nekemse pörög ki 13-ig
üresbe meg sebességbe is csak 11-ig
de nem is szoktam annyiara pörgetni mer ott már nem ojan erős
8-9 között a leg erősebb az enyém
Szétnézek a karbiban,már nem emlékszem mekkora volt az alapjárati(attól kicsivel nagyobb kellene,kev állító csavar már így is szinte ki van teljesen tekerve),felül meg lehet sokat kap 142 es helyett nem tudom 140 es sem vmi nagy változás? Rádírok,sztem kedden megnézem és akk valszeg kell 2-3 db...
Másik meg,hogy itteni motorosboltokba,olyat hogy fúvókát hozatni pl dellortoba...síkok komolyan mondom! Vársz 2 hetet,akk esetleg hoznak 1000ft-s áron darabját...
Üresben sem pörög le? Az enyém simán lepörgi az órát. Ha véletlenül melléváltok 12500-ig simán felpörög gondolkodás nélkül.
Lehet sokat kap. Mekkora főfúvókád van?
Korábban valahol olvastam,hogy nsr-ekbe van olyan fordulatszám "szabályás" hogy 10500nál nem forog többet? Ez igaza lehet? Mert nekem a crm is ilyen és nem tudom van e ennek vmi valóság alapja,netán lehet hogy sok naftát kap a motor? 10500ról visszaesik 10300ra onnan fel 10500 és ez így megy tovább..(nyugi nem nézem csak vagy 2szer)...
igen csoki mert ez egy 2t sport motor és kis fordulaton nem megy de gondolom te is észre vetted és hidegen sem megy De amint lesz pénzem egy 1000 es motorra akkor nyomatékból is fogok motorozni
Honda NSR-hez van 1 rakás alaktrészem(macskalámpás) + egy Pirelli Diablo gumim kb 90%-os(17" 120/70).
Csak ami a képeken van, a henger sérült.
Nincs szükségem ezekre ezért poton pénzért megválnék tőlük.
Vagy cserét meghallgatok.
hord93@freemail.hu
valaki meg tudna mondani 2 darab dolgot? azy egyik, hogy szabad-e mozognia a váz hátsó részének? mármint, hogy az első részéhez képest, annak a résznek, amelyiken az ülés és a többi van. gondolom nem, mert ezt a két részt idom köti össze. a másik, hogy miért rakott egy szerelő csavart a láncvezetőbe? kell bele, vagy a műanyag védőn lévő két tüskére kell ráilleszteni? dupla körlámpás nsr....
650km? Én 50km-ert kíméltem max 5-6 ezres fordulatig pörgetve 60km-nél már simán húztam neki 9000-ig. 150 kilóméternél járok dugattyú csere óta de ma is 15km-ert raktam bele szinte végig full gázon. Ha nicasilos hengerd van azt nem kell kímélgetni.
üresbe meg sebességbe is csak 11-ig
de nem is szoktam annyiara pörgetni mer ott már nem ojan erős
8-9 között a leg erősebb az enyém