Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha üvegfestékkel festi, az inkább zöld lessz :) Próbáltam énis :P:)
Nekem az úgy nemnagyon tetszett, :) Inkább megvettem 700 ft ért az összes kék ízótt.:)
Most mondtad hogy neked izzó van benne, és nem led.
Eláruljam a titkot hogy miért nem? Azért mert ha jobban megnézted volna ahonnan kiszeded a műszerfal világítását (izzót) abban van egy kis alumínium kupak ami "szétszórja" a fényt, csak ugyebár ledeknél nem 360fok-ban szóra hanem Jó esetben 120-160 fokba! ha azt kitudod szedni vagy máshelyre rakod az ledeket akkor lesz csak normális (használható és esztétikus) világításod, csak power ledekkel dolgozz a többi az kuka, de a legolcsóbb és leg1szerüöbb ha kicsit nagyobb izzót veszel és lefested üvegfestékkel (nem viccelek) hajrá!
Fura.. nekem bevilágítja :)
Az akármilyen erős lehet nem fogja bevilágítani... Egy kis 2-3 centi átmérőjű terület lesz fényes csak
jó, de nekem sport kipu, meg zsír újj blokk, sport légszürő.. meg miegymás
Akkor arra tippelek, hogy vagy bevan mattulva a számlap, vagy szar a led... nem elég erős
Úgy érti hogy nem világítja be az egész műszerfalat, csak azok a részek látszanak kéken, ahol az izzók vannak a műszerfalban, attól pár centire már sötét, vagy max nagyon halványan világít
Hogyérted, hogy nem ien ? ez nem ledes ami a képen van, hanem csak kék izzó ... nekemis ilyen, 500 ft a normális kék izzó ;)
enyém is indulásnál fölpörög szivatóval
amint beindul vissza szoktam nyomni nyáron teljesen, hidegbe meg félig és akkor visszaáll 1500-ra
jó a mindennapi használatra mer elég megbízható és olcsó az éves fentartása
ha csak rövid távra kellene 5-10km akkor inkább valami 50-est vegyél
de ha 20-30km kell menni vagy többet akkor már megéri ijent venni
enyém elég sokat megy, nem minden nap de ritka az a hét ha nem megyek vele
100-110-et simán viszi tartósan
fogyasztása 4,5-5 liter között szokott lenni
Nekem összes eddigi motorom ,illetve bátyám 25ösei is ilyenek voltak, baráti körben is van jó pár moc és szivatóval hidegen 5-6000ig simán felpörögtek,kis idő múlva lassan vissza! Melegen ha rárakom a szivatót természetesen leesik a fordulat(belefullad a sok kajába) le is állna..Nade akk GI elmondása szerint nem így kellene lennie...
Mert a led elég kis szögben világít, nem úgy mint egy hagyományos izzó.
Meg kellene nézni az nsr teljesítménygörbéjét...10000rpm fölött tuti már eléggé csökken a teljesítménye...
a műszerfalba raktam kék ledes világítást de mért nem így világít
mindennapi használatra
nekem 40000 km van benne és még mindig szalad, viszi a 160-at. idomok elöregedtek, és sok dologra ráfér a csere. az enyém az utolsó körlámpások egyike. vén darab, de megy. az újabbak blokkban nem sokkal térnek el, tehát az biztosan erősségük, és szépek is. ha még1x motort vennék, ilyet vennék! az rs aprilia nekem nem jött be
attol függ, mire akarod használni?
nekem jó igy ahogy van
9000-nél tovább nagyon ritkán szoktam pörgetni
majd tavasszal rakok bele másik dugót aztán akkor jó lessz
nemrég jöttem haza, mentem egy kört a bakonyba 110km
elég sokan motoroztak még
...akkor most érdemes nsr 125-t venni vagy nem érdemes?
köszi...!
Akkor ott szerintem a tiéd is folytott a Cdi, mert nekem folytottal annyit pörgött. 10500az folytatlannal szar dugóval 12 őt .. msot ujj blokkal, nekem olyan 12 töl gyengül el és 13500 at pörög (ha nemfuj a szél, még 5 ben is, 6.ban csak 13
henger fej a gyertya mellet van megy rá 1 kábel
generál meg új dugó... teli vagytok lóvéval, mint öreg pap "..." .
valaki segítene, hogy hol találom a hőfokmérőt?
enyémre is már ráférne egy javíttás mer már nem ojan erős
főleg szembeszélbe van amikor nem birja a 6.-at
multkor 4.-be még kipörgött végig, 130 volt a vége és nagyon jól huzott
de 6.-ba már nem pörög ki végig
még pár ezer km aztán tavasszal rakok bele uj dugót