Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kell légtelenítteni
majd kidolgozza
csak amikor rakod vissza akkor lessz benne egy kis levegő
a benzinbe rakjál majd olajat hogy onnan olajozzon amíg kidolgozza az olajpumpa a levegőt
most lessz dugó csere?
én is már untam hogy fekete aztán még feldobáltam néhány reklámot
Én nem is kötném vissza. Ha le lelevegősödik vagy valahol elfolyik vagy megszorul a pumpa észre se veszed csak már akkor ha elkezd csörögni vagy roszabb esetbe megszorul és ennyi volt. Ha te kevered be a benzint az a biztos
skacok! van az olajpumpa, ha szétszedtem ugye a henger miatt, akkor utána légteleníteni kell?
most már lessz.
minden féle fajta.
Meg az akumlátor já de a moci lemeriti 5 voltra ha járatom.
Hogyne sokat segitet.Megtudtam,hogy a te mocidnakis vannak kiseb gondjai nemcsak az enyémnek.Az az igazság láttamár töb ilyen motrot meg az egyik haveromnakis honda Tact robogolyavan de késöbi kiadás ég és föld a kettö közt a külömbség.Pedig külsöreis ugynézki de belül már más.Probáltam azonis mérni érdekes otis 12.6 volt volt keveseb mint az enyémnél de volt folyamatosan mindenüt na ezt akarom elérni énis valoszinü,hogy egy kötés rossz.Most keresési szakaszon vagyok.Csináltam lámpát.Volt egy olyan égöm amimég a rometé volt arra forasztottam vezetéket egy kéket és egy pirosat.A pirosat nemvéletlenül mert az a pozitiv a másik a test azaz a föld./zöld sárga/
akku nékül szarakodott a moci mert pl nekem mikor elszált az aksim akkor nekem se mutatott a ford szám mérő 5000 fölé világítással 8000 és távolságival müködött rendesen a mutató (ha neattán ez segít valamit)
http://www.sportmotor.hu/motor...
ezt még régebben raktam fel láttátok már?
Énis azt probálom mostmár szerintem biztos,hogy vezetékbaj már lokalizáltam,hogy mégis merre a baj.Bocsi menemkell mert mostis az irodába loptam bemagam de mindjárt itt a fönök
ebböl a rajzbol nemtudom megmondani hol van a hiba a motoron
szedd széjel a motort aztán kövesd végig a vezetékeket, stekkereket
valahol biztos el van szakadva
végig kell mérni minden csatlakozót hogy át ad-e
Ha aktuális még az email cimed amit az adatlapodon megadtál akkor mosthozott a postás levelet.
ahogy a rajzonvan ugyvan a mocimonis igaz van hogy a szinjelzés másmilyen de ugyanaz amit ideis belinkeltem.
igen ment anélkülis minden az aku joformán csak a start inditohoz kell.De nemjó mert nemis tudom már páréve nemcsinál semmit ha elektromoson jolessz leveszem megnézem de azis lehet otis vezeték baj lessz nemtudom.
hát ezt már nemtudom
amikor nekem volt robogóm az aksi nélkül nem indexelt
ha kiraktam csak fojamatosan világított
a duda azon is csak nyüszörgött de nem dudált rendesen
a tiedén eddíg aksi nélkül ment az indexis?
Mért nem? mostis ha elinditom akkor megy aksi nélkülis minden csak vibrál a müszerfal villágitás a dudais nyekereg pedig ment aksi nélkülis még eddig csak,hogy van vele ez a gond most nem.
aksi nélkül nem fog működni se a duda se az index
csak a lámpa világítt
Ja csak én arra gondoltam aksi nincs a buliban.az aksi zöldsárgáját egyszerüen a vázhoz kötöm és elinditom a mocit és nézem müködik-e az irányjelzö duda müszerfal világitás rendesen.Ennyi vagy ez igy nemjó?
amit te mondol hogy zöld-sárgával van összekötve az aksi negatívja a vázzal azt én zöldel rajzoltam
a motor blokk összekötve a vázzal ahova a zöld-sárga kábel van kötve azt a rajzon pirossal rajzoltam
Magát a motort gondolod,hogy kössem össze a vázal?
de a blokkot kössed össze a vázzal
már nemtudom máshogy mondani
azt mondom énis nem a pozitivhoz hanem a zöld sárgához.
Mert ha tényleg ez a gond akkor bebiztositom testhiba ellen a mocit elöl a kormánynál és az akunál mégegy szálat huzok amit azután a vázhoz erösitek.Igy ha az egyik vezeték meghibásodik még mindig marad 2-ö.De mondom ha ez csinálja a galibát.
nem
a motor blokkot kössed össze az aksi negatívjával
oda kösd ahol az aksi le van kötve a vázra
amit te momdasz az jó lehet mer akkor nem lenne indexse