Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ironizált a topik szinvonalán.
Am Matyi a dt-t csapattad vissza 4-ből 1-be? xD nem szabadott volna...max 2-esbe :S
xDDD
Megvettem aha:D Lol am ez a Matyi xD most néztem a komikat :D
Na segáz, am nincs szarul össze rakva:) már pár napja használom... mondjuk most megy telelni meg meg csináltatom az idomokat rendesen :) De egy kis baja volt a blokknak azt ma megoldottuk, am semmi baja :)
Megvetted az nsr jét?
Szarul van összerakva a blokkja.
Nekemmeg, kiesedt a hádsókerékelvesztés visszajelzőmből a kék led.
TAnátstalan vadjok.

De esküszöm kipróbálom nyélen vissza e lehet rakni 1be a motorot.
LOOOOL most nézem xD Ez az nsr a tied volt? :D:D:D:D
Am most nézem a képeid, nekem is ugyan olyan az nsr-em mint a tied Just :D
4-esből 1-esbe menet közbe? :| Az szép... Sose rakd vissza egyesbe menet közbe csak max amikor meg álsz vagy majdhogy nem állóra lassítasz... am nemvágom mi baja, de nagyon nagy hülyeséget csináltál :S Am sztem szét égett a kuplungod vagy nemtom...
Sziasztok, szép estét. Van egy kis problémám: Ma megpróbáltam négyesből egyesbe visszarakni a motort, de nem nagyon engedtem magát, recsegett meg kattogott. Amikor meg visszament, akkor nagyon elkezdett pörögni a motor, de nem ment gyorsabban. A filmekben is így csinálják, és akkor el kezd gyorsan menni. Viszont amikor megpróbáltam megint elindulni a motorral, nem tudtam, csak csörgött valami, de hiába eresztettem el a kuplungot, nem indult el. Mi lehet a baj? Elszakadt a bowden? Egésznap ezen agyaltam, de nem jöttem rá
szia vedle a kuplung felőli deknit és kukancs be alá szerintem szemmel láthatólesz mi nem jó és a bovdent is meg nézhetnéd nincs e ki szálkásodva meg ilyesmiket de szerintem vidd el szerelőhöz!
gilardoni 1es alsó tartományban jobban pörög, jobb a motor gyorsulása, de a 2-es az magasabb tartományban jobb.
Hali!
Lenne egy Jc 22-es blokkom önindító,karbi nélkül és kicsit sérült hengerrel.Amugy teljesen komplett működő képes,bontva is nagyon áron alul.Bármi érdekel írj.
e-mail: hord93@freemail.hu
a gilardoni 1 és a gilardoni 2 henger között mi a különbség?
nem nem megy vissza... ugyan nugy egyesbe avgy kettesbe marad amibe betettem... magamtol huzom vissza ugyan ugy lábbal üresbe
olyan mintha belenne huzva folyamatosan a kuplung.. és emiatt betolni se lehet
ha elengeded a kuplungkart akkor visszamegy a hejére a blokkon a kar amibe megy a bofden?
Akkor kuplunk nélkül ha berakod sebességbe, akkoris olyan ? Mintha belenne húzva a kuplung? mert ha nem.. akor próbáld meg betolni, nekemis csinálta 1x.... 2 esbe betoltam és uttána jó volt
hali emberek! segitséget szeretnék kérni! az nsr-embe vmi nem jo.. és nem tudom mi lehet a baja ebbe szeretnék segitséget kérni.. az a hibája: h behuztam a kuplungot a karnál kijött a bovden azt vissza is raktam de beteszem sebességbe és nem megy
kiadott egy reccsenő hangot és nem megy a sebességet beveszi de olyan mint ha belenne huzva a kuplung.. és nem indul el.. beindulni beindul a motor szépen ketyeg is csak ez a baja van.. kérem aki tud mondani vmi okosságot az válaszoljon erre az üzenetre! előre is köszi
10,5 körül.
neked mennyit forgott fojtottan?
Tudomásom szerint ez folytatlan, nekemis ilyen van most az nsr embe... 639 es helyére raktam bele... és érezhetően jobblett tőlle :)
megnéztem mi van ráírva a körlámpás cdi-jére. azon ci 5898 van. ezt esetleg nemtudod beazonosítani?
Úgyis jó. :) Nagyonszivesen.
a motorom körlámpás. ma hoztam hozzá egy komplett macskalámpás blokkot kábelköteggel meg az összes hozzá járó elektronikával. de akkor majd beleteszem a körlámpás cdi-jét. ja és köszönöm a segítséget
Folytott, vegyél egy CI636 ost. :) Macskalámpás nsr am ?