Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát pont ez az, hogy egy meglehetősen elkoptatott dugószettel is megvan majdnem a csúcsfordulat, 10% alatti a max fordulat vesztés, csakhogy nyomaték az már nyente.
akkor már kopott a dugattyud és kis fordulaton elveszik a nyomaték belőle
nekem most lett generálozva szombaton lett kész de előtte nekem is ugyan így fel pörgött 5000 is de most nem csinálja pedig a karbit csak szét szedtem meg össze raktam. Meg azt nem tudjátok mért van hogy eddig jó volt a kuplung most meg csúszik de ha lejjebb veszem meg behúzott kuplungnál is fog ? generál előtt jó volt
az én szívatóm is rossz ezek szerint? 4-5ezerig pörög indítás után kb fél perccel.
Pont akartam 50eset(ami már nm lesz) meg 135-140 est:) Na hnap megírom(bár ha jól emlékszem 45 ös az alapjárati)! Igazából az a panasz,hogy alul rettentően szegény volt a nafta,befulladt,melegen is szinte alig lehetett elindulni vele 4000fölött meg tökéletes volt,dúsítottam így ott jó,fent meg ez a probléma 10500 a max! Egyszer odaadnám tényleg neked vagy GI nek (kár h nem erre laktok) átnézni,meg h mit lehet tenni tényleg egy nagyon jó beállítással! Mert GI től tudom,de Te is olvastad szerintem,h a szivatómmal is vannak bibik,mivel ha hidegen rárakom felpörög 5-6000ig ,pedig nem így kellene lennie : "Ennek úgy kéne működni, hogy beindul szivatóval, kb normális alapjárati fordulatszám van, majd ahogy melegszik, fokozatosan vissza kéne zárni, hogy ne fulladjon bele a szivató nyálától, tartva az alapjáratot, majd melegen elzárni" Ebben meg teljesen tanácstalan vagyok!
Akk csak van többeknél ilyen "probléma" ha az 1 általán,lehet felül tényleg sokat kap és kicsit kissebb fúvóka kellene neki!
Hát nem tudom,végülis nem nagyon van értelme hogy forogjon 12-13000rpm et...ha úgy is max 10ig a legerősebb! Nem hiszem hogy folytott 8sec körül 100on van és 120-130 a vége(mikor milyen pazban van),de ezt 2 személlyel is eléri(+60kg)!
Nagy dellrotyó főfuvit csak.
Kicsi a méréshatár
Ez jól hangzik. Megjegyeztelek magamnak :)
A seggedbe Lacikém, babfőzelék után
Annak több értelme van:)
van egy olyan kis dolog hogy KOMPRESZIÓ MÉRŐ kiveszed a gyertyát és a helyére be tekered a kompreszió mérőt és meg tekerteted aztán az órán látod mit mutat és ha vagy 4 körűl van benne akkor örülj hogy még tudsz vele menni
igen, 6odik sebességbe már csak vagy 10 km/-h-t gyorsul... és 15500 km van a dugoban, ha igaz az hogy 11e km-el vettem..és kompresszió mérés alatt mit értetek?
hali gali csak úgy mondom hogy gyári kipuffal az enyém sem szeret nagyon 11főlé forogni de arrowkipuval már simán kicsapja 12500 ig,de osztom a többi hozzászólást hogy beálítás probléma....
Méress kompressziót ! ! ! ! ! ! ! !
Mingyá jön a szokásos:
"Méress kompressziót"
Vagy rosszab esetben dugócserés,mien az áttételed, meg hány km van a dugóba kb ?
fölrakod 6.-ba és ugy 120 a vége?
vagy mejik sebességbe van akkor?
Jah, és mellesleg nekem csak 135 ös főfuvim van. :)
Folytott CDI lehet, akkor szokott csak 10,5 öt pörögni, nekemi annyit pörgött folytottal... folytatlannal meg 12,6 ot kb
Most hogy fellet ujjítva a blokk, nekem üresbe lepörgi az órát...(13,3 körül)
Áttétel. :)
hali..miért van az hogy 100on vagy 7 másodperc alatt fent vagyok, de a gép végsebessége csak 120 km/ h..miért van ez? ha lenne benne folytás nem gyorsulna igy...
55 és 200 között akkorát , és annyit csinálok, amennyit szeretnél.