Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekemse pörög ki 13-ig
üresbe meg sebességbe is csak 11-ig
de nem is szoktam annyiara pörgetni mer ott már nem ojan erős
8-9 között a leg erősebb az enyém
Szétnézek a karbiban,már nem emlékszem mekkora volt az alapjárati(attól kicsivel nagyobb kellene,kev állító csavar már így is szinte ki van teljesen tekerve),felül meg lehet sokat kap 142 es helyett nem tudom 140 es sem vmi nagy változás? Rádírok,sztem kedden megnézem és akk valszeg kell 2-3 db...
Főfuvit például tőlem tudsz venni tetzsőleges méretben.
Olya csinálok, amiylet kérsz.
300 ft /darab+posta.
posta 120 forint:)
Másik meg,hogy itteni motorosboltokba,olyat hogy fúvókát hozatni pl dellortoba...síkok komolyan mondom! Vársz 2 hetet,akk esetleg hoznak 1000ft-s áron darabját...
Igen jól van beállítva, már akk ezek szerint így is marad...
A 142 nem sok az enyémben 150-es van. A power szeleped jól van beállítva? Jelöléstől jelölésig mozog?
10500 üresben is...142 es a fő...
Üresben sem pörög le? Az enyém simán lepörgi az órát. Ha véletlenül melléváltok 12500-ig simán felpörög gondolkodás nélkül.
Lehet sokat kap. Mekkora főfúvókád van?
nézem*=néztem
Korábban valahol olvastam,hogy nsr-ekbe van olyan fordulatszám "szabályás" hogy 10500nál nem forog többet? Ez igaza lehet? Mert nekem a crm is ilyen és nem tudom van e ennek vmi valóság alapja,netán lehet hogy sok naftát kap a motor? 10500ról visszaesik 10300ra onnan fel 10500 és ez így megy tovább..(nyugi nem nézem csak vagy 2szer)...
igen csoki mert ez egy 2t sport motor és kis fordulaton nem megy de gondolom te is észre vetted és hidegen sem megy De amint lesz pénzem egy 1000 es motorra akkor nyomatékból is fogok motorozni
Honda NSR-hez van 1 rakás alaktrészem(macskalámpás) + egy Pirelli Diablo gumim kb 90%-os(17" 120/70).
Csak ami a képeken van, a henger sérült.
Nincs szükségem ezekre ezért poton pénzért megválnék tőlük.
Vagy cserét meghallgatok.
hord93@freemail.hu
akkor neked is csak 2 állásu a kezed
én 10km után szoktam keményebben húzni neki
addígra rendesen bemelegszik a motor meg a gumik is
5,5-6,5 között fogyaszt tehát olyan 1:30 as ra jön ki a keverék.
Turner írtam egy árat e-mailben.
ÜDV
Hali itt talán megtudod!
valaki meg tudna mondani 2 darab dolgot? azy egyik, hogy szabad-e mozognia a váz hátsó részének? mármint, hogy az első részéhez képest, annak a résznek, amelyiken az ülés és a többi van. gondolom nem, mert ezt a két részt idom köti össze. a másik, hogy miért rakott egy szerelő csavart a láncvezetőbe? kell bele, vagy a műanyag védőn lévő két tüskére kell ráilleszteni? dupla körlámpás nsr....

köszi előre is!
Csak hátsóm van jobboldali és azon sincs sajnos a taposó rész.

ÜDV
helló! engem jobb oldali lábtartó érdekelne, simán csak az a gumirozott cucc (ha esetleg van) elöre is köszi:
WP
köszi a tippet. lehetséges, hogy 40ezer km után még gyári csapágyaim vannak?:O
Éretem akkor még 400km kímélés minimum.
Mivel vasas a vasam igy mard a kíméletes verzió!
Hello, okés tetudod :) Ha mégis érdekelne jelezd.
650km? Én 50km-ert kíméltem max 5-6 ezres fordulatig pörgetve 60km-nél már simán húztam neki 9000-ig. 150 kilóméternél járok dugattyú csere óta de ma is 15km-ert raktam bele szinte végig full gázon. Ha nicasilos hengerd van azt nem kell kímélgetni.