuvik kialakítása gyakorlatilag tetszőleges, ahányszor veszel, annyi féle lesz:)
Ráadásul ez az alapjárati, és azt nehezen tudom elképzelni, hogy neked alapjárati fuviból 140-es kellene:)
Szóval, tudok adni dellortó phbh -ba FŐFUVIT (mi 6mmes ne az sem normál emelkedés:)
Ha ez kell, akkor adjál címet légyszi.
Igen azért raktam én is 10w-40-et mert a manualba is azt irja.
De valószínűleg a lemezlamellákat cserélem mert azokra nem figyeltem kellően és emlékszem tényleg tükrösre voltak kopva.De egy úttal kicserélem a rugókat is.
azt mondta az előző tulaja hogy ő neki úgy volt fent, csak nemtudom hogy az úgy olyan jó lehet e.
szóval akkor végülis ugyan úgy meglehet csinálni mintha az rajta lenne.
mert az a baj hogy nincs rajta. a gyáriról át lehetne rakni, de szét kéne vágni azt meg nem akarom mert az egy full hibátlan kipufogó, nem akarom összebarmolni.
csinálni meg nemnagyon tudok.
köszönöm